افزایش صمیمیت، ارتباط و محبت

تعارض و رویارویی را به ارتباط و گفتگو برگردانید

عشقی پرشور که ماندگار است ایجاد و حفظ کنید

شما vulnerability.png را دارید

شما سزاوار یک رابطه رضایت بخش، پرشور، متعهد و پر از اعتماد، امنیت، صمیمیت و محبت هستید.

اما به نظر نمی رسد که بفهمید چگونه می توانید به آنجا برسید، یا چگونه جرقه را زنده نگه دارید.

شما می دانید که رابطه شما باید در اولویت باشد، اما این موضوع به مشکل خورده است.

کار شما استرس زا است، دوستان و خانواده تان وقت شما را طلب می کنند، تعهدات دیگری دارید که شما را از شریک زندگی تان دور می کند، یا شاید خارج از رابطه تان به دیگری توجه کرده اید.

زندگی جنسی شما در حال رنج است.

ارتباط و گفتگو به تقابل و درگیری تبدیل شده است.

شما از شریک زندگی خود غافل شده اید، یا تا این لحظه تمایلی به انجام تلاش برای تغییر اوضاع ندارید.

با این حال می دانید که رابطه شما مهمترین چیز است و در نهایت می تواند بیشترین لذت را در زندگی برای شما به ارمغان بیاورد.

آنها می گویند در بستر مرگ آرزو نمی کنید که یک معامله دیگر بفروشید یا یک ترفیع دیگر کسب کنید.

در عوض، از همه فرصت‌های از دست رفته برای ارتباط با فردی که بیشتر از همه دوستش دارید پشیمان هستید یا عمیقاً برای آزار دادن شریک زندگی خود متأسف هستید.

در پایان زندگی، نمی خواهید به گذشته نگاه کنید و فکر کنید که آیا می توانستید در رابطه خود شادتر باشید، تلاش و انرژی بیشتری صرف کنید یا عشق عمیق تری را تجربه کنید.

شما از احساس ناامیدی، سردرگمی و صدمه دیده اید.

شما مطمئن نیستید که چگونه خود و شریک زندگی خود را از این وضعیت خلاص کنید، اما می دانید که می خواهید و نیاز بیشتری از این رابطه دارید.

آیا هیچ کدام از اینها آشنا به نظر می رسد؟

تو قبلا فنجان چای من بودی، اما من الان شامپاین می نوشم (11).png
  • شما دائماً در حال بحث و جدل هستید و متعجب می شوید که چرا همه چیز به یک دعوا تبدیل می شود
  • زندگی جنسی شما دیگر مثل گذشته داغ و پرشور نیست، یا شاید اصلا وجود نداشته باشد.
  • شما یک رابطه نامشروع داشتید و مطمئن نیستید که چگونه آن را حل کنید
  • شریک زندگی شما خیانت کرده است و شما در فکر رفتن یا کنار هم ماندن هستید
  • شما از هم جدا شده اید. فاصله ای هست که قبلا وجود نداشت
  • شما احساس می کنید که از شریک زندگی خود جدا شده اید
  • هنگامی که در مورد موضوعی به شریک زندگی خود نزدیک می شوید، او کار خود را متوقف می کند یا از حل مشکل با هم امتناع می کند
  • شما در رابطه خود تنها، شنیده نشده و بدون حمایت هستید
  • در توافق بر سر اهداف زندگی، مانند بچه ها، مدیریت پول، یا تعادل بین کار و زندگی مشکل دارید
  • شما برای صحبت در مورد ترجیحات و تمایلات جنسی خود تلاش می کنید
  • شما نیازهای برآورده نشده زیادی دارید (فیزیکی و عاطفی)
  • شما توشه ای از روابط گذشته به رابطه فعلی خود آورده اید
  • شما به شریک زندگی خود اعتماد ندارید و مطمئن نیستید که چگونه هر آسیبی را ببخشید
  • احساس نمی کنید اولویت دارید
  • مدام احساس می کنید که در رابطه خود یک قدم به جلو و دو قدم به عقب بر می دارید
  • شما به جدایی یا طلاق فکر می کنید

هر روز به زوج‌ها کمک می‌کنم تا با این مسائل کار کنند تا رضایت بیشتری از رابطه ایجاد کنند. 

می توانید آرزو کنید و امیدوار باشید که شریک زندگی تان تغییر کند یا رابطه تان بهتر شود، اما هیچ چیز بهبود نمی یابد مگر اینکه اقدامی انجام دهید .

