کوچینگ چابکی چیست؟

کوچینگ چابکی چرا دارای اهمیت  زیاد است...

کوچینگ چابکی :

جهان مدام در حال تغییر است. سرعت اختلال و سطح رقابت روز به روز در حال افزایش است. چابکی، توانایی واکنش سریع به اختلال، به سرعت در حال تبدیل شدن به یک اولویت اصلی برای سازمان ها است. از جمله بخش های دولتی و غیر انتفاعی. امروزی هستند.

در مرکز کوچینگ ایران ما می دانیم که زمانی موفق می شویم که شما موفق باشید، بنابراین تمرکز ما از طریق کوچینگ چابکی بر کمک به تیم های شما برای ایجاد مهارت ها، اشتیاق و پایه های محکم مورد نیاز برای ارائه موثر در یک محیط چابک است. ما به تعهدات تأثیرگذار که اعتماد را ایجاد می کند و نتیجه می دهد افتخار می کنیم.

کوچینگ چابکی را اگر بخواهیم در یک جمله بگوییم:

کوچینگ چابکی،

یک کوچینگ چابکی یا مربی چابکی، پذیرش گسترده‌تر روش‌های جدیدی را برای کار که سطوح بالاتری از چابکی سازمانی را پشتیبانی می‌کنند، ممکن می‌سازد.

  • سازمان های بزرگ نمی توانند همه کاره باشند. یک سازمان بزرگ از طریق انبوه خود موثر است نه از طریق چابکی خود . کک ها می توانند چندین برابر قد خود بپرند، اما یک فیل نه.

مشاورین مرکز کوچینگ ایران

پاسخگوی شما هستند

شماره تماس : 09382252774

تعریف چابکی...

چابکی در ذهن مربیان چابک وسیله ای برای تحول موفقیت آمیز هستند، که از طریق آن افراد و تیم ها یاد می گیرند که چابکی تجاری به چه معناست.با گذشت زمان، تغییرات ایجاد شده توسط افراد در یک فرهنگ جدید در سازمان منعکس خواهد شد، که به آن اجازه می‌دهد سریع‌تر با تغییرات اجتناب‌ناپذیری که اتفاق می‌افتد سازگار شود.

کوچینگ چابکی :نقشه راه تحول چابک

ما با شما همکاری خواهیم کرد تا یک نقشه راه برای تحول چابک شما ایجاد کنیم که مختص زمینه سازمانی، اهداف و چالش های شماست. ما همچنین برای شناسایی معیارها و چشم اندازی که برای اندازه گیری پیشرفت استفاده خواهیم کرد، با هم کار خواهیم کرد.

 
  • کوچینگ چابکی: موفقیت امروز مستلزم چابکی و انگیزه برای بازاندیشی مداوم، تجدید قوا، واکنش و اختراع مجدد است.
  • کوچینگ چابکی:چابکی توانایی انطباق و واکنش به تغییرات است... سازمان های چابک تغییر را به عنوان یک فرصت می نگرند نه تهدید.
  • کوچینگ چابکی: سرعت، چابکی و پاسخگویی کلید موفقیت در آینده است.
  • کوچینگ چابکی: نوآوری کلیدی است. فقط کسانی که چابکی تغییر با بازار و نوآوری سریع را دارند زنده می مانند.
  • کوچینگ نوآوری کلیدی است. فقط کسانی که چابکی تغییر با بازار و نوآوری سریع را دارند زنده می مانند.: چیزی که من به دنبال آن هستم دانشجویانی هستند که سخت کار می کنند، اخلاق کاری عالی دارند و این ذهنیت ضعیف را پذیرفته اند.
  • کوچینگ چابکی: قدرت بدون چابکی یک جرم صرف است.
  • کوچینگ چابکی: کنایه آگاهی روشن از چابکی ابدی، از هرج و مرج بی نهایت فراوان است.
  • کوچینگ چابکی: سازمان های بزرگ نمی توانند همه کاره باشند. یک سازمان بزرگ از طریق انبوه خود موثر است نه از طریق چابکی خود. کک ها می توانند چندین برابر قد خود بپرند، اما یک فیل نه.
  • کوچینگ چابکی: گذشته یک توهم است. شما باید یاد بگیرید که در زمان حال زندگی کنید و خودتان را برای آنچه اکنون هستید بپذیرید. آنچه را که در انعطاف و چابکی کمبود دارید، باید با دانش و تمرین مداوم جبران کنید.
  • کوچینگ چابکی: روش های چابک بیشتر چابکی خود را با تکیه بر دانش ضمنی تجسم یافته در تیم به جای نوشتن دانش در برنامه ها به دست می آورند.
  • کوچینگ چابکی: بازی تجارت قبلاً مانند فوتبال بود: اندازه مهم بود. سپس به بسکتبال تغییر کرد: سرعت و چابکی. امروزه تجارت بیشتر شبیه شطرنج است. اولویت های مشتری به طور مداوم تغییر می کنند و سیگنال های داده شده توسط این تغییرات سرنخ های حیاتی برای چرخه بعدی رشد هستند.
  • کوچینگ چابکی: بازی تجارت قبلاً مانند فوتبال بود: اندازه مهم بود. سپس به بسکتبال تغییر کرد: سرعت و چابکی. امروزه تجارت بیشتر شبیه شطرنج است. اولویت های مشتری به طور مداوم تغییر می کنند و سیگنال های داده شده توسط این تغییرات سرنخ های حیاتی برای چرخه بعدی رشد هستند.
سعید زاهدی کوچینگ چابکی

