سوئیچ روشن – روش بازیگری را خاموش کنید

Switch On – Switch Off Acting Method توسط Virendra Rathore به ما نگاهی اجمالی به حرفه بازیگری می دهد. از آموزه‌های تکنیک‌های ظریف گرفته تا مکانیسم‌های ارائه دیالوگ، این کتاب چیزهای زیادی را به ما می‌آموزد که برای شکوفایی و شکوفایی در این دنیای بازیگری لازم است. بیشتر بخوانید و حرفه بازیگری خود را شروع کنید.

آیا علاقه ای به بازیگری دارید؟ آیا رویای تبدیل شدن به یک بازیگر یا بازیگر موفق را داشته اید؟

اگر بله، پس امروز، از این کتاب برای شما، که نام آن Switch on – Switch Off Acting Method است، پاسخ های زیادی برای یافتن وجود دارد. با دانستن تکنیک های ارائه شده در کتاب، هر فردی که به بازیگری علاقه مند است و می خواهد کار را به حرفه خود تبدیل کند، می تواند راه شما را در دسترس تر کند.

معرفی

این کتاب توسط Virendra Rathore ، صداپیشه، نویسنده، کارگردان، خواننده و تهیه کننده مشهور فیلم نوشته شده است. او دو دهه است که با صفحه نقره ای و پلت فرم OTT ارتباط برقرار کرده است.

او در حال حاضر در تمامی هنرها و فنون فیلمسازی مربی است و همچنین مفتخر به دریافت جایزه بهترین مربی شده است. امروزه او همچنین یک کانال یوتیوب به نام Join Films را با بیش از 1.9 میلیون مشترک راه اندازی می کند.

شعار اصلی بازیگری « خودت را بشناس » است که به معنای «خودت را بشناس» است، برای دریافت این مانترای اساسی، کتاب «روشن کن – روش بازیگری را تغییر بده» اثر بسیار خوبی برای یادگیری بازیگری است. او سعی کرده است مانترا یادگیری عمل کردن را به سرعت و به سرعت توضیح دهد.

نقش Switch On Switch Off نمونه ای عالی از بازی بازیگر چارلی چاپلین در تاریخ است. مادر چارلی روی صحنه کار می کرد. یک روز که مریض شد، پسرش را نزد چارلی فرستاد زیرا او تمام دیالوگ های نمایشنامه را به خاطر می آورد.

این یک نمایشنامه کمدی بود که در آن چارلی باعث خنده عمومی شد. قبل از شروع نمایش، چارلی چاپلین متوجه می شود که مادرش مرده است. به این فکر کنید که چگونه چارلی در زمان غم و اندوه با خاموش کردن کمدی‌ها به ساختگی روی می‌آورد!!! چارلی آنقدر این شخصیت را بازی کرد که از اینجا چارلی تبدیل به بازیگر بزرگ چارلی چاپلین شد.

روشن کردن خاموش کردن بازیگری به این معنی است که در یک ثانیه وارد احساسات می شوید و بلافاصله از آن خارج می شوید. شنیدن و انجام آن چالش برانگیز به نظر می رسد، اما اگر به درستی تمرین شود، بسیار آسان است. و این روشی است که روش Switch on Switch off در کتاب توضیح داده شده است. یک عملکرد خوب نتیجه یک تمرین به اندازه کافی است.

کسی که 100% تمرینات بازیگری را انجام دهد، 100% نتیجه خواهد گرفت. اما، درست مانند اگر کسی فرکانس رادیویی را روی 99.1 تنظیم کند، که به معنای زیر 100٪ است، نتیجه تمیز و سالم نخواهد بود. به طور مشابه، با انجام مقداری کار سخت، 99.5 تنظیم فرکانس بالاتر به نتیجه نمی رسد.

بنابراین، در این مقاله، خلاصه‌ای از کتاب «Switch On Switch Off» را بیان می‌کنیم و یک بررسی ارائه می‌کنیم تا به شما در تشخیص اینکه آیا ارزش خواندن دارد یا خیر.

چرا خلاصه را اینجا بخوانید؟

من این آرزو را داشتم که بازیگر شوم و همین باعث شد در مدرسه در نمایش های خاصی بازی کنم. امروز، من مهارت های صوتی و تصویری خود را مدیون آن جلسات بازیگری هستم.

این کتاب به خاطر همه چیز درباره بازیگری می پردازد، به دلم نشسته است.

