دوره آموزشی مهارت های کوچینگ املاک و مستغلات

کوچینگ مدیران

دوره آموزشی مهارت های کوچینگ املاک و مستغلات

املاک و مستغلات از جمله صنایعی هستند که در سطح جهانی به عنوان یکی از پر درآمد ترین صنایع شناخته می شوند. این صنعت پویایی بالایی دارد و می تواند به عنوان یک منبع درآمد ثابت و پایدار درآمد بسیار بالایی را برای افراد و شرکت‌ها فراهم کند. در این صنعت برای موفقیت به دانش و مهارت های کوچینگ نیاز است تا بتوان بازار ملک را بهتر فهمید و به بهترین نحو مشتریان خود را پشتیبانی کرد.

دوره آموزشی مهارت های کوچینگ املاک و مستغلات به منظور آموزش دانشگاهیان و افرادی که علاقه‌مند به ورود به این صنعت هستند، طراحی شده است. هدف اصلی دوره آموزشی بهبود مهارت‌های دانشجویان و متقاضیان در زمینه فروش و اجاره املاک و خدمات مرتبط با آن است. این دوره عرصه‌ای برای مشاوران، نمایندگان فروش و کارآفرینانی می‌باشد که به دنبال توسعه کسب‌وکار خود هستند.

در این دوره، مشارکت‌کنندگان با آموزش و نکات کاربردی کوچینگ مشتریان، تمرین مهارت‌های فروش و آگاهی از سیستم قانونی مربوط به املاک و مستغلات، قابلیت درک بهتری توانایی‌های خود را خواهند داشت و می‌توانند با استفاده از این مهارت‌ها کارکرد خود را در این صنعت بهبود دهند.

چشم انداز و اهداف کلی برنامه مهارت های کوچینگ املاک و مستغلات

شم انداز برنامه مهارت های کوچینگ املاک و مستغلات، ارتقای سطح دانش و مهارت افراد و شرکت‌های فعال در حوزه املاک و مستغلات است. با ایجاد محیطی آموزشی کاملاً عملی و جذاب در این رشته، دانشگاهیان و متقاضیان می توانند به بهترین شکل مهارت های فروش و اجاره و خدمات مرتبط با املاک و مستغلات را آموزش ببینند.

اهداف کلی برنامه مهارت های کوچینگ املاک و مستغلات عبارتند از:
– آموزش مهارت های فروش، بازاریابی و تبلیغات در حوزه املاک و مستغلات به منظور بهبود سطح خدمات وافرادی که در این صنعت فعالیت می‌کنند.
– بهبود مهارت های ارتباطی افرادی که فعالیت خود را در حوزه املاک و مستغلات دنبال می‌کنند.
– آشنایی با قوانین مربوط به املاک و مستغلات و بالاتر بردن سطح دانش افراد فعال در این صنعت.
– بهبود امکان دسترسی به منابع آموزشی و تحقیقاتی برای افراد فعال در حوزه املاک و مستغلات.
– ترویج اخلاقیات کاری در حوزه املاک و مستغلات.
– اصلاح و بهبود وضعیت بازار املاک و مستغلات و رشد این صنعت.

در نهایت، برنامه مهارت های کوچینگ املاک و مستغلات با بهبود و ارتقاء توانایی های افراد و شرکت‌های فعال در این حوزه، باعث ارتقاء سطح خدمات و رشد پایدار این صنعت می شود.

جزئیات  دوره کوچینگ املاک و مستغلات:

دوره کوچینگ املاک و مستغلات به صورت کاربردی طراحی شده است و محتوای آموزشی آن به شکلی است که بتواند به بهترین نحو مهارت های فروش، بازاریابی، تبلیغات و ارتباطات را در حوزه املاک و مستغلات به دانشگاهیان و متقاضیان آموزش دهد. این دوره شامل موارد زیر می‌شود:

1. آموزش ترکیبی از تئوری و عملیات

دوره کوچینگ املاک و مستغلات شامل یک ترکیب از تئوری و عملیات است. در این دوره متقاضیان با مفاهیم تئوری و طرز استفاده از آن‌ها در عمل، آشنا می‌شوند.

2. مباحث ارتباطی

در این دوره، مباحث مربوط به ارتباطات مؤثر و موثر در حوزه املاک و مستغلات به دانشجویان و متقاضیان آموزش داده می‌شود. مباحثی مانند مهارت‌های گفتگو و برقراری ارتباط با مشتریان، رویکرد های فروش و توصیه های مربوط به خدمات مشتریان در این دوره بررسی می‌شوند.

3. فروش و بازاریابی

بازاریابی، فروش، تبلیغات و برندسازی، از موضوعات اصلی دوره کوچینگ املاک و مستغلات هستند. دانشجویان در این دوره آموزش‌های عملی و کاربردی در این زمینه را بیاموزند.

4. آشنایی با قوانین مربوط به املاک و مستغلات

در این دوره، مفاهیم و موضوعات مربوط به قوانین و مقررات حوزه املاک و مستغلات به دانشجویان و متقاضیان آموزش داده می‌شود. این حوزه شامل مسایلی مانند نحوه انتقال مالکیت، حقوق ثبتی و دیگر مسائل مرتبط با حقوق املاک و مستغلات است.

