کوچینگ رهبری چیست و چه سودی برای شرکت دارد؟

کوچینگ رهبری چیست و چه سودی برای شرکت دارد؟

کوچینگ رهبری چیست و چگونه برای سازمان شما مفید است

کوچینگ رهبری در عصر دیجیتال امروزی حیاتی است. شرکت ها و اطلاعات آنقدر سریع حرکت می کنند که به راحتی می توان از رقبا عقب ماند. برای رقابتی ماندن، سازمان ها باید به طور مستمر استعدادهای برتر خود را استخدام و توسعه دهند. نه تنها این، آنها همچنین باید آن استعدادهای برتر را سال به سال حفظ کنند.

یکی از بهترین راه ها برای توسعه و حفظ استعدادهای برتر و اطمینان از حداکثر عملکرد شرکت از طریق خدمات کوچینگ برتر رهبری است . سرمایه گذاری زمان و منابع برای توسعه استعدادهای رهبری با کوچینگ تحول آفرین ایده خوبی به نظر می رسد، اما اگر سازمان شما نداند که در مربیان ، فرآیندها و نتایج به دنبال چه چیزی باشد ، ممکن است تیم شما برای بهبود تلاش کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آنچه که باید در مربی خود به دنبال آن باشید، جزئیات برنامه کوچینگ آنها، که به شما کمک می کند مطمئن شوید که یک مربی تأثیرگذار پیدا کنید که به شما در رسیدن به نتایج مورد نظرتان کمک می کند، بیشتر بخوانید.

کوچینگ رهبری چیست؟

کوچینگ رهبری یک روش سیستماتیک اثبات شده برای ارزیابی و ارتقای توانایی های رهبری مدیران در یک سازمان است.

ابتکارات کوچینگ رهبری هوشمند به نتایج قابل اندازه گیری با تمرکز بر ایجاد تغییرات تحول آفرین در تمام سطوح رهبری در شرکت شما می رسد.

از رهبران ارشد گرفته تا مدیران اجرایی گرفته تا پتانسیل‌های بالا راه‌های مختلفی وجود دارد که توسعه رهبری می‌تواند عملکرد فردی و تجاری را افزایش دهد.

چگونه کوچینگ رهبری به عملکرد بهتر رهبران کمک می کند؟

کوچینگ رهبری مبتنی بر علوم رفتاری یکی از مؤثرترین راه‌ها برای توسعه رهبران و کمک به رهبران برای عملکرد بهتر در نظر گرفته می‌شود.

اول – بسیار شخصی سازی شده است و به رهبر تحت آموزش مالکیت و مسئولیت پذیری زیادی نسبت به فرآیند و موفقیت آن می دهد.

دوم – ماهیت شخصی‌سازی شده کوچینگ باعث می‌شود که دائماً قابل اجرا باشد و به رهبر این امکان را می‌دهد تا در طول جلسات کوچینگ با مشکلات دنیای واقعی به‌موقع برخورد کند و به سرعت درس‌ها را در محل کار برای تأثیرگذاری فوری به کار گیرد.

سوم – بر خلاف تعدادی از روش های توسعه دیگر، کوچینگ می تواند یادگیری پایدار و تغییر رفتار پایدار ایجاد کند.

علاوه بر این، کوچینگ رهبری فضای امنی را برای کاوش و رسیدگی به احساسات دشوار مانند اضطراب، استرس و حتی خشم برای رهبران فراهم می کند. شناخت و سازماندهی مجدد این احساسات با دیدگاهی تازه می تواند کلید ایجاد رهبرانی قوی باشد که قادر به مقاومت در برابر خواسته های نقش خود بدون به خطر انداختن سلامت روانی یا رفاه خود و دیگران و در عین حال دنبال کردن نتیجه مطلوب باشند.

کوچینگ رهبری چگونه به شرکت ها کمک می کند؟

کوچینگ رهبری یک ابزار ضروری برای شرکت های مدرنی است که به دنبال موفقیت در محیط تجاری پر سرعت و رقابتی امروزی هستند.

رهبران موفق برای عملکرد خوب به ترکیبی از مهارت ها و کیفیت های مختلف نیاز دارند. آنها باید بتوانند:

  • اهداف روشنی را تعیین کنید
  • منظم بمانید
  • به اعضای تیم خود انگیزه بدهند
  • به سرعت با شرایط در حال تغییر سازگار شوید

در میان تعدادی از نتایج دیگر.

