یک سفر شگفت انگیز به دبی – سخنرانی اساتید

سخنرانی دانشکدهمن به تازگی از سفر شگفت انگیز خود به دبی به خانه برگشتم و برای من افتخار و افتخار مطلق بود که با اساتید و دانشجویان EMBA/MBA در یکی از برترین مدارس تجارت در جهان، مدرسه کسب و کار Hult و همچنین برای من صحبت کنم. کارگاه “رهبری استعداد” خود را به 200 مدیر اجرایی امارات متحده عربی و مدیران آینده ارائه کنم. من همچنین از بازدیدم از استودیوی تلویزیونی چشمگیر دبی وان و مصاحبه “زنده” در مورد کارم در زمینه های رهبری و مدیریت استعداد لذت بردم. در طول رویداد سازماندهی شده خود در Innoverto، من نتایج مطالعه جهانی مدیریت استعداد و رهبری اخیر خود را به اشتراک گذاشتم که در آن با بیش از 150 مدیر عامل از شرکت های مختلف جهانی مصاحبه و نظرسنجی کردیم.

مشکل شماره 1 عملیاتی که مدیران عامل با آن مواجه هستند رقابت، چالش های فناوری و نوآوری، نام تجاری، اقتصاد نیست… بلکه فقدان عمق رهبری فعلی و آینده است. این یافته‌ها با یافته‌هایی که از سال 2004 با این مطالعه داشتیم تفاوتی ندارند. مشکل اینجاست که علیرغم اینکه همه این چالش را تصدیق می‌کنند، تعداد کمی از سازمان‌ها واقعاً به این چالش رسیدگی می‌کنند. 66 درصد از شرکت‌های مورد مطالعه ما در واقع نشان می‌دهند که خطوط لوله رهبری آنها مشابه یا ضعیف‌تر از دو سال پیش است. از بسیاری جهات، این را می توان به عنوان یک موضوع جمعیتی جهانی تعبیر کرد. در اکثر نقاطسمینار رهبری استعدادهاجهان، به جز هند، کشورهای مختلف در آفریقا، آمریکای جنوبی، و من قطعاً امارات متحده عربی را نیز شامل می‌شود، به سادگی استعداد کافی در جمعیت نسل x (متولدین 1965-1985) و جمعیت نسل y وجود ندارد. به طور گسترده با استعداد، آماده به عهده گرفتن نقش های رهبری و رهبری ارشد نیستند.

 

کارگاه سخنرانی اساتیدبله، یک چالش جمعیتی جهانی واضح وجود دارد. با این حال، به کنار چالش‌های جمعیتی، مدیران اجرایی باهوش و رهبران مدیریت منابع انسانی و استعداد به وضوح اذعان می‌کنند که باید کار بسیار بهتری برای توسعه رهبران قوی‌تر در حال حاضر و شناسایی و توسعه رهبران آینده انجام دهند تا سازمان‌های خود را برای رقابت موفق در حال حاضر و آینده آماده کنند. .

فراتر از به اشتراک گذاشتن تحقیقات و بهترین شیوه‌های خود از شرکت‌های مدیریت استعداد در کلاس جهانی و همچنین مطالعات موردی مشتریان، از ارائه «نحوه‌های» مفصل به مردم امارات برای تقویت نحوه انتخاب و ارتقای رهبران و رهبران آینده و تقویت نحوه انجام آن‌ها لذت بردم. رهبران و رهبران آینده را درگیر، ایجاد انگیزه و الهام بخش کنید، و ایده هایی را در مورد اینکه چگونه آنها باید به “بهترین بهترین ها” پاداش دهند – از نظر عملکرد، پتانسیل و آمادگی برای به عهده گرفتن نقش های سطح بالاتر، به اشتراک بگذارید. همانطور که در آن روز با مدیران به اشتراک گذاشتم، تحقیقات جهانی و امارات متحده عربی واضح است… که سازمان‌هایی که در شیوه‌های مدیریت استعداد برتر هستند، از رقبای خود بهتر عمل می‌کنند، موفقیت عملیاتی بالاتری را به ارمغان می‌آورند و می‌توانند یک کشور – امارات متحده عربی را با پایه‌ای قوی برای پایداری بلند مدتبله، همیشه در مورد استعداد بوده است. همیشه در مورد استعداد خواهد بود! 

سمینار رهبری استعدادها

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + 19 =