باشگاه ساعت 5 صبح

«باشگاه 5 صبح» کتابی از رابین شارما است که باعث می‌شود به اهمیت صبح‌هایمان پی ببریم. کلید یک زندگی خوب، پیروزی در صبح است و رابین هم همین را نشان داده است. هدف اصلی از بیدار شدن در ساعت 5 صبح این است که بدانیم این زندگی خاص است و برای تعالی نیاز به مراقبت و برنامه ریزی مناسب دارد. اکنون برای اکسل بیشتر بخوانید.

این کتاب توسط رابین شارما ، یک انسان دوست معتبر جهانی نوشته شده است. او یکی از برترین مشاوران رهبری و بهینه سازی شخصی در جهان است. مشتریان او میلیاردرهای مشهور، سوپراستارهای حرفه ای ورزشی و بسیاری از شرکت های Fortune 100 هستند.

کتاب‌های پرفروش این نویسنده، مانند راهبی که فراری خود را فروخت ، رهبری که عنوانی نداشت ، و راهنمای عظمت .

رابین شارما مفهوم 5 AM Club را در این کتاب بر اساس یک روال صبحگاهی انقلابی معرفی می کند که می تواند به حداکثر رساندن بهره وری و فعال کردن بهترین سلامتی کمک کند. این کتاب تغییر دهنده زندگی به تفصیل توضیح می‌دهد که چگونه عادت‌ها و روال‌های اولیه می‌توانند نتایج حماسی به همراه داشته باشند و در عین حال شادی، کمک‌رسانی و احساس سرزندگی را ارتقا دهند.

این داستان در مورد دو غریبه در حال مبارزه است که با یک سرمایه دار عجیب و غریب آشنا می شوند که مربی مخفی آنها می شود و فرمول موفقیت آمیز کمتر شناخته شده کلوپ 5 AM را به آنها می آموزد که بر روی صبح خودت باش، زندگی ات را بالا می برد.

معرفی

باشگاه ساعت 5 صبح

رابین شارما می گوید زندگی خیلی کوتاه است که بخواهیم با استعدادهایمان کوچک بازی کنیم. ما با این فرصت و مسئولیت به دنیا آمده ایم تا افسانه ای شویم. اما باید به خاطر داشته باشیم که بهانه های ما اغواگر، ترس های ما دروغگو و شک های ما دزد هستند.

مهم نیست که در مسیر زندگی خود کجا هستیم، لطفاً اجازه ندهید که درد گذشته ناقص مانع شکوه آینده بزرگ ما شود . ما بسیار قدرتمندتر از آنچه در حال حاضر ممکن است درک کنیم، هستیم.

پیروزی های باشکوه و برکات آشکار در راه ما هستند. زندگی ما بهم ریخته است زیرا ترس های ما از ایمان ما قوی تر است. اما با تمرین می توانیم صدای ترسیده خود را کم کنیم.

و لحن پیروزترین طرف ما را افزایش دهیم. حقیقت این است که هر رویداد چالش برانگیزی که تجربه کرده‌ایم، هر فرد سمی که تحمل کرده‌ایم، آماده‌سازی کاملی بوده است تا ما را به فردی تبدیل کند که اکنون هستیم. ما به این درس ها نیاز داشتیم تا گنج ها، استعدادها و قدرت هایی را که در درون ما بیدار می شوند، فعال کنیم.

اگر آدم فوق العاده بودن و ایجاد یک زندگی افسانه ای آسان بود، همه این کار را می کردند. اما، متأسفانه، افسانه شدن همیشه چالش برانگیز است. جایی که مهم ترین ناراحتی در آن نهفته است، جایی است که عظیم ترین فرصت ما زندگی می کند.

امپراطور روم گفت، طوری زندگی نکن که انگار ده هزار سال از تو باقی مانده است. بیشتر مردم آرزو می کنند که اتفاقات غیرعادی رخ دهد، اما اجراکنندگان استثنایی باعث می شوند که اتفاقات قابل توجهی برایشان بیفتد. لحظه ای که بیشتر احساس می کنید تسلیم می شوید همان لحظه ای است که باید آن را در خودتان پیدا کنید تا جلو بروید.

