قدرت مثبت اندیشی

قدرت مثبت اندیشی :با ذهنیتی مثبت به تصمیمات خود نزدیک شوید

کتاب قدرت مثبت اندیشی اثر نورمن وینسنت پیل به ما در مورد قدرت تفکر مثبت ما می گوید. این کتاب به شما کمک می کند تا با ذهنیتی مثبت به تصمیمات شخصی، مالی، معنوی و روابط خود نزدیک شوید و به شما امکان می دهد افکار منفی خود را با اطمینان جایگزین کنید. و با غلبه بر ترس می توانید اعتماد به نفس خود را افزایش دهید.

قدرت تفکر مثبت اثر نورمن وینسنت پیل . کتاب قدرت مثبت اندیشی به ما در مورد قدرت تفکر مثبت ما می گوید ما می گوید . این کتاب به شما کمک می کند تا به طور مثبت به تصمیمات شخصی، مالی، معنوی و روابط خود نزدیک شوید و به شما امکان می دهد افکار منفی را با اطمینان جایگزین کنید. و با غلبه بر ترس می توانید اعتماد به نفس خود را افزایش دهید.

این کتاب با تفکر مثبت و ایمان شما را به سوی حقیقت راهنمایی می کند. مثبت اندیشی و اعتماد به نفس به شما کمک می کند تا به اهداف مورد نظر و موفقیت خود برسید خود برسید .

این کتاب توضیح می‌دهد که لازم نیست مشکلات روزمره را رها کنید، بلکه باید برای همیشه آرامش، سلامتی و جریان مداوم انرژی را به دست آورید.

و با مثبت اندیشی می توانید همه اینها را انجام دهید. با مثبت اندیشی می توانید زندگی پر از شادی و رضایت داشته باشید. این کتاب به شما می آموزد که چگونه با مراجعه به مثبت با مشکلات و غم های زندگی خود کنار بیایید.

نویسندگان به ما می گویند که ما هرگز نباید سعی کنیم مشکلات خود را نادیده بگیریم بلکه همیشه در هر موقعیتی با تفکر مثبت و اعتماد کار کنیم. ما بیشتر در مشکلات بزرگ تسلیم می شویم، در حالی که می توانیم با مثبت اندیشی به همه مسائل زندگی خود پایان دهیم.

نویسنده از داستان‌های واقعی موفقیت و سختی‌ها پس از میلیون‌ها ضرر در کتاب استفاده کرده است تا ما را در مواجهه با زمان‌های سخت یاری کند که الهام‌بخش ما خواهد بود.

مثبت اندیشی یک باور و یک حالت ذهنی است که در افکار، کلمات و تصاویر ما گنجانده شده است که وقتی اتفاقات خوبی برایمان می افتد به آن فکر می کنیم و در ازای کارمان موفق خواهیم شد.

در عین حال، این فقط با تفکر اتفاق نمی افتد. ما به اعتماد و تفکر مثبت نیاز داریم.

در کنار این، نویسنده راه های ضروری را ارائه کرده است که می تواند به شما در حل مشکلات کمک کند.

  • نویسنده می گوید باید باور داشته باشید که هر مشکلی راه حلی دارد.
  • آرام باشید زیرا استرس تفکر منفی را افزایش می دهد . ذهن نمی تواند تحت فشار به درستی کار کند.
  • هرگز ذهن خود را مجبور نکنید که پاسخ شما را دریافت کند. ذهن خود را روشن نگه دارید و اجازه دهید پاسخ قابل مشاهده باشد.
  • برای مشکلاتت دعا کن
  • به زمان بصیرت و شهود اعتماد کنید.

به خودت اعتماد کن

برای موفقیت در زندگی، ابتدا باید یاد بگیرید که به خودتان اعتماد کنید. مهم نیست که چه کاری انجام می دهید، آن را با اطمینان انجام دهید. بعد برای شروع هر کاری باید ایمان داشته باشی که از اعتماد ناشی می شود.

نویسنده می گوید باید ایمان داشته باشیم باید به خود و توانایی هایمانما بدون اعتقاد صحیح به نقاط قوت خود نمی توانیم شاد یا سعادتمند باشیم. همچنین به خاطر داشته باشید که عزت نفس پایین بسیار عجیب است و باعث شکست شما می شود. در حالی که با اعتماد به نفس قوی می توانید موفق باشید.