من که تمایل زیادی به بازیگری دارم، این کتاب را خوانده‌ام و از روش‌های خاصی برای ارائه دیالوگ در ویدیوهایم در کانال یوتیوبم – باشگاه کتاب‌خوان‌ها – استفاده کرده‌ام.

بنابراین، خلاصه ای که می خوانید توسط من شخصا استفاده شده است و از این رو، بهترین توصیه های عملی را فقط در این خلاصه دریافت خواهید کرد، که در سایر وبلاگ ها/سایت ها صدق نمی کند.

برای توضیح آسان این کتاب در 8 قسمت به آنها گفته ایم. و در پایان، جزئیاتی از این دست به دست خواهید آورد که به وسیله آنها می توانید حرفه بالیوود خود را در مسیر سریع قرار دهید. بنابراین اجازه دهید آنها را با جزئیات درک کنیم.

قسمت 1: از داخل به خارج

در بازیگری، ضروری است که بدانید آنچه که توسط افراد بیرون دیده می شود – بیان شما، زبان بدن و نحوه بیان آن – از درون شما می آید. بنابراین به عنوان یک بازیگر، باید به چیزهای درونی خود توجه کنید، مانند افکار و احساسات خود – درک، دانستن و بیدار کردن آنچه می خواهید آشکار کنید ضروری است.

سوئیچ روشن - روش بازیگری را خاموش کنید

بازیگران اغلب نیاز دارند که دیالوگ را دنبال کنند. آنها نمی توانند احساسات را از دوربین دریافت کنند و اگر احساسی به وجود آمد باید خطوط را به خاطر بسپارند. اگر این احساس را از درون احساس نکنید، نه در چشم ها می بینید و نه در صورت شما دیده می شود و نه صدا یا زبان بدن شما. بنابراین، به نظر می رسد که همیشه یک تلاش است تا آن شخصیت.

از سوی دیگر، اگر از تکنیک بازیگری خاموش روشن استفاده کنید، آن را در درون خود احساس خواهید کرد، خواه خشم، شادی یا غم باشد. بنابراین در زبان بدن شما ظاهر می شود .

قسمت 2: ما بازیگر متولد شده ایم

ما بازیگر متولد شده ایم. یک بازیگر ابتدا باید ذهنیت یک بازیگر موفق را ایجاد کند و باید باور کند که یک بازیگر متولد شده است. وقتی کودک تازه متولد شده ای به دنیا می آید، نه زبانی می داند، نه زبان ارتباطی می بیند و نه رابطه را قضاوت می کند. با وجود این، او احساسات خود را ابراز می کند. بیان احساسات اولین اصل است.

وقتی کودک شروع به بزرگ شدن می کند، به اطراف خود، افراد خانواده اش نگاه می کند و متوجه می شود که این افراد همه راه می روند، برخی صحبت می کنند، برخی انجام می دهند و او مشاهده می کند. او در تاب خود در رختخواب دراز می کشد، کوچک ترین عمل خود را انجام می دهد و به آن واکنش نشان می دهد. خب الان داره چیکار میکنه؟ این بچه روی اصل دوم بازیگری “مشاهده” کار می کند.

Switch On - Switch Off Acting Method Book

این کودک که اکنون ده ها هزار نفر را زیر نظر دارد، اکنون شروع به راه رفتن روی تخت خود می کند، روی تخت خود دراز می کشد و سعی می کند بلند شود و کلمات را به زبان بیاورد. این بچه حالا به اصل سوم رسیده است.

نویسنده همیشه از این در کلاس بازیگری خود به عنوان اصل سوم “مشاهده – کپی – اجرا” استفاده می کند که شعار اصلی بازیگری است – مشاهده، کپی، اجرا.

همه ما در دوران کودکی خیلی راحت عمل می کردیم، پس چرا امروز نمی توانیم این کار را انجام دهیم؟ پاسخ این است که وقتی این کودک کمی بزرگ شد و همین طور رفتار کرد، کودک مورد تمسخر، سرزنش و سیلی قرار می گیرد که «چی کار می کنی» و «دیوونه شدی؟» پس بزرگ شده‌ای، مثل بچه‌ها رفتار نکن».

بچه وسطی نمی فهمد چه اتفاقی افتاده است و جواب این سوال را می گیرد که حالا بزرگ شده است و بزرگترها درست با بیدار شدن این هوش این کار را نمی کنند – “اوه! من بزرگ شده ام. “همین روز، هنرمند” درگذشت “. با بالا رفتن سن، شخص در این که بپرسد: ” کسی چه می گوید ؟” یا مردم او را مسخره خواهند کرد. من باید از این کار فرار کنم

بخش 3: قوانین برای بازیگران

قانون 1: شرایط و شخص را بپذیرید!