روابط شاد بیشترین لذت را در جهان برای ما به ارمغان می آورد، اما شما هرگز به طور رسمی یاد نگرفته اید که چگونه یک رابطه موفق داشته باشید.

شما حسابدارانی را برای مدیریت پول خود و مربیان شخصی را استخدام می کنید تا شما را خوش فرم کنند، بنابراین طبیعی است که به یک متخصص عشق مراجعه کنید تا به نتایج دلخواهتان برسد.

سامانتا-39.JPG

من یک متخصص آموزش دیده هستم:

شما احتمالاً تحقیقات خود را انجام داده اید، اما من سامانتا برنز هستم، و می توانم به شما کمک کنم تا مواد مخفی را کشف کنید تا یک زندگی عاشقانه شاد و سرشار از صمیمیت، ارتباط و رضایت بسازید.

برخلاف بسیاری از مرشدها و مربیان عشق، به عنوان یک مشاور روابط و مشاور دوستیابی، دارای مجوز و مدرک کارشناسی ارشد (و کارشناسی) در روانشناسی مشاوره با تمرکز در زوج درمانی هستم.

من مهارت‌های بالینی خود را با رویکرد مربیگری ترکیب کرده‌ام که به من امکان می‌دهد برای یک فرآیند سریع و مبتنی بر نتایج که زندگی عاشقانه شما را متحول می‌کند، عملی، راهنمایی و مشاوره بیشتری داشته باشم.

تحصیلات و آموزش من به من این امکان را می دهد که بهترین پشتیبانی، تکنیک ها و روش های مبتنی بر شواهد را برای ایجاد تغییر برای مشتریانم به ارمغان بیاورم .

عکس عروسی.JPG

من نزدیک به یک دهه تجربه کار با افراد و زوج ها برای ایجاد زندگی عاشقانه ای دارم که شکوفا شود.

چیزی که من را از سایر مربیان متمایز می کند این است که به علم و داده ها اعتقاد دارم، که از کار مشترک ما حمایت می کند، نه صرفاً “نظر تخصصی” من از تجربه زندگی خودم.

اما مطمئن باشید، تجربیات شخصی من در ازدواجم هر روز به من الهام می بخشد. این به این دلیل است که من فقط صحبت نمی کنم، بلکه با تمرین و اجرای همان مهارت هایی که به مشتریانم آموزش می دهم، پیاده روی می کنم.

من اغلب در رسانه ها به خاطر خرد و توصیه های حکیمانه ام جستجو می شوم و به عنوان یک مشارکت کننده متخصص برای سایت هایی مانند هافینگتون پست، سلامت زنان، عروس، تانگوی شما، شلوغی، روزانه نخبگان، ریدرز دایجست، Refinery29 کار می کنم، و همچنین در Today Show، Inside Edition و Yahoo برجسته شده است.

در تحول خارق‌العاده رابطه شما ، من دقیقاً به شما نشان خواهم داد که چگونه:

  • چگونه می توان به گونه ای ارتباط برقرار کرد که منجر به احساس شنیدن، درک و تایید شود
  • چگونه اعتماد، امنیت و امنیت را در رابطه خود بازسازی کنید
  • چگونه از انگشت نشان دادن و سرزنش یکدیگر دست بردارید تا بتوانید برای غلبه بر تعارض با یکدیگر همکاری کنید
  • چگونه از دام های رایج و پویایی های ناکارآمد اجتناب کنیم
  • چگونه به عنوان یک تیم تصمیم گیری کنیم
  • چگونه احساس ارتباط بیشتری داشته باشیم و با هم بیشتر سرگرم شویم
  • چگونه دلبستگی های دوران کودکی شما بر روابط عاشقانه بزرگسالان و درک سبک دلبستگی شما تأثیر می گذارد تا تأثیر منفی بر روابط شما نداشته باشد.
  • چگونه صمیمیت را افزایش دهیم و زندگی جنسی خود را بهبود بخشیم
  • چگونه با شریک زندگی خود احساس راحتی بیشتری کنید که آسیب پذیر و باز هستید
  • نحوه شناسایی و صحبت کردن به زبان عشق یکدیگر
  • چگونه ارزیابی کنید که آیا باید با هم بمانید یا به رابطه پایان دهید

با توجه به مسائل ارائه شده شما، تمام کارهای ما متناسب با نیازهای فردی شما طراحی شده است.