با ارائه راهنمایی، مربیان رهبری به توانمندسازی رهبران و به حداکثر رساندن عملکرد کمک می کنند.

از رسیدگی به تعارضات کارکنان گرفته تا مدیریت تغییرات سازمانی و ایجاد نوآوری، ایجاد یک برنامه توسعه رهبری می تواند به شرکت های آینده نگر کمک کند تا در هر شرایطی پیشرفت کنند.

کوچینگ رهبری با ارائه آموزش و راهنمایی یک به یک که بر نیازهای خاص رهبران متمرکز است، کار می کند. این می‌تواند از طریق طیف وسیعی از فعالیت‌ها و تمرین‌های مختلف، از جمله کارگاه‌های آموزشی، بحث‌های فردی، و ابزارهای خودارزیابی انجام شود.

با این حال، مهم‌تر از همه، کوچینگ به رهبران کمک می‌کند تا روش‌های جدیدی برای تفکر در مورد کار خود ایجاد کنند و به آنها قدرت می‌دهد تا عملکرد خود را به روشی ساختاریافته و سازگار بهبود بخشند.

این به آنها اجازه می دهد تا در دستیابی به اهداف خود مؤثرتر شوند و در عین حال کیفیت کلی سبک رهبری خود را نیز افزایش دهند.

به این ترتیب، تعجب آور نیست که بسیاری از شرکت ها برنامه های کوچینگ رهبری را در استراتژی های توسعه خود به منظور بهینه سازی سطح بهره وری و عملکرد در میان نیروی کار خود وارد می کنند.

در نهایت، کوچینگ رهبری یک راه قدرتمند برای شرکت‌ها ارائه می‌کند تا مهارت‌های رهبری قوی را پرورش دهند که می‌تواند برای خود و کارمندانشان برای سال‌های آینده مفید باشد.

چالش ها و مشکل برنامه های توسعه رهبری سنتی

در حالی که توسعه رهبری یک صنعت 14 میلیارد دلاری است. یک اجماع مشترک وجود دارد که:

  • برنامه های توسعه رهبری به طور کلی موثر نیستند
  • برنامه های توسعه رهبری به طور کلی در مقیاس مقرون به صرفه نیستند.
  • اکثر برنامه ها برای حمایت از رهبران در سطوح مختلف، به عنوان مثال، رهبران جدید، رهبران نسل بعدی و رهبران ارشد طراحی نشده اند.

سه دلیل اصلی برای این امر، همانطور که در فصلنامه مک کینزی بیان شده است، عبارتند از:

  • فقدان زمینه
  • برنامه دنیای واقعی
  • نتایج قابل اندازه گیری

فقدان زمینه

اولاً، اکثر برنامه‌های رهبری یک رویکرد یک‌اندازه برای همه را اعمال می‌کنند که زمینه را در نظر نمی‌گیرد (یعنی سبک‌ها و مهارت‌های رهبری متناسب با شرکت و نیازهای فعلی آن).

برنامه دنیای واقعی

ثانیاً، اکثریت توسعه در خارج از کار انجام می شود و مستقیماً به کار روزمره واقعی رهبر مربوط نمی شود. به این ترتیب، بسیاری از مواد حفظ نشده و در کار اعمال نمی شود.

نتایج قابل اندازه گیری

سوم، بسیاری از برنامه ها به اندازه کافی نتایج را اندازه گیری نمی کنند، و بدون نشانه های واضح موفقیت، طرح های توسعه شتاب خود را از دست می دهند و به حاشیه می روند. وقتی صحبت از حمایت از رهبران در سطوح مختلف می شود، برنامه های رهبری سنتی سوابق پایین تری دارند.

نظرسنجی انتشارات دانشگاه دیلویت در سال 2014 نشان داد که تنها 13 درصد از شرکت‌ها خود را در رهبران در حال توسعه در همه سطوح «عالی» ارزیابی کرده‌اند، و بیش از نیمی از آنها (51 درصد) اعلام کرده‌اند که از توانایی خود برای حفظ «برنامه‌های جانشینی واضح و سازگار» مطمئن نیستند. ”2

حذف رهبری در سطح میانی

چهارمین شکایت کلیدی این است که سطح میانی مهم رهبری اغلب از طرح‌های توسعه کنار گذاشته می‌شود – در عوض، هزینه‌ها و زمان توسعه بر مدیران ارشد و سرپرستان خط اول یا مدیرانی که برای اولین بار هستند متمرکز می‌شوند.