ما باید اطراف خود را با انسان هایی احاطه کنیم که به شادی ما دامن می زنند، آرامش ما را تقویت می کنند و ما را برای تبدیل شدن به افراد بهتر هیجان زده می کنند. زندگی برای معاشرت با افرادی که شما را درک نمی کنند بسیار ارزشمند است. با کی حال نمیکنی؟ چه کسی ارزش ها و استانداردهای پایین تر از ما دارد؟

هر کدام از ما یک قهرمان درون خود داریم. ما این را در کودکی می دانستیم، قبل از اینکه بزرگسالان به ما بگویند که قدرت خود را محدود کنیم، نبوغ خود را در غل و زنجیر قرار دهیم و به حقایق قلبمان خیانت کنیم. سپس وقتی بزرگ شدیم، یادمان رفت که چگونه انسان باشیم. ما فراموش کردیم که چگونه به اندازه کافی جسور و مشتاق و دوست داشتنی و به شدت زنده باشیم.

معمولی بودن قابل قبول شد. چراغ خلاقیت، مثبت اندیشی و صمیمیت ما با عظمتمان کمرنگ شد، چون نگران جا افتادن، داشتن بیش از دیگران و مشهور شدن بودیم.

جنگجویان اسپارتی می‌گفتند: کسانی که در تمرینات بیشتر عرق می‌کنند تا در جنگ کمتر خونریزی کنند. پیروزی بالا در آن ساعات اولیه صبح به دست می آید که هیچ کس تماشا نمی کند و در حالی که دیگران در خواب هستند.

در فرهنگ زامبی‌های سایبری، معتاد به حواس‌پرتی و وقفه، نصب یک روال صبحگاهی در سطح جهانی عاقلانه‌ترین راه برای تضمین این است که شما به طور مداوم نتایجی در سطح تسلط در حیاتی‌ترین زمینه‌های زندگی حرفه‌ای و شخصی خود ایجاد کنید. اولین ساعات شما زمانی است که قهرمان ها ساخته می شوند. از قسمت جلویی روزتان به خوبی مراقبت کنید و بقیه روز از خودش مراقبت خواهد کرد.

هر حرفه ای زمانی یک آماتور بود و هر استادی به عنوان یک مبتدی شروع به کار کرد. با این وجود، افراد عادی زمانی که عادات مناسب را عادی کردند، می‌توانند کارهای خارق‌العاده‌ای انجام دهند.

با استفاده هوشمندانه از فناوری، زندگی ما بهتر می شود و دانش ما غنی تر می شود. اما متأسفانه استفاده نادرست از فناوری ذهن مردم را خراب می کند و به بهره وری و ثروت آنها آسیب می رساند.

کتاب باشگاه 5 صبح

با هر چالشی این فرصت عالی برای ارتقاء به سطح بعدی به عنوان یک رهبر، مجری و یک انسان پیش می آید. موانع، آزمون‌هایی هستند که برای سنجش میزان جدیت ما به دنبال پاداش‌هایی هستند که جاه‌طلبی‌هایمان به دنبال آن هستند.

برای یافتن بهترین خود، باید خود ضعیف خود را از دست بدهیم. هنگامی که رابطه اولیه را با خود تغییر دادیم، خواهیم دید که روابط ما با دیگران، کار، درآمد و تأثیر تغییر می کند.

رهبری کمتر به داشتن یک عنوان رسمی، یک دفتر بزرگ و پول در بانک است و بیشتر در مورد تسلط بر هر کاری که انجام می‌دهید و چه کسی هستید است.

امروز حتی یک نفر در قید حیات نیست که نتواند تفکر، عملکرد، سرزندگی، شکوفایی و خوشبختی مادام العمر خود را با نوشتن در یک سلسله تشریفات عمیق روزانه و سپس تمرین آنها تا تبدیل شدن به طبیعت دوم، به طرز باشکوهی بالا ببرد.

این همان چیزی است که رابین شارما آن را باشگاه 5 صبح می نامد. برخاستن در ساعت 5 صبح واقعاً “مادر” همه کارهای روزمره است. اینکه چگونه روزمان می شود، میزان تمرکز، انرژی، هیجان و برتری ما را تعیین می کند.