Switch On - Switch Off Acting Method خلاصه

مهم ترین چیز در بازیگری این است که بپذیریم، موافقت کنیم. متأسفانه، رضایت اکثر افراد عادی در دسترس نیست، اما شما باید به عنوان یک بازیگر رضایت کامل داشته باشید.

این بسیار مهم است زیرا در صورت عدم رضایت، نمی توانید با هیچ شخصیتی موافق باشید و به همین دلیل در نهایت نمی توانید آن را قبول کنید.

دوم – نکته مهم در پذیرش و پذیرش است، یعنی ممکن است در شخصیتی که بازی می کند، در تفکر، در دین، در ایمان، در اعتقادش، در زندگی شخصی با او موافق نباشید. اما برای اینکه یک بازیگر به طور کامل این شخصیت را بازی کند، باید همه چیزهای او را بپذیرید. تنها در این صورت است که بازیگری شما کامل می شود.

شما باید 100% قبول کنید. اگر 100% قبول نكنيد، به نقش، بازي كردن اعتقاد نخواهيد داشت، آن وقت احساس ناراحتي و دروغ پردازي مي كنيد.

در هیچ کجای جامعه یک نفر فکر شخص دیگری را نمی گیرد، اما اگر می خواهید یک بازیگر موفق شوید، ضروری است که همه مردم را قبول داشته باشید. یک بازیگر باید آدم خیلی خوبی باشد. بدون این، او هرگز نمی تواند یک بازیگر فوق العاده شود.

قانون دوم: شنونده خوبی باشید

شما باید شنونده خوبی باشید . اینکه یک بازیگر از شنیدن چه سودی می برد فوق العاده است، اما اساس اجرای بازیگری، خوب شنیدن و پذیرش است. در زندگی روزمره، در خانه، خانواده و در میان دوستان، همه ما می بینیم که هیچ فردی حاضر به گوش دادن نیست. همه می خواهند حرف خود را حفظ کنند و حرف خود را بگویند و نظرات خود را انجام دهند.

اولاً، شنیدن جزئیات کامل آن شخصیت از سوی نویسندگان، کارگردانان یا کارگردانان بازیگر بسیار مهم است. اکثر بازیگران جدید اشتباه می کنند، به خصوص در ممیزی. آنها باید جزئیات بیشتری در مورد شخصیت بازی شده در آنجا بشنوند.

هر چه شنونده بهتر باشد، درک بهتری از شخصیت و تربیت او خواهد داشت. به این ترتیب عملکرد شما بسیار روان خواهد بود، بنابراین عمل کردن برای شما ساده خواهد بود.

قسمت چهارم: آمادگی بازیگری

1. مونولوگ – دیالوگ را با صدای بلند بخوانید

Switch On - Switch Off Acting Method English

اکثر بازیگران در اینجا اشتباه می کنند: وقتی یک مونولوگ یا دیالوگ می گیرند، شروع به حفظ کردن می کنند. به این نوع یادآوری خواندن مسطح یا خواندن سرد نیز گفته می شود. که در تئاتر اجرا می شود، اما هر دو تئاتر و رسانه تصویری رسانه های جداگانه ای هستند.

ابتدا با صدای بلند همراه با مونولوگ یا دیالوگ بخوانید. به خاطر داشته باشید که از افتادن در ذهن خودداری کنید زیرا خواندن در ذهن باعث اشتباه در بیان کلمات نمی شود، لگدمال نمی کند و تلفظ عبارت اشتباه نیست، بنابراین مهم است که دو بار با صدای بلند به سبک معمولی بخوانید.

پس از خواندن مونولوگ یا دیالوگ به موارد زیر پی ببرید.

  1. چه کسی صحبت می کند؟ [شخصیت]
  2. چه کسی با چه کسی صحبت می کند؟ [شخصیت مخالف]
  3. کجا صحبت می کند؟ (موقعیت / مکان)
  4. چرا داره حرف میزنه (دلیل)
  5. او چگونه صحبت می کند؟ (هیجانی)

1. علامت گذاری احساسی انجام دهید

این یک تکنیک بسیار موثر است. سوئیچ روش بازیگری را روشن کنید. شما باید علامت گذاری احساسی دیالوگی را که بازی می کنید انجام دهید. شما باید احساسات هر خطی را که در گفتگوی خود بیان می شود درک کنید و همچنین آن را بنویسید.