رویکرد “هالتر”.

بر اساس انتشارات تجاری هاروارد، «این رویکرد «هلتر» – سنگین در انتها، سبک در وسط – بهای سنگینی را از نظر عملکرد ضعیف و مدیران میانی که فاقد مهارت‌های شبکه‌سازی، برنامه‌ریزی و تیم‌سازی لازم هستند، تحمیل کرده است. در ساختارهای سازمانی مسطح که امروزه بسیار رایج است، سرآمد باشید.”

یک در یک مربی اجرایی

در حالی که برنامه‌های توسعه برای سطوح پایین‌تر رهبران عمدتاً شامل جلسات آموزشی بی‌اثر کلاس درس است، توسعه رهبری در سطوح بالاتر معمولاً به شکل کوچینگ اجرایی با یک مربی اجرایی است.

کوچینگ سنتی یک به یک اجرایی در افزایش مهارت ها و توانایی های رهبران ارشد موثر است. با این حال، این روش برای رهبران در تمام سطوح یک سازمان مقیاس پذیر نیست. کار یک به یک با یک مربی اجرایی ماهیت بسیار شخصی سازی شده ای دارد، آن را به یک پیشنهاد گران قیمت تبدیل می کند که استانداردسازی آن، به عنوان یک ابتکار توسعه استراتژیک در یک سازمان و جمع آوری داده ها در مورد کارایی برنامه دشوار است.

با توجه به داده ها و آنچه که ما در حوزه رهبری می دانیم، چه به صورت شهودی و چه از نظر تجربه، شکاف فوق العاده ای بین حوزه توسعه رهبری و راه حل هایی وجود دارد که به دنبال رفع نیازهای شرکت ها و رهبران آنها هستند.

وارد Skyline G شوید.

چه چیزی کوچینگ رهبری Skyline G را بسیار مؤثر می کند؟

چند عامل خاص و کلیدی وجود دارد که کوچینگ مبتنی بر علم رفتاری ما را بسیار مؤثر می‌کند.

1) انگیزه درونی و بیرونی

کوچینگ بسیار موثر است زیرا یک محرک درونی و بیرونی است. شرکت در کوچینگ باعث می‌شود مردم در مورد شرکتی که در آن کار می‌کنند «احساس خوبی داشته باشند» زیرا شرکت روی آن‌ها سرمایه‌گذاری می‌کند. سپس آنها انگیزه پیدا می کنند که به شرکت بازپرداخت کنند.

علاوه بر این، کوچینگ به افراد اجازه می دهد تا مهارت های جدیدی را بیاموزند که با نیازهای شرکت هماهنگ است. به این ترتیب، تسلط و به کارگیری این مهارت‌های جدید در محل کار منجر به پاداش‌های بیرونی، مانند ترفیع و سایر انواع شناخت عمومی می‌شود.

2) یادگیری سریع

یکی دیگر از مزایای مهم کوچینگ، یادگیری سریع است. راهنمایی متخصص و یک روش توسعه بسیار شخصی و عملی به شرکت‌کننده مربی امکان می‌دهد تا مهارت‌های جدید را بسیار سریع‌تر از یادگیری با آزمون و خطا یا یادگیری غیرمستقیم کلاس درس تسلط یابد.

3) تمرکز کوچینگ خاص و مبتنی بر نیاز

اگرچه مربی ممکن است رویکرد را طراحی کند، محتوای هر جلسه بر اساس نیازهای خاص شرکت کننده مربی هدایت می شود. در واقع، برای استفاده حداکثری از تعامل کوچینگ ، انتظار می رود مربی در مورد مسائل جاری خود باز باشد و آماده باشد تا روی آنها با مربی کار کند.

4) مشارکت ذینفعان

در نهایت، کوچینگ مؤثر است زیرا مشارکت مداوم با ذینفعان کلیدی برای اطمینان از برآورده شدن و همسویی نیازهای سازمان و شرکت‌کننده وجود دارد. مشارکت ذینفعان معمولاً در سه مرحله انجام می شود:

  • اولاً، فرآیند کوچینگ معمولاً یک ارزیابی 360 درجه از شخصی است که تحت کوچینگ قرار می‌گیرد. این ارزیابی شامل بازخورد همه ذینفعان کارمند، از جمله مدیران، همکاران، گزارش‌های مستقیم، شرکای متقابل و در صورت لزوم، مشتریان (داخلی و خارجی).
  • دوم، جلسات کوچینگ برای پرداختن به بازخورد ذینفعان برای تأثیر مثبت بر کسب و کار ایجاد شده است.
  • سوم و در نهایت، مدیران و شرکای تجاری منابع انسانی (HR) بازخورد مستمری را به مربی و شرکت‌کننده برای کمک به پیگیری تأثیر جلسات ارائه می‌کنند.