چابکی کسب و کار چیست؟

چابکی کسب و کار توانایی سازمان برای پاسخگویی به یک محیط همیشه در حال تغییر است. همچنین توانایی شکل دادن به آینده بر اساس درک عمیق نیازهای مشتری، پیشرفت تکنولوژیکی و ماموریت مثبت مرتبط با مردم، سیاره زمین و سود پایدار است.
 

کتاب کوچینگ چابکی

کتاب کوچینگ چابکی (2)
کتاب کوچینگ چابکی

ما به رهبران شما کمک می کنیم تا خود را بهبود بخشند:

  • خودآگاهی و درک نقاط قوت چابکی رهبری و فرصت های رشد
  • قابلیت چابکی رهبری: شایستگی، ظرفیت و اعتماد به نفس
  • توانایی ارزیابی سریع و انطباق با نقش ها و مسئولیت های جدید
  • ارتباط، همکاری و هماهنگی در تیم های خود
  • پاسخگویی کلی، سرعت تصمیم گیری و وضوح
  • توانایی شناسایی و حذف موانع موفقیت تیم

کوچینگ چابکی :شایستگی هایی که به دنبال ان هستیم

  1. افزایش آگاهی برای چابکی کسب و کار
  2. پرورش رهبری چابک
  3. توسعه چابکی در سطح سازمانی
  4. مشاوره، کوچینگ، و رهبری تغییرات سازمانی
  5. مشاوره در مورد مدل های کسب و کار، نوآوری و استراتژی
  6. نشان دادن حضور حرفه ای
  • ما معتقدیم که بهترین تیم از مربیان چابک باتجربه را در تجارت داریم. اگر می خواهید توانایی خود را ایجاد کنید و از رقبای خود پیشی بگیرید، ما آماده کمک هستیم. همه مربیان چابک برجسته ما دارای موارد زیر هستند: درک عمیق از شیوه‌های چابک و ناب، اینکه چگونه می‌توان آن‌ها را به کار برد و در موقعیت‌های مختلفی که در آن قرار می‌گیرند چه چیزی مناسب است. سطحی از هوش هیجانی که به آن‌ها کمک می‌کند تا ارتباط برقرار کنند و درک کنند که مقاومت افراد در برابر تغییر می‌تواند در زمینه‌های بسیاری از تجربه یا باورها باشد. استقلال و بی طرفی نسبت به محدودیت های سلسله مراتبی یا سیاسی در یک سازمان، که آنها را قادر می سازد مکالمات را در هر سطحی از سازمان تسهیل کنند. تمایل به تجهیز افراد به گونه ای که آنها به عنوان مربی به یک وابستگی تبدیل نشوند - بلکه تیم ها و افراد اعتماد به نفس پیدا می کنند تا خودشان را رهبری کنند.

اهداف کوچینگ چابکی ...