پس از کار کردن با یکدیگر در طول این تجربه مربیگری تغییر دهنده زندگی، احساس خواهید کرد:

***معتمدتر، امن تر و مطمئن تر در رابطه شما***

***از نظر عاطفی و فیزیکی با شریک زندگی خود در سطحی عمیق تر از آن چیزی که فکرش را می کردید صمیمی باشید***

***ارتباط روحی تر با شریک زندگی خود***

***سبک و پرشور، مانند زمانی که برای اولین بار قرار ملاقات را شروع کردید***

***بی خیال تر و کمتر استرس و عصبانیت***

*** انگار که می توانید هر مشکل یا درگیری را با هم به عنوان یک تیم حل کنید***

***شادی و هدف بیشتر در زندگی شما***

***احساس تعلق بیشتر به این دلیل که شریک زندگی شما باعث می شود احساس کنید که دوست دارید، از او مراقبت می کنید و واقعا برای شما مهم است***

*** به عنوان یک فرد، احساس پرانرژی و سرزندگی بیشتری خواهید داشت. این به این دلیل است که تحقیقات نشان می‌دهد زوج‌هایی که در روابط طولانی‌مدت پایدار و شاد هستند خلاق‌تر، جستجوگر و سازنده‌تر هستند. آنها همچنین عمر طولانی‌تری دارند، از زندگی جنسی رضایت‌بخش‌تری لذت می‌برند، استرس کمتری را تجربه می‌کنند، سبک زندگی سالم‌تری دارند و میزان کمتری از بیماری‌های قلبی، دیابت و افسردگی دارند.

شما لایق این هستید که همه این چیزها را احساس کنید.

چرا یک روز دیگر در مورد رابطه جنسی بحث کنید، با وجود زندگی با شریک زندگی خود احساس تنهایی کنید و فکر کنید که آیا همیشه در این رابطه ناراضی خواهید بود؟ زمان آن فرا رسیده است که به شادی، رضایت و رضایتی که زمانی احساس می کردید برگردید.

یا حداقل، با درک بیشتر از رفتارها و احساسات خود به رابطه پایان دهید، تا بتوانید با خیالی آسوده آن را ترک کنید.


می خواهید نگاهی اجمالی به آنچه برای شما ممکن است داشته باشید؟ این گواهینامه‌های مشتریان من را که برای ایجاد یک زندگی عاشقانه رضایت‌بخش و باارزش اقدام کردند، بررسی کنید:  

سارا و چارلی:

ما به دنبال یک زوج درمانگر جدید بودیم که ذهنی باز داشته باشد و “ما را بگیرد”. برای بیش از یک سال ما با احساس عدم ارتباط دست و پنجه نرم می کردیم و در نتیجه صمیمیت ما رنج می برد. ما یک دید مشترک از چیزهایی که در زندگی می‌خواستیم داشتیم، اما احساس می‌کردیم که نمی‌توانیم از مسیر خود خارج شویم و به طور فزاینده‌ای ناراضی هستیم. افزایش استرس زندگی روزمره و رویدادهای بزرگ زندگی (مرگ در خانواده، از دست دادن شغل، برنامه ریزی برای عروسی، خرید خانه) تاثیر خود را گذاشته بود. واضح بود که ما در طول مسیر الگوهای منفی ارتباطی را تقویت می‌کردیم و نمی‌توانستیم چشم به چشم ببینیم که چگونه رابطه‌مان را بهبود ببخشیم. این باعث از بین رفتن اعتماد شد و ما فقط از یکدیگر احساس نارضایتی کردیم.

کار با سامانتا ارتباط ما را با تمرکز بر همدلی به شدت بهبود بخشیده است. اکنون، وقتی درگیری داریم، متوقف می‌شویم و از خود می‌پرسیم “واقعاً چه چیزی آنها را آزار می‌دهد؟ چگونه می‌توانم در حال حاضر بیشتر کمک کنم؟ آیا ممکن است که من این را بدتر کنم؟”. سامانتا ما را تشویق کرد تا تمرین قدردانی روزانه را شروع کنیم، بنابراین اکنون قبل از خواب یک چیز را می گوییم که برای آن سپاسگزاریم. این به لحظه خوبی در روزگار ما تبدیل شده است که در مورد یکدیگر فکر کنیم و قدردانی کنیم. فکر می کنم اثر گلوله برفی خوبی داشته است، ما مهربان تر و متفکرتر هستیم زیرا ستاره طلایی را در “زمان شکرگزاری” می خواهیم!