عواملی که در بالا ذکر شد عوامل کلیدی هستند که باعث موفقیت کوچینگ می شوند. اما برای روشن بودن – بدون خرید همه طرف های درگیر، دستیابی به تغییر – به ویژه ذینفعان – دشوار خواهد بود – مشارکت کلید موفقیت هر برنامه کوچینگ است.

5) مدیریت، ردیابی و اندازه گیری نتایج

با پیگیری چهار نکته بالا – بدون مدیریت، ردیابی و اندازه‌گیری فرآیند بهبود مهارت‌های رهبری شما در طول زندگی مکالمات کوچینگ ، تعیین کمی بهبود نقاط ضعف و ارائه پاسخ‌هایی پیرامون بهبود عملکرد قابل سنجش غیرممکن است.

فرآیند کوچینگ رهبری A تا Z

کوچینگ رهبری فرآیندی است که به رهبران کمک می کند تا مهارت های جدید را برای بهبود عملکرد خود بیاموزند و تمرین کنند.

کوچینگ رهبری گروه Skyline یک روش سیستماتیک اثبات شده برای ارزیابی و تقویت این توانایی های رهبری است.

ما با سازمان شما همکاری خواهیم کرد تا اطمینان حاصل کنیم که زبان خود را تطبیق می دهیم و هر چارچوب رهبری یا شایستگی های خاص را که برای سازمان شما مهم است، ترکیب می کنیم تا از همسویی مناسب اطمینان حاصل کنیم.

ما از یک فرآیند چهار مرحله‌ای ثابت استفاده می‌کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که مسابقه درستی را ایجاد کرده‌ایم و در جهت اهداف درست کار می‌کنیم.

فاز 1 – محدوده و ارزیابی

هدف: زمینه سازمانی و انتخاب مربی

از طریق یک سری مراحل و بازخورد، هدف اولیه در فاز 1 دستیابی به هماهنگی مربی و مشتری است. ارائه مربیان مناسب، برای اهداف درست، با مشتری مناسب، ضروری است و برای سازمان ها تغییر دهنده بازی است.

فاز 2 – هم ترازی و اهداف

هدف: ارزیابی پایه و بازخورد

از طریق یک سری مراحل و بازخورد، هدف اولیه در فاز 2 دستیابی به همسویی در جایی که مشتریان هستند و شفاف شدن 100٪ در مورد اهداف با استفاده از:

  • 1:1 مصاحبه با مدیریت / HR / OD
  • خود ارزیابی و مصاحبه های عمیق
  • 360 ارزیابی
  • گزارش ارزیابی و بازخورد
  • کوچینگ در زمان واقعی

فاز 3 – کوچینگ و ردیابی

هدف: پیاده سازی یادگیری و کوچینگ در برنامه

فاز 3 نقطه میانی در تعامل متمرکز بر کوچینگ و ردیابی، و بررسی برنامه توسعه است تا مطمئن شوید که تمام برنامه توسعه دقیق است و مشتری آموزش و بازخورد رضایت بخشی دریافت می کند. در این مرحله:

  • طرح توسعه نهایی شده است
  • مربیان اکنون در حال ارائه کوچینگ و بازخورد مداوم برای حمایت از تغییرات رفتاری هستند

فاز 4 – بسته شدن و اندازه گیری

هدف: استفاده از شتاب و برنامه ریزی برای آینده

فاز 4 بر پیشروی و جلسه همسویی نهایی متمرکز است تا در مورد نتیجه کلی تعامل قضاوت کند و به طور بالقوه برنامه‌های آینده را برای توسعه مداوم رهبری با:

  • نظرسنجی دستیابی به هدف
  • ارزیابی نهایی مشارکت
  • توصیه هایی برای توسعه مستمر