عبارت هر 1-2 خط هر دیالوگ را تغییر می دهد. ما احساسات را در هر سطر در دیالوگ هایی که در زندگی مشترک گفته می شود تغییر می دهیم. به همین دلیل است که دیالوگ یکسان است، اما به دلیل احساسات متفاوت بیان شده در آن، سبک شما در بیان هر خط از همان دیالوگ، بلندی و نوسان صدای شما را تغییر می دهد.

2. علامت گذاری مکث یا علامت گذاری با ویرگول

اکنون به مرحله سه عملکرد رسیده ایم. همه ما ظرفیت محدودی برای تنفس داریم. نفس یک نفر برای مدت طولانی می ماند.

علامت گذاری کاما یا مکث مهم است، زیرا اگر در ابتدا این کار را انجام ندهیم، هر بار که اجرا می کنیم، موقعیت های مختلفی خواهیم داشت و کنترل ما روی نفس ما نخواهد بود. گفته می شود در صحبت کردن به هم ریخته می شود که در بازیگری هم کم رنگ می شود.

شما باید بازاریابی ژست را مطابق با خودتان انجام دهید، نقطه توقف نفس خود را علامت بزنید و ژست درست را پیدا کنید.

3. کلمه اصلی را علامت گذاری کنید – کلمه را برجسته کنید

به این ترتیب باید مهمترین کلمات هر دیالوگ را علامت گذاری کنید و در حین صحبت به آنها توجه ویژه ای داشته باشید. به معنای برجسته کردن است. فقط با پر کردن این قدر، بازیگری شما بالاتر از حد معمولی می شود و بهتر به نظر می رسد.

همه ستارگان و سوپراستارها از این تکنیک استفاده می کنند. فیلم شولای یکی از بزرگترین موفقیت های سینمای هند امروزی است. این یک فیلم منحصر به فرد است که در آن همه شخصیت ها، حتی اگر وارد صحنه ای می شدند یا دیالوگ می گفتند، باز هم توانستند هویت خود را رها کنند.

امروزه پرداخت امجد خان به گبار سینگ سنگ آسیاب است. دیالوگ گفتاری او “KITNE ADMI THE” در قلب مردم جای گرفت. این تکنیک کوچک است، اما تأثیر آن بر عملکرد بسیار زیاد است. فقط مراقب باشید عجله نکنید. صحبت کردن با یادآوری دیالوگ تنها عمل نیست.

4. چگونه دیالوگ را فورا به یاد بیاوریم!

در مرتبه پنجم، زمان یادآوری دیالوگ است. این روش نیز بسیار جادویی است . مهم ترین و مهم ترین قانون این روش حفظ کردن نیست بلکه درک و انجام احساسات است.

آنچه را که برای اولین بار مجبور به یادآوری شد به خاطر بسپارید. Ka Kha Ga، ABCD، و Table of Mathematics، اما تا به امروز، ما هنوز جدول ریاضیات را به طور کامل به یاد نیاورده ایم. چرا؟ چون وقتی میز را از دست می‌دادیم، احساسات نداشت، اجرا سرگرم‌کننده نبود، بنابراین حتی امروز هم به طور کامل به یاد نمی‌آید. از این رو، ما باید احساسات را درک کنیم. سپس، ما همه چیز را به یاد خواهیم آورد.

برای یادآوری این روش را دنبال کنید؛ شما خیلی زود همه دیالوگ های خود را به خاطر خواهید آورد و آنها را برای مدت طولانی به یاد خواهید آورد. به همین ترتیب آهنگ های فیلم را به یاد می آوریم. ما هرگز آنها را به یاد نمی آوریم از آنجا که احساسات وجود دارد – احساسات، شما به هم متصل می شوید، و به همین دلیل است که آنها برای سالها به یاد می آیند.

5. وارد شخصیت شوید

هر زمان که در مورد بازیگری از کسی شنیده یا خوانده اید، بیشترین تاکید را بر پذیرش شخصیتی که بازی می کنید است. وارد آن شخصیت شوید، خود را فراموش کنید، اما این اولین بار است که کسی به شما می گوید چگونه. و به همین دلیل، بازیگران در مورد نحوه انجام این کار بسیار سردرگم هستند. ساده ترین راه حل برای این تکنیک بعدی است – وارد شخصیت شوید (شخصیت خود را بازی کنید).