با گذراندن دوره کوچینگ املاک و مستغلات، متقاضیان می‌توانند به بهترین شکل مهارت‌های فروش و تبلیغات در حوزه املاک و مستغلات را بهبود داده و به بهترین نحو خدمات خود را به مشتریان خود ارائه کنند.

تعداد ساعات تماس دانش‌آموز:

این برنامه برای 7 روز آموزش کلاسی طراحی شده است، تکالیف و سایر فعالیت‌های آموزشی غیر مربی وجود دارد که باید ظرف 30 روز پس از تحویل برنامه تکمیل شود.

اهداف آموزشی دوره کوچینگ املاک و مستغلات

اهداف آموزشی دوره کوچینگ املاک و مستغلات در حوزه آموزش مهارت‌های فروش، بازاریابی و ارتباطات در زمینه املاک و مستغلات به شرح زیر می‌باشد:

1. آشنایی با مفاهیم تئوریکی و کاربردی مربوط به فروش و بازاریابی در حوزه املاک و مستغلات

2. آموزش بهبود مهارت‌های ارتباطی و برقراری ارتباط با مشتریان در حوزه املاک و مستغلات

3. آشنایی با موضوعاتی مانند تبلیغات، برندسازی و بازاریابی دیجیتال در حوزه املاک و مستغلات

4. آموزش مهارت‌های لازم برای تنظیم قراردادهای املاک و مستغلات

5. آشنایی با قوانین و مقررات مربوط به حوزه املاک و مستغلات

6. آموزش نحوه انتخاب ملک، نحوه استفاده از فناوری و ابزارهای مدرن برای فروش و بازاریابی، و آموزش روش‌های اجاره و فروش املاک و مستغلات

7. توسعه مهارت‌های لازم برای رهبری تیم و ارائه خدمات بهتر به مشتریان

اهداف آموزشی دوره کوچینگ املاک و مستغلات، آموزش مهارت‌های عملی و به‌روز و ارتقاء سطح خدمات فعالان در حوزه املاک و مستغلات است. با گذراندن این دوره، دانشجویان و فعالان در این حوزه می‌توانند مهارت‌های خود را تقویت کرده و از آن‌ها در خدمات بهتر و موثرتر به مشتریان خود بهره ببرند.

فلسفه کوچینگ :

فلسفه کوچینگ ما از روانشناسی کوچینگ تحول آفرین نشأت می گیرد. بهترین شیوه های کوچینگ در محل کار. این برنامه ماهیتی جذاب و کاربردی برای زبان آموز دارد. تمام مطالب دوره بر اساس اصول یادگیری بزرگسالان و روانشناسی طراحی شده است.

تاریخ ها و مکان ها دوره کوچینگ املاک و مستغلات:

این یک برنامه درخواستی برای شرکت ها و سازمان هایی است که مایل به معرفی مهارت های مربیگری در سازمان خود هستند. برای دعوت از ما برای آوردن این دوره به سازمان شما تماس بگیرید.

زبان برنامه دوره کوچینگ املاک و مستغلات:

فارسی

نحوه تحویل:

این دوره به صورت آموزش کلاسی 3 روزه ارائه می شود.

شرکت کنندگان مورد نظر در دوره کوچینگ املاک و مستغلات:

شرکت کنندگان مورد نظر در دوره کوچینگ املاک و مستغلات شامل علاقمندان و فعالان حوزه املاک و مستغلات می‌باشد که می‌خواهند مهارت‌های خود را در فروش، بازاریابی و ارتباطات در این حوزه به چالش بکشند.

علاقه‌مندانی که در این حوزه تازه شروع به کار کرده‌اند و دوست دارند مهارت‌های فروش، بازاریابی و ارتباط پیشرفته‌ای را در این حوزه به کار گیرند، می‌توانند از این دوره استفاده کنند.

علاقمندان و فعالان حوزه مشاوره املاک، دفتر مشاوره املاک و پرسنل فروش و بازاریابی مجموعه‌های املاک نیز می‌توانند از این دوره بهره ببرند و مهارت‌های خود را برای ارائه خدمات بهتر به مشتریان بهبود بخشند.

هدف دوره کوچینگ املاک و مستغلات، افزایش دانش شرکت‌کنندگان در حوزه فروش و بازاریابی در حوزه املاک و مستغلات، بالا بردن سطح خدمات به مشتریان و بهره بردن از فناوری و ابزارهای مدرن است.

پیش نیاز دوره کوچینگ املاک و مستغلات:

هیچ پیش نیازی برای این دوره وجود ندارد، اما ما با سازمان هایی که مایل به اجرای این برنامه هستند صحبت می کنیم تا مطابقت با اهداف سازمانی، تیمی و فردی آنها را تایید کنیم.

سیاست های پرداخت شهریه، برداشت و بازپرداخت:

قیمت این برنامه بستگی به تعداد شرکت کنندگان و مکانی دارد که سازمانی که مایل است مربیان ما برای ارائه این دوره سفر کنند. هزینه ها / پرداخت ها غیر قابل استرداد است.

 

بدون نظر

پاسخ دهید

هفت + 13 =