با استفاده از یک فرآیند چهار مرحله ای منسجم در یک برنامه کوچینگ رهبری که ترکیبی از کوچینگ 1:1، داده های دقیق و فناوری است، می توانیم اطمینان حاصل کنیم که کوچینگ دستورالعملی ارائه می دهیم که بر همه شرکت ها و سبک های رهبری به شیوه ای مثبت تأثیر می گذارد تا به نتایج دلخواه برای خود دست یابیم. عملکرد و نتایج در سطح سازمانی

تأثیر کوچینگ رهبری از طریق ابزارهای پژوهش محور و علوم رفتاری

Skyline Group از ابزارهای اختصاصی مبتنی بر تحقیق برای پرداختن به هر سه حوزه سبک شخصیت محور، شایستگی های مدیریتی و رهبری و تخصص در حوزه فنی یا تجاری استفاده می کند.

این ابزارها شامل 360s آنلاین چند رتبه‌دهنده ، نمایه رهبری آنلاین و مصاحبه‌های عمیق فردی است. با استفاده از این داده‌های کاملاً جمع‌آوری‌شده، رهبر مجموعه‌ای از اهداف را برای افزایش ابعادی که نیاز به توجه دارند ایجاد می‌کند.

کوچینگ به صورت سفارشی برای فرد طراحی شده است و بر حذف موانع و تقویت عواملی که نتایج مثبت ایجاد می کنند تمرکز دارد. رویکرد ما بهترین‌های تجارت و روان‌شناسی را با هم ترکیب می‌کند، اما همیشه بر افزایش عملکرد متمرکز است.

اگر سازمان شما ابزارهای ترجیحی مانند MBTI ، DISC، Lominger ، و غیره یا یک 360 آنلاین خاص دارد، ما این ابزار را در کار خود ادغام می کنیم و در صورت نیاز، با HR/OD (که دارای گواهینامه یک ابزار خاص است) شریک می شویم تا بازخورد را به رهبر ارائه دهید.

مزایای کوچینگ رهبری

با کار با یک مربی رهبری، رهبران می توانند مناطقی را که نیاز به رشد دارند، تعیین اهداف و دریافت بازخورد و حمایت برای کمک به آنها برای رسیدن به پتانسیل کامل خود شناسایی کنند.

به طور خلاصه، کوچینگ رهبری ابزاری ارزشمند برای کمک به رهبران برای عملکرد بهتر است. با انتخاب شرکت در برنامه مربیگری 1:1 یا سازمانی، رهبران می توانند نقاط قوت و ضعف خود را بر اساس 28 شایستگی رهبری اصلی زیر شناسایی کنند:

رهبری شایستگی های خود

  • کنترل عاطفی
  • انعطاف پذیری
  • تمامیت
  • تاب آوری
  • اعتماد به نفس
  • حضور اجرایی
  • تعادل زندگی کاری

شایستگی های رهبری دیگران

  • اذعان
  • حل تعارض
  • تأثیرگذاری بر دیگران
  • استماع
  • مشارکت و ایجاد روابط
  • کار گروهی
  • ارتباط کلامی

رهبری شایستگی های سازمان

  • خلاقیت و نوآوری
  • کارآفرینی
  • آگاهی خارجی
  • چشم انداز الهام بخش B
  • آگاهی سازمانی
  • انگیزه خدمات
  • تفکر استراتژیک

صلاحیت های اجرایی پیشرو

  • کوچینگ و منتورینگ
  • تمرکز بر مشتری
  • هیئت نمایندگی
  • اثربخشی کار را انجام می دهد.
  • نظارت بر عملکرد
  • برنامه ریزی و سازماندهی
  • دقت نظر

برای تفکیک کامل 28 شایستگی اصلی رهبری به این مقاله مراجعه کنید .

مهارت های رهبری شما ممکن است آنقدر که فکر می کنید خوب نباشد

همانطور که با شایستگی های اصلی رهبری لیست شده در بالا می بینید، وجود دارد. بدون شک زمینه هایی که حتی بهترین رهبران می توانند عملکرد خود را بهبود بخشند.

مربیان رهبری یک تابلوی صدا برای رهبران فراهم می کنند تا ایده های جدید را آزمایش کنند، رویکردهای مختلف را آزمایش کنند و بازخورد صادقانه دریافت کنند. آنها همچنین به رهبران کمک می کنند تا برنامه های عملیاتی و ساختارهای پاسخگویی را توسعه دهند تا اطمینان حاصل کنند که آنها در جهت اهداف خود پیشرفت می کنند.