یکی از چیزهای مورد علاقه ما در مورد سامانتا این است که او چقدر ذهن باز دارد، او اغلب در مورد تحقیقات جدیدی که خوانده یا کارشناسانی که به دنبال آنهاست و با آنها همکاری می کند صحبت می کند. تاکید او بر درک “زبان های عشق” یکدیگر و به طور گسترده تر – آنچه ما از یکدیگر نیاز داریم – تأثیری ماندگار بر ما داشته است. ما دوست داریم که سامانتا مانند یک همسال احساس کند – او چالش‌های منحصربه‌فردی را که هزاره‌ها با آن‌ها روبه‌رو هستند، درک می‌کند و در مورد اشتیاق خود برای کمک به زوج‌ها برای شادتر بودن با هم صادق است!


کارلا و مت:

مربیگری روابط و مشاوره زوجین در بوستون.JPG

ما برای مشاوره قبل از ازدواج و کار روی ارتباطات خود به سامانتا آمدیم. در حین کار با او توانسته ایم زبان عشق یکدیگر را بیاموزیم و چگونه عشق را به بهترین نحو ابراز کنیم که شریک زندگی ما بتواند آن را به بهترین شکل دریافت کند. این باعث شده است که هر دوی ما احساس دوست داشتن و قدردانی بیشتری داشته باشیم. ما همچنین توانسته‌ایم یاد بگیریم که با یکدیگر ارتباط بهتری برقرار کنیم و پیشرفت بسیار خوبی در اطمینان از اینکه هر یک از ما احساس اعتبار و درک می‌کنیم، داشته‌ایم. سامانتا هرگز باعث نمی شد ما احساس قضاوت یا ناراحتی کنیم و او واقعاً می توانست بفهمد که ما باید در چه زمینه هایی کار کنیم و چگونه به بهترین نحو به ما کمک کنیم. کار با سامانتا فوق‌العاده بوده است و در کل هر دوی ما خوشحال‌تر هستیم و رابطه سالم‌تر و قوی‌تری داریم. حتی با وجود تمام استرس برنامه ریزی عروسی، رابطه ما قوی تر می شود. ما قطعا به کار با سامانتا ادامه خواهیم داد! ما نمی توانیم به اندازه کافی از او تشکر کنیم!!!


راشل و جیسون:

ما در حال دعوای مکرر بودیم و در رقصی بودیم که هیچکدام از ما تسلیم نمی شدیم. ما در سال گذشته با سامانتا کار کرده ایم و او به ما کمک کرده است که دیدگاه یکدیگر را با همدلی ببینیم و محرک های زمین خوردن خود را بشناسیم. به رفتار بد دعواهای ما کمتر و آسیب رسان شده اند و ارتباطات ما بسیار بهبود یافته است. ما در نهایت می توانیم از طریق رویدادهای زندگی از یکدیگر حمایت کنیم و احساس کنیم که شریکی داریم که باید به او تکیه کنیم.


کلر و اتان:

مدت کوتاهی پس از ازدواج من و شوهرم، به طور عمومی متوجه خیانتی شدم که سال ها قبل اتفاق افتاده بود. من با ناامنی، عصبانیت و سردرگمی دست و پنجه نرم می‌کردم زیرا بالاترین دوران پس از عروسی را تجربه می‌کردیم و پایین‌ترین آن را تجربه می‌کردیم. همه نمی دانستند، و کسانی که با من فهمیدند از حقیقت رابطه «تصویر کامل» ما شوکه شده بودند. از طریق مشاوره و صداقت کامل، سامانتا به ما کمک کرد نه تنها روابط محکم قبلی خود را بازیابی کنیم، بلکه ما را به عنوان یک زوج با کشف مسائل مربوط به صمیمیت، ارتباط و اولویت دادن به یکدیگر در میان دو شغل بسیار پرمشغله، همراه با کمک، به ارتفاعات جدیدی رساند. هر دوی ما می‌دانیم که چگونه با «عادی‌های جدید» کنار بیاییم. رابطه ما یک کتاب باز است و هر دو متوجه هستیم که چقدر به از دست دادن یکدیگر نزدیک شده ایم. من مطمئن نیستم که چگونه می‌توانستیم – و ادامه می‌دهیم – یکی از سخت‌ترین چیزهایی را که یک رابطه باید بدون مشورت او با آن روبرو شود، پشت سر بگذاریم. من به او بالاترین توصیه خود را برای مشاوره زوجین می دهم. –


آیا آماده پرورش عشقی هستید که باعث افتخار، رضایت و رضایت شما می شود که در نهایت پتانسیل خود زندگی کرده اید و دوست داشته اید؟

اگر هنوز در حال خواندن این مطلب هستید، احتمالاً تعجب می کنید که کل این فرآیند مربیگری چگونه کار می کند.