ناامنی و مستمری با انتظارات شما همراه است. در مقابل، با اعتماد به نفس، خودتان همه چیز را می‌شناسید تا با نگرش مثبت برای موفقیت در زندگی تلاش کنید، بنابراین ما باید همیشه اعتماد به نفس خود را داشته باشیم.

اگر باور داشته باشید که قدرت ما به ما این قدرت را می دهد که اعتماد به نفس و اراده خود را درک کنیم، کمک خواهد کرد. بنابراین تصمیمات خوب را در زندگی خود شروع می کنید و در مسیر موفقیت پیشرفت می کنید.

ذهن آرام قدرت می آورد

وقتی ذهن ما شروع به فکر کردن می کند، مشکلات زیادی نیز پیش روی ما قرار می گیرد. برای رهایی از آن مشکلات، باید ذهن خود را آرام نگه داریم.

در کتاب قدرت مثبت اندیشی، نویسنده از ما می خواهد که تفکر اشتباهی که در ذهنمان می آید را به تفکر درست تبدیل کنیم.

ما همچنین باید خوب را در اشتباه پیدا کنیم تا بررسی خود را مثبت کنیم. چشمان ما باید درک درستی از تفاوت بین خوب و بد داشته باشند. اگر یاد بگیریم خوب و بد را تشخیص دهیم، شروع به استفاده از فرصت های بیشتر و بهتر می کنیم.

ممکن است فردی در زندگی شما وجود داشته باشد که بعد از گفتن مشکلات و غم هایتان با او احساس آرامش کنید. آن شخص همان کسی خواهد بود که شما به او اعتماد دارید.

اگر کسی در زندگی شما باشد که بتوانید به او اعتماد کنید و هر چیزی بگویید، آن شخص همیشه شما و ذهن شما را در آرامش نگه می دارد و داشتن ذهن آرام نیروی مثبت به همراه دارد.

پس همیشه سعی کنید ذهن خود را از افکار منفی دور نگه دارید. و همیشه یک نفر را داشته باشید که بتوانید در مورد همه نگرانی ها و غم های خود با او صحبت کنید.

بنابراین، وقتی فرصت‌ها زیاد هستند، راه‌هایی برای تصمیم‌گیری خوب برای ایجاد نیروی مثبت در زندگی خود پیدا خواهید کرد.

به طور مداوم انرژی دریافت کنید

نحوه تفکر ما به طور مستقیم بر احساسات فیزیکی ما تأثیر می گذارد. به عنوان مثال، اگر مغز شما به شما بگوید که خسته هستید، بدن شما پاسخ خواهد داد. بنابراین اگر ذهن شما برای انجام کاری بیش از حد است، می توانید آن کار را با توجه کامل به آن کار انجام دهید.

نویسنده می گوید اعتماد فقط با فکر کار می کند. این یک سیستم فکری است. نویسنده در کتاب توضیح می دهد که تحقق احساس اعتماد در ذهن می تواند باعث افزایش انرژی در بدن شود.

بنابراین همیشه گفته می شود که در ذهن خود به چیزهای مثبت فکر می کنید و همیشه سعی می کنید به سلامتی و بدن خود مرتبط باشید.

قدرت تفکر مثبت ما را وادار به درک و احساس قدرت خود می کند. به ما می آموزد که اگر چیزی در ما ضعیف است، آن ما نیستیم، بلکه مانع ما و تنها مانع ماست.

با کار با اعتماد به نفس، می‌توانیم به طور مداوم انرژی کسب کنیم که از آن می‌توانیم خود را در حال عجله به سوی موفقیت ببینیم.

قدرت دعا را امتحان کنید

ما هرگز نباید نگران چیزی باشیم. در عوض، باید با توکل به خدا به دعا ادامه دهیم. تنها خدا برای تو کافی است. دعا برای شما پناهگاهی است. با برقراری ارتباط با خدا، بدن ما سرشار از انرژی مثبت می شود و وقتی به آرامی تمام بارهای خود را رها می کنیم، احساس سبکی می کنیم.