به طور کلی، کوچینگ رهبری روشی بسیار مؤثر برای رهبران برای بهبود خودآگاهی، شناسایی نقاط کور عملکرد شخصی و کنار گذاشتن عادات قدیمی، بهبود پویایی تیم، شناسایی فرصت‌های رشد، تنظیم دقیق ذهنیت رشد، باز کردن پتانسیل واقعی، عملکرد در بهترین آنها در هر شرایطی است و نتایج تجاری بهتری را به همراه دارد.

کوچینگ رهبری می تواند به رهبران در تمام سطوح سازمان، از مدیران جدید گرفته تا مدیران مجرب و با پتانسیل های بالا کمک کند.

کوچینگ به عنوان یک ابتکار سازمانی

اگرچه کوچینگ به عنوان یک محرک و ابزاری برای یادگیری سریع برای مدیران ثابت شده است، اما عموماً برای کارکنان خارج از بالاترین رده‌های اجرایی در دسترس نبوده است.

تعهدات کوچینگ رهبری سنتی برای استقرار در کل سازمان بسیار گران است. آنها ساختاری ندارند که مقیاس پذیر باشند. آنها برای رهبران ارشد ساخته شده اند.

با این حال، با پلتفرم‌های فن‌آوری پیشرفته و روش‌های کوچینگ و خلاقیت جدید، شرکت‌ها این فرصت را دارند که بهترین جنبه‌های کوچینگ رهبری را به کار گیرند و تجربه مربیگری را برای طیف گسترده‌ای از کارمندان مقیاس کنند.

کوچینگ رهبری در مقیاس

حرکت فراتر از مدل سنتی کوچینگ رهبری مستلزم کاوش در ابزارها، فرآیندها و دیدگاه‌های جدید در مورد اینکه کوچینگ چگونه باید باشد.

برای مثال، روش‌های کوچینگ ترکیبی، همتا و گروهی در حال ظهور، همگی از مدل کوچینگ حضوری معمولی جدا می‌شوند. این روش‌های مقیاس‌بندی کوچینگ می‌توانند از فناوری برای مقیاس‌بندی کوچینگ برای کل سازمان به روشی مقرون‌به‌صرفه و سیستماتیک استفاده کنند که نیازهای کارکنان را با اهداف تجاری ترسیم کند.

در نتیجه، کوچینگ به روشی قدرتمند و بسیار مؤثر برای افزایش تعامل نه تنها بلکه رشد استعداد در سازمان تبدیل می‌شود.

ایجاد مهارت های رهبری به عنوان یک سازمان

توسعه رهبری یک تجارت بزرگ است، و شرکت‌ها همچنان به سرمایه‌گذاری قابل توجهی در برنامه‌ها ادامه می‌دهند – حتی اگر به نظر می‌رسد بسیاری از آنها این موفقیت را از دست داده‌اند.

همانطور که در بالا ذکر شد، سه دلیل مهم برای شکست برنامه های رهبری عبارتند از:

  • فقدان زمینه
  • برنامه در دنیای واقعی کم یا اصلاً وجود ندارد
  • عدم وجود نتایج قابل اندازه گیری

اما دلیل چهارم – و مهمی که آنها از دست می دهند – این است که در تمام مراحل چرخه شغلی به رهبران پاسخ نمی دهند.

رهبران جدید، رهبران نسل بعدی و رهبران ارشد، همگی نیازهای توسعه متفاوتی دارند، و هر گروه برای حفظ یک خط لوله جانشینی قوی نیاز به حمایت دارد.

Skyline G با ارائه راه‌حل‌های مقرون‌به‌صرفه با برون‌یابی اثربخشی کوچینگ ۱:۱ در مقیاس، و توانایی تمرکز مؤثر بر منابع آینده رهبری ارشد سازمان، فرآیند توسعه را متحول کرده است:

  • رهبران سطح متوسط
  • مدیران
  • پتانسیل های بالا
  • کارشناسان موضوع

این گروه ها موتور بهره وری یک شرکت را نشان می دهند و توسعه این رهبران برای حفظ خط لوله رهبری در آینده بسیار مهم است. C4X شامل شش راه حل توسعه است که از رهبران در سطوح مختلف کلیدی پشتیبانی می کند:

C4L برای رهبران سطح متوسط ​​تا ارشد

برای سطوح مهم رهبری میانی تا ارشد که به دنبال توسعه مهارت ها و شایستگی های خاص شرکت محور هستند.