  • چابکی یادگیری را به عنوان یکی از عوامل موفقیت برای عملکرد مؤثر برای افراد و سازمان ها تعریف کنید.
  • به زبان چابکی یادگیری تسلط پیدا کنید. 
  • نشان دادن دانش و شایستگی در تفسیر گزارش مربیگری چابکی یادگیری.  
  • منابعی را برای حمایت از توسعه چابکی یادگیری شناسایی کنید.  
  • بحث های مربیگری گزارش بازخورد را بر اساس گزارش مربیگری چابکی یادگیری تمرین کنید.
  • در میان همه حیوانات، شکل ظاهری شیر برجسته ترین است. نگاه او جسور و مطمئن است. راه رفتن او مغرور; و صدایش وحشتناک ; و از قدرت و چابکی زیاد خود، معمولاً به عنوان پادشاه جانوران نامیده می شود.

مربی چابک کیست؟

مربی چابک فردی است که افراد، تیم‌ها و سازمان‌ها را برای پیاده‌سازی «چابکی» همراهی می‌کند: مأموریت آن‌ها کمک، راهنمایی، پیشنهاد و راهنمایی افراد برای اتخاذ چابکی هم در روش انجام کارشان (چارچوب‌ها، پویایی‌ها، ابزارها) است. روش بودن (ذهنیت، ارزش ها، رفتارها).

مربی چابک کیست ؟

مربی چابک فردی است که افراد، تیم‌ها و سازمان‌ها را برای پیاده‌سازی «چابکی» همراهی می‌کند: مأموریت آن‌ها کمک، راهنمایی، پیشنهاد و راهنمایی افراد برای اتخاذ چابکی هم در روش انجام کارشان (چارچوب‌ها، پویایی‌ها، ابزارها) است. روش بودن (ذهنیت، ارزش ها، رفتارها).  

سعید زاهدی کوچینگ چابکی و مقیاس

میزان نقش بستگی به نیاز یا تعریف هر سازمان دارد: می تواند از کار در یک سطح استراتژیک تا پیاده سازی چابکی در سطح سازمانی (پایان به انتها) تا کار در سطح تیم، بنابراین، با یک سطح محدودتر باشد. وسعت به هر حال، ماهیت کار تغییر نمی کند زیرا در نهایت چیزی که در مورد آن است کمک به افراد و سازمان ها برای سازگاری سریع و مداوم با تغییرات است. بنابراین، در نهایت، یک مربی چابک یک عامل تغییر است.  

  • چابکی ساده است، اما آسان نیست این جایی است که کوچینگ چابک وارد می‌شود. ممکن است در یک نقش متمرکز شود - مربی چابک - اما با رشد و تکامل چابکی در سازمان‌ها، افراد بیشتری جوهر آن را مفید خواهند یافت، اگر نه ضروری. ممکن است این شغل تمام وقت شما نباشد، اما طرز فکر و مهارت ها به خوبی در دنیای VUCA به شما کمک خواهد کرد.

مخلص کلام:

کوچینگ چابک چیست؟

 

چابکی رهبری :چهار منطقه کلیدی سرمایه گذاری 

چابکی تنظیم زمینه:
 به یک ابتکار واقعی زندگی واقعی فکر کنید که در حال برنامه ریزی یا انجام آن هستید. ذهن خود را روی انجام این ابتکار متمرکز کنید. اکنون، عقب نشینی کنید و اجازه دهید زمینه استراتژیک بزرگ تری از ابتکار عمل شما نمایان شود. همانطور که این محیط بزرگتر را اسکن می کنید، شرایط در حال تغییر را تشخیص داده و پیش بینی می کنید، تصمیم می گیرید که کدام ابتکارات ارزش زمان و تلاش شما را دارند – و چرا، و نتایجی را که می خواهید هر ابتکار به آن دست یابد، روشن می کنید.
چابکی ذینفعان: 

اکنون، وقتی از تمرکز بر ابتکار خود عقب نشینی می کنید، ذینفعان اصلی آن را به خاطر بیاورید. این افراد و گروه هایی هستند که تحت تأثیر ابتکار عمل شما قرار می گیرند و برای موفقیت ابتکار به حمایت آنها نیاز دارید. همانطور که به عقب برمی‌گردید و این قلمرو را بررسی می‌کنید، می‌توانید سهامداران خود را شناسایی کنید، سپس خود را به جای آنها بگذارید: آنها چگونه به ابتکار عمل شما نگاه می‌کنند و چه احساسی دارند؟ آنها تا چه اندازه با کاری که می خواهید انجام دهید همسو هستند؟ تا آنجایی که همسو نیستید، چگونه می توانید با آنها به روش هایی درگیر شوید که منجر به همسویی بهینه تر شود؟
چابکی خلاق:

 قلمرو دیگری از مسائل خاصی تشکیل شده است که ابتکار شما باید به آنها رسیدگی کند. چابکی خلاق با عقب نشینی و شناسایی این مسائل کلیدی و نحوه ارتباط آنها شروع می شود. همچنین شامل تشخیص علل ریشه ای این مسائل و ایجاد راه حل های خلاقانه است. چرا راه حل های خلاقانه؟ با توجه به ماهیت محیط متلاطم کسب و کار امروزی، مشکلاتی که باید به آنها توجه شود، بدیع و غیر معمول هستند و از مرزهای سازمانی عبور می کنند. تحقیقات نشان داده است که شما احتمالاً قبلاً می‌دانید: بهترین راه حل ها برای این مشکلات "بد ساختار" زمانی به دست می آید که ما ظرفیت خود را برای تفکر خلاق درگیر کنیم.
چابکی خود رهبری: 

منطقه چهارم، رک و پوست کنده، اغلب نادیده گرفته می شود. ضرب المثلی وجود دارد که می گوید: «هر کجا بروی همان جا هستی ». شما خود در قلب هر کاری که به عنوان یک رهبر انجام می دهید هستید. زمانی که - قبل، در حین و بعد از ابتکاری که رهبری می‌کنید - به عقب برگردید و در مورد خود فکر کنید، چابکی خود رهبری خود را فعال می‌کنید. عقب نشینی مکرر در این راه به شما این امکان را می دهد که با روشن کردن نقاط قوت و زمینه هایی که می خواهید در آن پیشرفت کنید، به طور فعال فرصت هایی برای توسعه و رشد به عنوان یک رهبر پیدا کنید و تجربیات خود را در حین ادامه آزمایش به سمت سطوح بالاتر بازتاب دهید. اثربخشی.

  • چابکی یادگیری عبارت است از تمایل و توانایی برای یادگیری، یادگیری حذفی و یادگیری مجدد. محدودیت های یادگیری موانعی هستند که توسط انسان ها اختراع شده اند.

چالش های پیش روی مربیان چابک

علاوه بر شایستگی هایی که این مدل ارائه می دهد، در تجربه من به عنوان یک مربی چابک، این نقش چالش هایی نیز دارد:  یک مربی چابک بهبود مستمر، برتری فنی و بازخورد را ترویج می کند. بنابراین، ما نیز باید این شیوه ها را در کار خود اتخاذ کنیم. این به معنای داشتن ذهنی باز برای یادگیری مداوم #همیشه در حال یادگیری است، تفکر در مورد اینکه چگونه می‌توانیم پیشرفت کنیم، و درخواست بازخورد در مورد اینکه چگونه انجام می‌دهیم، که به شجاعت و شجاعت نیاز دارد، زیرا احتمالاً آن‌طور که فکر می‌کنیم خوب عمل نمی‌کنیم. فکر می کنم همه ما خودمان را در آینه کمی زیباتر از آنچه هستیم می بینیم.بدانید که ما تحت نظر هستیم (و نه به این دلیل که ما مهم هستیم):  همانطور که لیسا ادکینز در کتاب خود “مربیگری تیم های چابک” می گوید، آنها در حال تماشا هستند: افرادی که با آنها کار می کنیم ما را تماشا می کنند. بنابراین، ما باید نمونه باشیم. نمونه ای از آنچه ما موعظه می کنیم، نمونه ای از انسجام بین آنچه می گوییم و آنچه انجام می دهیم، ارزش های چابکی را با رفتارهای ما منعکس می کند.  فراموش نکنید که از خود بپرسیم: “چرا؟”:  اغلب، ما وارد اینرسی سازمانی شرکت می شویم و فراموش می کنیم که چرا کارها را انجام می دهیم یا بهتر بگوییم چرا می خواهیم “چابک” باشیم. ما بدون اینکه متوجه باشیم گم می‌شویم و بر تلاش برای پیاده‌سازی مدل‌ها، فرآیندها و تکنیک‌ها (هر چه که باشد!) تمرکز می‌کنیم و فراموش می‌کنیم از خود بپرسیم که آیا این ما را به جایی می‌برد که می‌خواهیم برویم. شکستن وضعیت موجود، چالش برانگیز، تأثیرگذاری بنزینی است که ما مربیان چابک باید بر روی مردم بریزیم، تا آنها را در مسیری که هرگز پایانی ندارد، که سازگاری مداوم با تغییر است، بسیج کنیم