رابین شارما می گوید ما باید به زندگی بله بگوییم. سحر و جادو برای شما ظاهر می شود هر چه بیشتر شروع به بهره برداری از فرصت های فوق العاده ای کنید که در مسیر شما ظاهر می شود، ظاهراً تصادفی. در بازی ای که بازی نمی کنید نمی توانید برنده شوید. زندگی پشت ماست، حتی زمانی که به نظر نمی رسد.

رابین شارما پنج قانون را به ما می دهد که نباید فراموش کنیم و باید از آنها پیروی کنیم:

  • قانون شماره 1 – سازندگان امپراتوری و تاریخ سازان یک ساعت قبل از طلوع آفتاب، در آرامشی که فراتر از چنگال پیچیدگی است، برای خود آماده می کنند تا خود را برای یک روز در سطح جهانی آماده کنند.
  • قانون شماره 2 – بهانه ها نابغه ایجاد نمی کنند. فقط به این دلیل که عادت‌های زودرس را قبلاً نصب نکرده‌اید به این معنی نیست که اکنون نمی‌توانید این کار را انجام دهید. منطق خود را رها کنید و به یاد داشته باشید که بهبودهای جزئی روزانه وقتی به طور مداوم در طول زمان انجام شوند به نتایج خیره کننده ای منجر می شوند.
  • قانون شماره 3- همه تغییرات در ابتدا سخت، در وسط به هم ریخته و در پایان بسیار زیبا هستند. هر چیزی را که اکنون آسان می یابید، ابتدا مشکل پیدا کرده اید. با تمرین مداوم، بلند شدن با نور خورشید به عادت جدید شما تبدیل خواهد شد. و اتوماتیک.
  • قانون شماره 4- برای به دست آوردن نتایج 5 درصد از تولیدکنندگان برتر، باید کاری را شروع کنید که 95 درصد از مردم تمایلی به انجام آن ندارند.
  • قانون شماره 5: وقتی می خواهید تسلیم شوید، ادامه دهید. Triumph بی امان را دوست دارد.

استیون پرسفیلد می‌گوید: «کودک در باور باور نکردنی مشکلی ندارد، نابغه یا دیوانه هم مشکلی ندارد. فقط من و تو، با مغزهای بزرگ و قلب‌های کوچکمان، شک داریم، بیش از حد فکر می‌کنیم و تردید می‌کنیم.»

یکی از زیباترین و پرمعنی ترین جملات او در این کتاب این است: «روز بد برای نفس، روز عالی برای روح است ».

هر چه فرد بیشتر بیاموزد، بیشتر می تواند به دست آورد. رشد ورزشی واقعی است که بهتر است هر روز انجام شود. او آن را فرمول 2×3×Mindset می نامد، به این معنی که درآمد و تأثیر شما را دو برابر می کند و سرمایه گذاری شما را در دو زمینه اصلی – تسلط و توانایی حرفه ای شما سه برابر می کند.

رابین شارما می‌گوید رقابت‌های زیادی در مسابقات معمولی وجود دارد، اما تقریباً هیچ‌یک از آن‌ها غیرعادی نیست. بسیاری از ما که امروز زنده‌ایم آرزو می‌کنیم زمان بیشتری داشته باشیم، اما زمان خود را تلف می‌کنیم. ما باید اجازه ندهیم حواس‌پرتی‌های دیجیتال، انحراف‌های سایبری و مزاحمت‌های آنلاین ساعات بی‌بدیل نعمتی به نام زندگی شما را بدزدند.

چهار کانون تاریخ سازان

  1. ضریب هوشی حروف بزرگ
  2. رهایی از حواس پرتی
  3. تمرین تسلط شخصی
  4. انباشته شدن روز

1. ضریب هوشی حروف بزرگ

بسیاری از بهترین ورزشکاران جهان مهارت ذاتی کمتری نسبت به رقبای خود داشتند. اما این فداکاری، تعهد و انگیزه استثنایی آنها برای به حداکثر رساندن هر نقطه قوتی بود که آنها را نمادین کرد.