پزشکان خوب و متخصصان سلامت جسمانی همیشه از دعا در درمان خود استفاده می کنند. نویسنده در کتاب بیان می کند که عدم هماهنگی درونی می تواند منجر به ناتوانی، استرس و ناراحتی شود و نماز به طور قابل توجهی بر عملکرد جسم و روح تأثیر می گذارد.

پس همیشه به خدای خود ایمان داشته باشید تا بدن و ذهن شما با انرژی مثبت شروع به کار کند.

انتظار بهترین ها را داشته باشید و به آن برسید

نویسنده در این فصل داستان مردی را بیان می کند که پسرش در هر کاری شکست می خورد در حالی که پسر همه چیز دارد. او از خانواده خوبی است و پول و دانش دارد.

اما با این حال، او در حال شکست بود. پسر آن مرد تلاش زیادی کرد، اما باز هم نتوانست به موفقیت برسد، اما بعداً دلیل شکست خود را پیدا کرد و دوباره به درستی تلاش کرد و پس از آن به موفقیت رسید.

وقتی نویسنده راز موفقیت و دلیل تغییر ناگهانی پسر را پرسید، پسر پاسخ داد که یک پاسخ صریح زندگی او را تغییر داد و او را به سعادت رساند.

او گفت که یک چیز خاص به طور ناگهانی همه چیز را تغییر داد و کار آسان “اعتماد” است. او گفت که اعتماد کردن را آموخته است و همین باعث شد بداند وقتی بدترین را انتظار داشته باشی، بدترین‌ها را هم دریافت می‌کنی. اما، از سوی دیگر، اگر بهترین ها را آرزو کنید، فقط بهترین ها را دریافت می کنید.

نویسنده می گوید که راز موفقیت ناگهانی او منحصر به فرد نبود زیرا او قدرتمندترین قانون جهان را آموخته بود و آن قانون یاد گرفتن انتظار و اعتماد به خود بود. این بدان معنی است که برای موفقیت، اطمینان دارید که هر آنچه فکر می کنید به شما کمک می کند به موفقیت دست پیدا کنید.

نتیجه

این کتاب قدرت تفکر مثبت را به ما آموخت که به وسیله آن می توانید با تغییر تفکر منفی خود جهان را تغییر دهید. اکنون می‌فهمید که تفکر مثبت چیست و چه چیزی نیست. بهترین راه برای بهبود زندگی، مثبت اندیشی است. شما یاد گرفتید که چگونه می توانید از تفکر منفی به تفکر مثبت بروید. همچنین ممکن است بدانید که چگونه از ذهن خود برای مثبت اندیشی استفاده کنید. پس از این قدرت در زندگی خود استفاده کنید.

امیدوارم شما هم با مثبت اندیشی و ایمان به سمت موفقیت حرکت کنید.

نقد و بررسی کتاب قدرت مثبت اندیشی

سبک نگارش پیل جذاب، گرم و قابل دسترس است و کتاب را برای افراد مختلف از هر طبقه ای لذت بخش می کند. او از تجربیات خود به عنوان وزیر و مشاور استفاده می‌کند و داستان‌ها و حکایاتی از زندگی واقعی را به اشتراک می‌گذارد که قدرت تفکر مثبت در عمل را نشان می‌دهد.

هسته اصلی کتاب این باور است که افکار ما واقعیت ما را شکل می دهند و با تغییر الگوهای فکری خود می توانیم بر موانع غلبه کنیم، روابط خود را بهبود بخشیم و زندگی رضایت بخشی تری ایجاد کنیم. پیل طیف وسیعی از ابزارها و تمرین‌های عملی، مانند تجسم، تصدیق و دعا را برای کمک به خوانندگان ارائه می‌دهد تا دیدگاه مثبتی داشته باشند و ایمان خود را به خود و توانایی‌هایشان تقویت کنند.

“قدرت مثبت اندیشی” راهنمای رشد شخصی و گواهی بر قدرت ایمان و اهمیت حفظ یک پایه معنوی قوی است. پیام پیل مبنی بر امید، انعطاف‌پذیری و قدرت روح انسانی امروز در میان خوانندگان طنین‌انداز شده است، و این کتاب را برای هر کسی که به دنبال بهبود ذهنیت خود و پذیرش رویکرد مثبت‌تر به زندگی است، ضروری می‌سازد.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − چهار =