  • بلوغ سازمانی فقط در مورد برتری فنی یا کارایی فرآیند نیست، بلکه در مورد اثربخشی کسب و کار، چابکی ، هوش نوآوری و تمرکز بر افراد است

کوچینگ چابکی:شایستگی های یک مربی چابک 

سعید زاهدی کوچینگ چابکی
سعید زاهدی کوچینگ چابکی
 

تمرین‌کننده چابکی

این به تجربه عملی ای اشاره دارد که یک مربی چابک باید با چارچوب های چابک (مثلاً اسکرام، کانبان، SAFe و غیره) داشته باشد، اما همچنین در تجسم و در نتیجه انعکاس در رفتار خود، ارزش هایی که چابکی ترویج می کند (شفافیت، همکاری) دارد. ، گشودگی به یادگیری، تغییر و غیره).

درس دادن

شایستگی به عنوان یک مربی ابتدا مستلزم داشتن دانش عمیق از یک موضوع و سپس توانایی انتقال آن با آموزش است، به گونه ای که امکان یادگیری را فراهم کند تا افراد مفاهیم را درونی کرده و در کارهای روزمره خود به کار گیرند . معمولاً آموزش یک مربی چابک با موضوعات چابک مرتبط است.

منتورینگ

شایستگی مربیگری شامل به اشتراک گذاری دانش، همراهی، تدریس خصوصی و مشاوره از تجربیات و دانش خود است، بنابراین رشد شخصی و حرفه ای افراد را ارتقا می دهد .

تسلط فنی

تسلط فنی به تجربه و دانش در جنبه های فنی اشاره دارد که به طور صریح در زمینه مورد کار مورد نیاز است. در ابتدا به دانش نرم افزار اشاره داشت، اما امروزه چابکی به تمامی حوزه های سازمان تسری یافته است.

تسلط بر تجارت

تسلط بر کسب و کار شامل شناخت عمیق صنعت و کسب و کاری است که سازمان بخشی از آن است، تمرکز بر ارزش و نوآوری برای صنعتی که در آن کار می کند.

تسلط بر تحول

تسلط دگرگونی نیازمند تجربه عملی در همراهی و تسریع فرآیندهای تغییر ، ارائه یک دیدگاه سیستمی است. ما نباید فراموش کنیم که یک مربی چابک یک عامل تغییر است.

تسهیل کننده

صلاحیت تسهیلگر در مورد هدایت گروهی از افراد به روشی بی طرفانه در تعامل و همکاری برای رسیدن به راه حل ها و تصمیم گیری است.

مربیگری حرفه ای

شایستگی مربیگری حرفه ای شامل همراهی افراد در یک فرآیند یادگیری خلاقانه و فکری برای توسعه کامل پتانسیل شخصی و حرفه ای آنهاست.

  • من بیش از یک دهه است که یوگا تمرین می کنم و این بخش بسیار مهمی از زندگی من است. فرقی نمی کند کجا هستم یا چه کار می کنم، یوگا به من این فرصت را می دهد که خاموش شوم و کاملاً روی بدن و نفسم تمرکز کنم. یوگا به من اجازه می دهد تا مراقبه کنم و در مورد آنچه در زندگی من مهم است فکر کنم. همچنین برای قدرت هسته و حفظ چابکی عالی است.

اول باید خودمو معرفی کنم! نام من دکتر سعید جوی زاده است و به عنوان یک مربی نویسنده و پژوهشگر ، از سال 1380 به بیش از 9500  دانشجوی تحصیلات تکمیلی  کمک کرده ام تا پتانسیل خود شکوفایی خود را باز کنند.از نوشتن اولین کتاب‌هایشان گرفته تا تبدیل زخم‌های دیرینه به منابع جدید قدرت و انعطاف‌پذیری،از راه یابی به دوره دکتری تا تبدیل شدن به دانشجوی نمونه کشوری. من معتقدم که کار با یک کوچینگ تحصیلی  یکی از تحول‌آفرین‌ترین ابزارهای موجود در محافل علمی  و آکادمیک است.امروز "کوچینگ تحصیلی " چیزی است که بسیاری از دانشجویان جهان به طور فزاینده ای با آن آشنا هستند، اما اکثر آنها در تلاش برای تعریف کوچینگ تحصیلی به سبک جدید هستیم هستند.

