ایده هایی را برای بازاریابی محتوا :10 روش سریع و آسان 

تولید محتوای جهنمی

کمپین بازاریابی محتوا با یک ایده شروع می شود. داشتن یک ایده واضح از آنچه برای برند خود برنامه ریزی کرده اید می تواند کمک زیادی به شما کند.

تولید محتوای موفق یک ضرورت است. این چیزی است که افراد علاقه مند به پیوند دادن، به اشتراک گذاری با شبکه خود یا بحث در مورد آن هستند. این کلید یک کمپین بازاریابی محتوای موفق است .

یکی از چالش برانگیزترین جنبه های بازاریابی، ارائه ایده های عالی برای بازاریابی محتوا است. با این حال، این بدان معنا نیست که طوفان فکری شما باید کمتر از حد باشد. اطمینان از اینکه هر جلسه سازنده است و ایده هایی که تولید می کنید با برنامه ریزی و ساختار به اهداف بازاریابی شما کمک می کند، آسان است. امروزه بازاریابی محتوا امری ضروری است و برای هر کسب و کاری اهمیت دارد.

چگونه ایده هایی را برای بازاریابی محتوا به روشی سریع و آسان ایجاد کنیم

داشتن یک استراتژی عالی برای بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) برای رتبه بالاتر در موتورهای جستجو و دستیابی به مخاطبان مناسب در زمان مناسب ضروری است.

ایده پردازی محتوا نباید استرس زا یا وقت گیر باشد. کلید ایجاد ایده های عالی، یافتن راهی برای احساس الهام گرفتن است.

در اینجا روش هایی برای نحوه ایده پردازی برای کمپین های خود آورده شده است

کلمات کلیدی خود را در نظر بگیرید

هنگام طوفان فکری، ترکیب کلمات کلیدی هدف بسیار بهینه شده ای که تیم شما در هنگام ایجاد موضوعات جدید پیدا کرده است، بسیار مهم است. برخی از کلمات کلیدی را برای تمرکز بر روی کمپین خود انتخاب کنید.

اگر می خواهید محتوای شما در موتورهای جستجو عملکرد خوبی داشته باشد، توصیه می کنیم آن موتورهای جستجو را در تحقیقات طوفان فکری خود بگنجانید. در این مورد، ما از گوگل استفاده خواهیم کرد.

فرض کنید می خواهید یک وبلاگ در مورد بازاریابی محتوا بنویسید. شما نمی دانید برای آن چه بنویسید. با این حال، شما تعدادی از کلمات کلیدی را که تیم جستجوی شما ارائه کرده است، می دانید. این موارد عبارتند از: «بازاریابی محتوا چیست»، «بازاریابی محتوا چگونه کار می‌کند»، «ایده‌های محتوا» و «نکات بازاریابی محتوا».

اجازه دهید آنها را به Google اضافه کنیم و جستجوهای پیشنهادی را اجرا کنیم. هنگامی که ما عبارت «بازاریابی محتوا چیست» را جستجو می‌کنیم و سپس یک فضا را جستجو می‌کنیم، گوگل فرض می‌کند موضوعات دیگری که به دنبال آن هستم به طور خاص در مورد بازاریابی محتوا مانند «استراتژی بازاریابی محتوا چیست» و «بازاریابی محتوا چیست و چرا مهم است . ” هر کلمه کلیدی بر اساس جستجوی شما نتایج متفاوتی ایجاد می کند.

چگونه ایده هایی را برای بازاریابی محتوا به روشی سریع و آسان ایجاد کنیم

علاوه بر جستجوی پیشنهادی گوگل، می‌توانیم جستجوهای مرتبط را نیز در پایین صفحه مشاهده کنیم:

چگونه ایده هایی را برای بازاریابی محتوا به روشی سریع و آسان ایجاد کنیم

همانطور که از این لیست کلمات کلیدی می بینید، ممکن است از «بازاریابی دیجیتال» یا «دوره» نیز در پست خود استفاده کنیم. این روند را طی کنید تا زمانی که به چند موضوع پست وبلاگ برسید.

ایده هایی را که مخاطب شما را مورد توجه قرار می دهد، مطرح کنید

رتبه اول در موتورهای جستجو تنها معیار موفقیت نیست. هر محتوایی نباید روی نتایج موتورهای جستجو تمرکز کند. این بستگی به این دارد که آیا مخاطب شما با قطعه محتوا ارتباط برقرار می کند یا خیر.