در هنگام تمرین این روش باید مراقب باشید، لازم نیست دیالوگ خود را تکرار کنید، بلکه باید در مورد دیدگاه خود نسبت به آن رویداد غر بزنید. و او باید آن را با حرف زدن بگوید، نه در ذهنش.

موقعیتی که در دیالوگ در مورد آن رویداد، آن شخص ذکر شده است، وقتی این کار را با آگاهی و آگاهی آگاهانه انجام دهید، آنگاه احساس آن رویداد بر شما و عملکرد شما مسلط خواهد شد. پیشرفت خواهد داشت. هر زمان که به یک آزمون می روید، پس از آماده شدن، همین کار را انجام دهید تا به نقطه مقابل دوربین در اتاق تست برسید.

بخش پنجم: اصول یادآوری مغز

درک ذهن انسان برای به خاطر سپردن بهتر و بهتر آن بسیار مهم است. سه اصل اساسی برای به خاطر سپردن هر چیزی در ذهن انسان وجود دارد:

  1. رابطه یا دلبستگی – انجمن
  2. تخیل – تخیل
  3. فلسفه روانی – تجسم

تداعی یعنی چه نوع رابطه ای با شخصیت دارید. چقدر قادر به درک شخصیت هستید. چقدر می توانید با شخصیت ارتباط برقرار کنید. چقدر می توانید با شخصیت ارتباط برقرار کنید. به عنوان مثال، اگر کلمه ای در زبانی که شما آن را نمی شناسید در مقابل شما گفته شود، هیچ واکنشی بین شما و مغز شما وجود ندارد زیرا قادر به برقراری ارتباط با آن نیستید.

بنابراین بسیار مهم است که اگر می خواهید آنچه را که می خواهید برای مدت طولانی به خاطر بسپارید، پیوند عاطفی با شخصیت داشته باشید. این بسیار مهم است. شما باید با هر شخصیت و دیالوگ های گفتاری شخصیت ها رابطه عاطفی داشته باشید.

تخیل – تخیل نیز ابزاری در مغز ماست که اگر به درستی و بهتر از آن استفاده کنیم، می توانیم تغییری جادویی در عملکرد خود ایجاد کنیم.

تجسم – تجسم – کاملاً با تخیل متفاوت است، اما گاهی اوقات ما شروع به یکسان می‌دانیم. در Imagination باید تصور کنید که چه اتفاقی می تواند بیفتد و چگونه با آن مرتبط خواهید شد. در حالی که در تجسم بصری، شما باید شخصیت خود را طوری تجسم کنید که گویی کسی به دومی نگاه می کند – تنها و تنها بازده آن خطوط.

برای تجسم، یعنی تماشای آن در حین صحبت کردن گفتگو. همان شخصیت ها را در مقابل و اطراف خود در همان مکان هایی که به شما داده شده است تجسم کنید. در حالی که گاهی اوقات تصویربرداری با چیزهای زیادی روبرو می شود که مستقیماً به آنها مربوط نیست، این دو روش متفاوت و کمی مرتبط هستند.

بخش 6: تکنیک مشاهده

مشاهده در واقع یک فعالیت بسیار رایج است که ما از دوران کودکی انجام می دهیم. تا الان نمی توانید زبان بدن همه را در بازیگری رعایت کنید و نحوه صحبت آنها رعایت شده است. باید انجامش بده اما یک چیز بسیار مهم وجود دارد که هرگز در مورد آن صحبت نشده است و آن حالات چهره است.

سوئیچ روشن - خاموش کردن روش بازیگری هندی

اکثر مردم این مشکل را دارند که نمی توانند کسی را مشاهده و مشاهده کنند، پس نمی توانند مانند خودشان عمل کنند. هرگز این اشتباه را مرتکب نشوید که سعی می کنید شخصیتی عجیب یا متفاوت پیدا کنید. هر چه دیدی تمام حالت صورتش را به صورتت بیاور، سبک گفتارش را در خود بیاور، زبان بدنش را در خودت بیاور.

قسمت 7: تمرین منظم بازیگری

بازیگر باید بخواند – چرا؟

تعجب خواهید کرد اگر بدانید که یک مرد معمولی تمام زندگی خود را در 50 تا 100 کلمه تمام می کند. عجیب! به طرز فکر، چند کلمه در خانواده شما استفاده می شود – دوست یا دوست، یا هر کسی، درباره چه چیزی صحبت می کنند. اکثر کلمات تکراری هستند – مثل اینکه کجا میری، چرا اینقدر طول کشید، کی میرسی – غذا خوردی – درس بخون، و غیره.