  • مهم:به عنوان یک کودک، من یک دسته از برنده های برتر مارول داشتم. شما می توانید با اتومبیل های مسابقه ای، یا هواپیماهای جنگنده یا بازیکنان فوتبال، برنده های برتر را بدست آورید... من همه ابرقهرمانان و فوق شرورهای مارول را داشتم که می توانستید بدست آورید، و با دوستانم آنها را بازی می کردم. همه آنها با توجه به قد و وزن و چابکی و قدرت های فوق العاده آنها لیست شده اند.

کوچینگ تحصیلی چگونه می تواند به من کمک کند.

 

یک کوچینگ تحصیلی می تواند به شما کمک کند تا گام های بعدی را برای چالش های پیش روی خود تعیین کنید، از جمله برنامه ریزی برای یک دوره چالش برانگیز، آماده شدن برای یک امتحان، یا مدیریت یک دوره بزرگمجموعه ای از قرارهای مربیگری ساختاری مستمر از پشتیبانی را در طول ترم یا سال تحصیلی فراهم می کنداز کار بر روی مهارت های مدیریت زمان گرفته تا اضطراب امتحان، کوچینگ تحصیلی به شما کمک می کنند تا در مسیر پیشرفت تحصیلی خود ادامه دهیدمی توانید یک بار یا به صورت هفتگی با یک کوچینگ تحصیلی ملاقات کنید تا به شما در افزایش اعتماد به نفس و رسیدن به اهدافتان کمک کند.

  • من از کاهش چابکی بدن لذت نمی برم! من جراحی زانو انجام دادم و دیگر نمی توانم سه کلاس یوگا انجام دهم و بدوم. از نظر بدنی چندان سرگرم کننده نیست. اما از نظر احساسی، بسیار سرگرم کننده تر است. من بسیار شادتر و راضی تر و کمتر آشفته هستم - فقط آرام تر هستم. بنابراین مانند همه چیز در وجود انسان است، این یک مبادله است - مثل این است که شما مردانگی بدن را با چابکی روح عوض کنید. این خط خوبی است. من باید این را به خاطر بسپارم!

کوچینگ چابکی :چارچوب شایستگی مربیگری تیم چابک

 

مربیان تیم بر تعبیه چابک بودن در سطح تیمی فردی تمرکز می کنند ، با استفاده از چارچوب های سنتی Agile مانند Scrum، Kanban و غیره. آنها ممکن است با یک تیم یا چندین تیم کار کنند و با گروه های خارج از تیم های فردی تعامل داشته باشند، اما تمرکز آنها بر توانمندسازی است. و توسعه چابکی در سطح “ساخت” یا “ساخت” . آنها کار بسیار مهمی را انجام می دهند تا مطمئن شوند که تیم ها قادر به ساخت محصولات به روش صحیح و ارائه کار به صورت پایدار هستند. تمرکز اصلی یک مربی تیم بر مشارکت با تیم یا تیم های خود به منظور تسریع عملکرد و دستیابی به نتایج دلخواه است . آنها این کار را از طریق به حداکثر رساندن هوش جمعی تیم و از طریق توسعه تیم و اعضای آن انجام می دهند. مربیان تیم نیزاز صاحبان محصول خود در کشف محصول مناسب برای ساخت حمایت کنند، آنها ممکن است از ذینفعان حمایت کنند تا در چابکی رشد کنند ، آنها رهبر چابک را در بقیه سازمان تشویق می کنند. یک مربی تیم ممکن است عنوان ” کوچ چابک ” را داشته باشد، اما سفر مربیگری چابک با اسکرام مسترها، صاحبان محصولات، فلو مسترها شروع می شود ، که همگی حداقل بخشی از زمان خود را صرف مربیگری تیم می کنند.