آیا فکر می کنید مخاطبان شما بعد از خواندن یا تماشای آن مقاله احساس ارتباط بیشتری می کنند؟ آیا معتقدید که باعث بحث، عاطفه یا احساس می شود؟ اگر پاسخ مثبت است، پس ایده محتوا موفق است.

بنابراین، شما باید زمان قابل توجهی را به مطالعه و یادگیری مخاطبان هدف خود اختصاص دهید. پلتفرم‌های ترجیحی، نشریاتی را که می‌خوانند و شیوه‌های زندگی آنها را بررسی کنید. با روندها همراه باشید، موضوعات مشترک را پیدا کنید و بر اساس آنها ایده های محتوایی ارائه دهید.

با پاسخ دادن به سوالات مخاطبان خود ارزشی را برای آنها فراهم کنید. افزودن بینش، نظرات یا داده‌های جدید را در نظر بگیرید. در نهایت، شما قادر خواهید بود با ایجاد ایده های محتوای عالی، نتایج بازاریابی محتوای خود را افزایش دهید.

ایده های طوفان فکری خود را در یک صفحه گسترده حفظ کنید

چگونه ایده هایی را برای بازاریابی محتوا به روشی سریع و آسان ایجاد کنیم
حل صفحه گسترده

برای ایجاد محتوای عالی، باید ایده های بی پایانی در دسترس داشته باشید – تا بتوانید مزایای تنوع را در برنامه بازاریابی محتوای خود به دست آورید.

نگهداری از یک صفحه گسترده به شما کمک می کند تا در صورت گم شدن یا فراموش کردن ایده های خود، سازماندهی شده و پشتیبان داشته باشید. من از برگه‌های Google برای تقویم محتوای خود استفاده می‌کنم و ایده‌هایم را برای مراجعات بعدی ذخیره می‌کنم.

صفحات گسترده همه کاره و آسان برای استفاده هستند. بهترین راه برای تولید ایده های محتوا این است که ایده های قدیمی خود را مرور کنید. مفهوم قدیمی شما ممکن است الهام بخش کسی باشد تا جدیدترین محتوای پرطرفدار را ایجاد کند.

نقشه ذهنی موضوع

چگونه ایده هایی را برای بازاریابی محتوا به روشی سریع و آسان ایجاد کنیم

نشان داده است که نقشه ذهنی ابزاری موثر برای تولید ایده است. نقشه ذهنی معمولاً از مرکز صفحه با ایده اصلی/موضوع اصلی شروع می‌شود و در تمام جهات به بیرون می‌رود تا زمانی که نمودار با مفاهیم، ​​عبارات، حقایق و ارقام کلیدی پر شود.

با موضوع اصلی خود در مرکز یک تخته سفید یا ورق کاغذ بزرگ شروع کنید و شروع به نوشتن موضوعات مرتبط کنید و تا آنجا که می توانید به منشعب شدن ادامه دهید.

دلایل زیادی برای نقشه ذهنی وجود دارد، از جمله تولید ایده، تجسم، سازماندهی، یادداشت برداری، حل مشکلات، تصمیم گیری، تجدید نظر و غیره.

با افراد فراتر از گروه بازاریابی خود مشورت کنید

وقتی صحبت از ایده‌های محتوای طوفان فکری می‌شود، تعداد قابل توجهی از شرکت‌ها تمایل دارند فقط پرسنل بازاریابی را درگیر کنند. با این حال، تیم های خارج از بازاریابی مجموعه ای عمیق از پیشنهادات از تعاملات خود با مشتریان شما و از محصولات و خدمات ارائه شده توسط شرکت دارند.

علیرغم بی تجربگی آنها به عنوان بازاریاب، نمی توانید آنها را به عنوان منبع قانونی الهام بخش بازاریابی محتوا رد کنید.

با استفاده از این روش، کمپین های هدفمندی ایجاد می کنید که به سوالات و نگرانی های مشتری شما پاسخ می دهد.

گاهی اوقات، بازخورد منفی که از مشتریان دریافت می کنید، از نظرات مثبت ارزشمندتر است. بنابراین، دفعه بعد ممکن است بخواهید همزمان با ایده‌های محتوا، مدیر عامل، تیم خدمات مشتری یا تیم فروش خود را ترکیب کنید.

هدف از طوفان فکری تولید ایده است. این تکنیک ها همگی برای تحریک تفکر خلاق طراحی شده اند. این تمرینات می تواند به شما کمک کند تا برخی از بهترین ایده های خود را توسعه دهید.

کدام روش را برای اولین بار انتخاب می کنید؟ در نظرات به ما اطلاع دهید.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − هفت =