تعداد کلماتی که کارشان ادامه دارد، او به همان اندازه از کلمات استفاده می کند.

به همین دلیل به محض اینکه به بازیگر شدن فکر می‌کند و بدون آمادگی به بمبئی می‌رسد، عصبی می‌شود، نمی‌تواند حرف بزند و به محض اینکه حرف‌های جدیدی در تست‌ها می‌رسد، لال می‌شود. برای افزایش دایره لغات و درک خود باید مطالعه کنید.

به هر حال، شما می توانید هر چیزی را بخوانید، رمان، ادبیات و کتاب های نمایشی، هر چیزی که هم اطلاعات و هم دایره لغات شما را افزایش دهد. اما اگر همراه با آن شروع به خواندن داستان های کوتاه کنید، به زودی از مزایای آن بهره مند خواهید شد. امروز هیچ کس زمان زیادی ندارد، بنابراین آسان تر است و شما می توانید در زمان کمتری این کار را انجام دهید.

تمرین قصه گویی

شما می توانید هر داستانی را بردارید و آن را طوری بخوانید که انگار دارید داستان را تعریف می کنید. اگر داستان کوتاه را بخوانید، می توانید هر روز آن را به راحتی انجام دهید. باید در نظر داشت که مستقیم خوانده نشود، در قالب داستان خوانده شود. هر آنچه در پرانتز است باید به صورت دیالوگ اجرا شود زیرا دیالوگ گفته شده توسط آن شخصیت است و بقیه خطوط باید با جزئیات خوانده شوند.

یکی از ابزارهای مهم یک بازیگر صدای اوست و پرتاب او در صدا و بازی دوربین او بیشترین اهمیت را دارد. صدا و استفاده درست از آن یکی از ابزارهای بازیگر است که به واسطه آن بازیگر از بقیه بازیگران بهتر می شود. اگر به تمام بازیگران زن-مرد در صنعت سینما نگاه کنید، آن گاه موفق و محبوب کسی است که صدایش شناخته شود.

به این معنی که چه او در صفحه نمایش ظاهر شود و چه در رادیو، مردم بلافاصله او را با صدای خود می شناسند. یک چیز خاصی در صدای شخص وجود دارد. تنها چیزی که لازم است این است که آن را برش دهید تا بهتر شود. صدای سنگین و بلند آمیتاب باچان باعث رد شدن او در شروع شد، اما امروز صدای او نمونه است. هر صدا را می توان تا حد زیادی مجسمه سازی کرد.

قسمت 8: نکاتی که باید در بازیگری با دوربین به خاطر داشت

آگاهی از موقعیت دوربین: دوربین بیننده شما در دوربین یا بازیگری بصری است، بنابراین مراقبت از موقعیت دوربین و موارد دیگر برای شما مهم است.

  • می دانید دوربین (یا دوربین ها) کجا هستند؟
  • آیا می دانید دوربین چه چیزی را می گیرد؟
  • با توجه به دوربین بدانید که بازیگران و وسایل دیگر در کجا قرار دارند.
  • چگونه ببینیم – Look را در کجا قرار دهیم؟

ممنون دوستان؛ امیدوارم از خلاصه خوشتون اومده باشه ما توانسته ایم تنها چند تکنیک از این کتاب را به شما بگوییم. از طریق این کتاب می توانید بقیه جزئیات را با جزئیات درک کنید.

Switch On – Switch Off Acting Method بررسی کتاب

Switch On – Switch Off Acting Method کتابی است که برای کسانی ساخته شده است که می خواهند ویژگی های این صنعت بازیگری را بیاموزند.

این کتاب به زبان بسیار ساده به تکنیک ها و روش هایی اشاره می کند که در هر نوع بازیگری مؤثر واقع می شود.

با این حال، به دلیل محدود بودن به صنعت بازیگری، ممکن است افراد عادی آن را چندان معنی دار نبینند.

به طور کلی، این کتابی است که به مشتاقان جوان در این زمینه بازیگری کمک می کند.

متشکرم.

خلاصه‌های ما نیز در تمام پلتفرم‌های پادکست با نام “Kitabein” در دسترس است که اخیراً جایزه بهترین پادکست آموزشی هند را دریافت کرده است. لینک درست در زیر است:

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − 10 =