  • چابکی مجموعه‌ای از فعالیت‌هاست، اما چابک بودن حالت ذهنی، قابلیت مداوم و سازگاری فرهنگی است

کوچینگ چابکی :چارچوب شایستگی مربیگری سازمانی چابک

 

از سوی دیگر، مربیان سازمانی اغلب با تیم های تحویل فردی کار نمی کنند. تمرکز آنها بر ایجاد سازمانی است که در آن به هر بخش با چابکی بیشتری در ذهن نگاه می شود – از بالا به پایین، از انتها به انتها. آنها رهبران و تیم های رهبری را در همه سطوح هدایت می کنند تا چابکی درونی خود را رشد دهند و سازمان خود را دائماً از طریق کشف و آزمایش تکامل دهند. مربیان سازمانی موفقیت خود را با رشد چابکی در افرادی که مربی می کنند و همچنین توانایی مربیان خود برای پرورش چابکی در دیگران تعریف می کنند.به نوبه خود. به عبارت دیگر، هدف آنها این است که افراد داخل سازمان را برای انجام تحول چابک خود تجهیز کنند تا اینکه این کار را برای آنها انجام دهند. به این ترتیب چابکی سازمانی نه تنها پایدار است، بلکه به طور ارگانیک نیز تکامل می یابد. آنها دست در دست هم با مربیان تیم کار می کنند تا اطمینان حاصل کنند که Agile در سطح تیم سالم است و از چابکی در تمام زمینه های سازمان پشتیبانی می کند ، از جمله امور مالی، بازاریابی، عملیات افراد و غیره. به منظور عملکرد به عنوان یک مربی سازمانی، آنها حرفه ای کسب کرده اند مهارت های مربیگری، رهبری و مهارت های توسعه سازمانی، آنها چابکی کسب و کار و تغییرات در مقیاس بزرگ را درک می کنند.و اگرچه دانش تخصصی و تجربه عمیقی از Agile و Lean دارند، نیازی به تکیه بر فریم ورک Agile خاصی ندارند. مربی سازمانی یک نمونه راه رفتن و صحبت از چابکی است.

  • من مدت ها پیش به این نتیجه رسیدم که محدودیت های نوآوری کمتر به فناوری یا خلاقیت مربوط می شود تا چابکی سازمانی . افراد الهام گرفته تنها می توانند کارهای زیادی انجام دهند

مشاورین مرکز کوچینگ ایران

پاسخگویی شما هستند

شماره تماس : 09382252774

آشنایی با دوره های کوچینگ موسسه چشم انداز (تیم تحقیقاتی دکتر سعید جوی زاده) 

دوره‌های جامع کوچینگ (Coaching) موسسه چشم انداز هزاره سوم ملل شامل مجموعه‌ای گسترده و کامل از دوره‌ها شامل دوره های بیزنس کوچینگ،کوچینگ رهبری ،کوچینگ تحصیلی،کوچینگ توسعه فردی،کوچینگ فروش و بازاریابی،بیزنس کوچینگ مکانی،کوچینگ موفقیت،کوچینگ نوآوری ،کوچینگ دیجیتال ، کوچینگ سازمانی ،کوچینگ سلامتی،کوچینگ مهارت و… می‌شود.دپارتمان‌ کوچینگ موسسه چشم انداز به گونه‌ای است که تمامی نیازهای شما را پوشش دهد. تمامی دوره‌ها کاملاً عملی و کاربردی بوده و بر اساس سرفصل های بین المللی تنظیم و ایرانیزه شده است. تمامی دوره‌ها زیر دکتر سعید جوی زاده  آموزش داده خواهد شد. هر کدام از دوره های کوچینگ شامل کتاب،فیلم های آموزشی،فایل های صوتی وکتاب کار می باشد.  چنانچه در مورد هر یک از دوره‌ها سوالی دارید همواره آماده پاسخگویی به شما هستیم. با ما در تماس باشید و سوالات خود را با ما در میان بگذارید.

ثبت نام برنامه یکساله کوچینگ تحصیلی 

  • قیمت: ۳۰ میلیون تومان
  • زبان دوره: فارسی
  • مدت زمان دوره: ۱۲ برنامه آموزشی یک روزه حضوری + ۲ جلسه کوچینگ خصوصی
  • سطح دوره: از پایه تا پیشرفته
  • نوع دوره: حضوری
  • آیدی اینستاگرام: drjavizadeh

 کوچینگ تحصیلی: درباره آن بیشتر بدانید..