C4M برای مدیران اولین بار

برای رهبران نوظهور که به دنبال توسعه توانایی خود برای رهبری دیگران و تقویت مهارت های مدیریتی اساسی هستند.

C4H برای پتانسیل های بالا

برای رهبران با پتانسیل بالا که انتظار توسعه حرفه ای شخصی، معنادار و عملی دارند.

C4W برای رهبران زن

یک برنامه منحصر به فرد برای رهبران زن که به دنبال توسعه و استفاده استراتژیک از مهارت ها و شایستگی ها هستند.

سوالات متداول کوچینگ رهبری کسب و کار

  • چگونه کوچینگ رهبری کسب و کار من را بهبود می بخشد؟
    • کوچینگ مؤثر رهبری به چندین روش به بهبود کسب و کار کمک می کند. کوچینگ مؤثر رهبری، رهبری بهتر را قادر می‌سازد که منجر به اجرای بهتر، ارتباطات، استراتژی، نفوذ و همسویی و مشارکت کارکنان می‌شود.
  • کوچینگ رهبری شامل چه مواردی است؟
    • کوچینگ رهبری شامل:
      • یک مسابقه شخصی بین رهبر و یک مربی رهبری خبره.
      • ارزیابی های پایه از نقاط قوت و فرصت های فعلی رهبران.
      • پورتال لیدر که شامل طیف وسیعی از منابع متناسب با اهداف رهبر است
      • اهداف کوچینگ مستند و انتظارات موفقیت
      • برنامه ای از جلسات بیش از شش ماه با دسترسی به مربی در صورت نیاز.
      • یک پورتال تعاملی HR با داشبورد و گزارش که به منابع انسانی اجازه می دهد سرمایه گذاری کوچینگ را مدیریت و اندازه گیری کند.
      • ارزیابی هایی را ارسال کنید که سرمایه گذاری کوچینگ را در پنج سطح می سنجد – از رضایت تا بازگشت سرمایه
  • نتایج مربیگری رهبری چیست؟
    • نتایج موثر مربیگری رهبری شامل موارد زیر است:
      • توانایی ها و رفتارهای رهبری بهتر
      • افزایش عملکرد کسب و کار
      • افزایش همسویی و اجرای تیم رهبری
      • افزایش حفظ کارکنان
  • آیا کوچینگ رهبری می تواند به من در توسعه تیمم کمک کند؟
    • آره. از طریق فرآیند مربیگری، یادگیری رفتارهای جدید، مدل‌ها، ابزارها و تکنیک‌های جدید، رهبران می‌توانند در توسعه تیم خود مؤثرتر شوند.
  • هزینه کوچینگ رهبری چقدر است؟
    • بستگی دارد – برخی از مربیان رهبری نسبتاً ارزان هستند. شاید چند هزار دلار برای هر رهبر

چگونه برنامه مربیان رهبری مناسب را برای رهبران شرکت خود انتخاب کنید

بله، می‌توانید کد را در مقیاس‌بندی و شخصی‌سازی تجربه توسعه رهبری کارمند بشکنید.

استفاده از قدرت ارتباط، شخصی سازی، مقرون به صرفه بودن و تاثیر کوچینگ باید بخشی از استراتژی توسعه استعداد هر شرکت باشد. اگر رهبری هستید که به دنبال بهبود عملکرد خود هستید، همکاری با یک مربی رهبری را در نظر بگیرید. با کمک یک مربی رهبری، می توانید به پتانسیل کامل خود دست پیدا کنید و تأثیر مثبتی بر سازمان خود بگذارید.

فرصتی شگفت‌انگیز برای شرکت‌ها وجود دارد تا چالش‌های رهبری و توسعه کارکنان خود را به گونه‌ای حل کنند که تفاوت قدرتمندی ایجاد کند و فراتر از راه‌حل‌های آزمایش شده و شکست‌خورده معمول حرکت کند.

امروز با Skyline G تماس بگیرید تا در مورد خدمات کوچینگ رهبری ما بیشتر بدانید و چگونه می توانیم از سالها تجربه کوچینگ و داده محور خود در مورد چالش ها و بازخوردها در مورد خدمات کوچینگ مؤثر و ارائه پاسخ برای تیم ها و سازمان هایی که به دنبال شروع گفتگوی کوچینگ هستند استفاده کنیم. سازمان.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 + ده =