شما برنامه زیر را پر خواهید کرد.

ما یک تماس رایگان با شفافیت خواهیم داشت که در طی آن بزرگترین چالش رابطه شما را مورد بحث قرار می‌دهیم، در مورد آنچه واقعاً می‌خواهید و اهدافتان برای مربیگری روشن می‌شویم.

من تعیین می کنم که آیا ما مناسب هستیم یا خیر، و سپس خدمات خود را با جزئیات بیشتر مورد بحث قرار می دهم (من هرگز مشتری ای را قبول نمی کنم که به شدت معتقد نیستم می توانم کمک کنم).

اگر با هم پیش برویم، از طریق تماس ویدیویی یا تلفنی به مدت 45 تا 60 دقیقه به صورت هفتگی یا دو هفته‌ای صحبت خواهیم کرد، و همچنین پشتیبانی ایمیلی را در خارج از جلسات برنامه‌ریزی‌شده، تکالیف «مشق خانه» و منابع اضافی دریافت خواهید کرد.

من فقط تعداد محدودی مشتری می پذیرم تا بتوانید از من پشتیبانی و دسترسی داشته باشید.

من بسته های مربیگری چند ماهه را به جای جلسات یکباره (که به نوعی شبیه یک باندبازی است) ارائه می دهم تا زمانی برای تمرکز روی تغییرات طولانی مدت داشته باشید.

من شما را مسئول و متعهد به اهدافتان خواهم دانست.

کل دگرگونی رابطه شما باارزش‌ترین چیز است، به همین دلیل است که من تلاش می‌کنم ببینم شما به نتایجی که بیشتر می‌خواهید می‌رسید.

من فقط با افراد بسیار با انگیزه کار می کنم که می دانند تغییر واقعی طولانی مدت زمان می برد و به این فرآیند متعهد هستند.

مربیگری رابطه:

  • کاملا محرمانه
  • متناسب با نیازهای فردی شما
  • سریعترین و موثرترین راه برای ایجاد یک زندگی عاشقانه که شکوفا می شود

در اینجا چند نکته وجود دارد که باید قبل از شروع یک برنامه کوچینگ در مورد آنها فکر کنید :

  • شما باید برای ایجاد تغییرات انگیزه داشته باشید ، به این معنی که از منطقه راحتی خود خارج شوید و اقدام کنید.
  • شما باید پذیرای دریافت بازخورد انعکاسی و سازنده باشید . گاهی اوقات این بدان معناست که آنچه را که فکر می‌کنید می‌دانید رها کنید و ذهن خود را برای تحول باز کنید.
  • شما باید مایل باشید روی خودتان سرمایه گذاری کنید.این برنامه ارزان نیست. اگر برای این بخش از زندگی خود آنقدر ارزش قائل نباشید که روی آن سرمایه گذاری کنید، یا به این فرآیند متعهد نیستید یا ارزش آن را درک نمی کنید. دشوار است که برای تغییر کل پویایی رابطه خود قیمت گذاری کنید تا بتوانید با شریک زندگی خود ارتباط، صمیمیت و محبت بیشتری احساس کنید. برای اینکه دیگر همان استدلال ها را بارها و بارها تکرار نکنید چه می دهید؟ از درگیر شدن در همان پویایی ناکارآمدی که فقط زمان، انرژی و عشق گرانبهای شما را هدر می دهد، دست بردارید؟ برای اینکه در رابطه خود احساس اعتماد و امنیت بیشتری داشته باشید؟ به جای اینکه شریک زندگی خود را ببندید، تدافعی کنید یا فریاد بزنید، احساس شنیده شدن، تایید و درک شدن کنید؟ برای شما چه ارزشی دارد که عشقی پرشور خلق کنید و آن را حفظ کنید که تا آخر عمر ادامه داشته باشد؟