  • کوچینگ چابکی:تنیس از همه چیز مراقبت می کند. برای رسیدن به توپ نیاز به چابکی و سرعت، قدرت اصلی برای وارد کردن قدرت به شورت و استقامت برای دوام یک مسابقه کامل دارد. این تمرین علاوه بر تقویت بازوها و شانه‌های شما، یک تمرین کامل بدن برای پاها و شکم شما است و بر خلاف هر ورزش دیگری، قلب و قلب شما را کار می‌کند.
  • کوچینگ چابکی:مدت‌ها پیش به این نتیجه رسیدم که محدودیت‌های نوآوری کمتر به فناوری یا خلاقیت مربوط می‌شود تا چابکی سازمانی. افراد الهام گرفته تنها می توانند کارهای زیادی انجام دهند.
  • کوچینگ چابکی:گاهی اوقات مدیر باید با شجاعت و چابکی یک مجری سیرک اجرا کند و با دقت از مرز مشکلات کوتاه مدت و اهداف بلند مدت عبور کند.
  • کوچینگ چابکی:بدون قدرت، چابکی و سرعت نمی توانستم دروازه بان بزرگی باشم.
  • کوچینگ چابکی: من کاپیتان بودم و باید الگو می شدم. حداقل وزنه را بلند می کردم. مال من قدرت بدنی طبیعی بود. همیشه فکر می‌کردم سرعت و چابکی خیلی مهم‌تر است.
  • کوچینگ چابکی: سیاست خارجی مستلزم چابکی استراتژیک است که در صورت امکان، جلوی مشکلات را بگیرد، امنیت و اتحادهای آمریکا را تقویت کند و منافع و اعتبار آمریکا را ارتقا دهد.
  • کوچینگ چابکی: مردی که از نظر اخلاقی پاک است، در حالی که سایر چیزها برابر است، در هر موردی از مردی که اینطور نیست، چابکی، ظرفیت و استقامت بیشتر دارد. در حالی که دومی انرژی های خلاق خود را در لذت های بیهوده و همچنین در عادات بیماری زا هدر می دهد، اولی تمام انرژی خلاق خود را به توانایی و نبوغ تبدیل می کند و نتیجه مشهود است.
  • کوچینگ چابکی: این فقط سرعت خط مستقیم نیست. او چابکی و سرعت لازم برای پیشبرد آن را دارد. دید او در زمین فوق العاده است. فقط به عنوان یک مربی آنقدر کتاب بازی را باز می کند که من واقعاً مشتاقانه منتظر آن هستم.
  • کوچینگ چابکی: هیچ کس نیازی به نگرانی در مورد به دست آوردن بهترین خدا در معامله با او ندارد، یا اینکه ممکن است به نحوی در استفاده از او برای اهداف خود موفق شویم. هر کسی که فکر می کند این مشکل است، هوش و چابکی پدر ما در آسمان ها را به طور جدی دست کم گرفته است. او فریب نمی خورد و فریب نمی خورد.
  • کوچینگ چابکی: با نزدیک شدن به پایان قرن، همه فرهنگ ما مانند فرهنگ مگس در آغاز زمستان است. آنها با از دست دادن چابکی، رویاپردازی و جنون، به آرامی در اولین مه های یخی صبح به سمت پنجره می چرخند. آخرین شستشو و برس را به خودشان می دهند، چشمان نوسانشان می چرخد ​​و پرده ها را پایین می اندازند.
  • کوچینگ چابکی: حداقل یک بار هر انسانی باید برای جان خود بدود، تا به او بیاموزد که شیر از سوپرمارکت‌ها نمی‌آید، امنیت از پلیس نمی‌آید، «اخبار» چیزی نیست که برای افراد دیگر اتفاق بیفتد. او ممکن است بیاموزد که اجدادش چگونه زندگی می‌کردند و خودش هم فرقی نمی‌کرد - در شرایط سخت زندگی او به چابکی، هوشیاری و تدبیر شخصی او بستگی دارد.
  • کوچینگ چابکی: من همیشه قدرت خوبی در پاهایم از تمرین با وزنه داشتم. من همچنین در بیشتر عمرم دوچرخه سواری کرده ام و چابکی خوبی دارم.