با پیوستن به باشگاه 5 صبح، ما هر روز صبح فرصتی عالی داریم تا بالاترین دارایی های خود را پرورش دهیم، کمی برای خودمان وقت بگذاریم و آماده سازی لازم را انجام دهیم تا هر روز یک جواهر کوچک ببریم. افراد موفق از صبح خود به خوبی استفاده می کنند و با برخاستن قبل از طلوع صبح، ما یک پیروزی اولیه را کسب می کنیم که ما را برای یک روز پیروز آماده می کند.

اگر از باشگاه 5 صبح پیروی کنیم، شصت دقیقه برای توسعه بهترین خود و عالی ترین مهارت هایمان در طول چیزی که رابین شارما ساعت پیروزی می نامد، سرمایه گذاری می کنیم. و چگونگی ادامه زندگی ما را از نظر ذهنی، عاطفی، فیزیکی و معنوی تغییر خواهد داد.

خلاصه باشگاه ساعت 5 صبح

قربانیان تلویزیون های بزرگ دارند و رهبران صاحب کتابخانه های بزرگ هستند. رهبران واقعی هرگز در مورد استانداردهای خود مذاکره نمی کنند. آنها می دانند که همیشه جا برای پیشرفت وجود دارد. رابین شارما می گوید بین مشغول بودن و مولد بودن تفاوت وجود دارد.

این روزها، مردم دائماً پیام‌ها را چک می‌کنند، لایک‌ها را اسکن می‌کنند یا بخش‌های زیادی از زندگی روزمره خود را صرف تماشای بیش از حد تلویزیون و چت و شایعات بی‌پایان می‌کنند.

2. رهایی از حواس پرتی

فن‌آوری‌های جدید و رسانه‌های اجتماعی، اورست را از پتانسیل تولیدی باشکوه ما از بین می‌برند و به ما آموزش می‌دهند که کمتر انسان باشیم. ما به گفتگوهای صادقانه، ارتباطات معتبر و تعاملات معنادار بیشتری نیاز داریم. ما باید مدیریت زمان خود را متوقف کنیم و روی تمرکز خود کار کنیم .

3. تمرین تسلط شخصی

اگر می خواهید به عنوان طراح، مکانیک یا مدیر در تجارت، هنر یا شطرنج بهترین در جهان باشید، باید زمان زیادی را برای تمرین برای پیشرفت تخصص خود اختصاص دهید. مجریان باید حداقل دو ساعت و چهل و چهار دقیقه پیشرفت روزانه را روی مهارت انتخابی خود به مدت ده سال سرمایه گذاری کنند. این حداقل میزان عملی است که برای ظاهر شدن اولین نشانه های نبوغ در هر حوزه ای لازم است.

در طول ساعت پیروزی از ساعت 5 صبح تا 6 صبح هر روز صبح، 4 امپراتوری داخلی را ارتقا دهید. این فرمول کلید طلایی تحول است. این آسان نیست، اما ارزش آن را دارد.

4 امپراتوری داخلی

  1. E1 – ذهنیت [روانشناسی]
  2. E2-HEARTSET [احساسی]
  3. E3-HEALTHSET [از لحاظ فیزیکی]
  4. E4- SOULSET [روحانی]

چهار امپراتوری داخلی برای آموزش، پرورش و تکرار قبل از طلوع خورشید وجود دارد:

  1. طرز فکر
  2. مجموعه قلب
  3. مجموعه سلامت و
  4. مجموعه روح

و بهترین زمان برای بهینه سازی تمرکز از 5 صبح تا 6 صبح است. که به یاد ماندنی ترین زمان روز است.

بسیاری از استادان از MINDSET صحبت می کنند. آنها ما را راهنمایی می کنند که هر روز به افکار خوش بینانه فکر کنیم. این معلمان به ما می گویند که تفکر ما واقعیت ما را شکل می دهد و با بهبود ذهن خود، زندگی خود را بهبود خواهیم بخشید. اما ارتقای طرز فکر ما تنها 25 درصد از معادله تسلط شخصی است، زیرا یک ذهنیت فوق العاده توسعه یافته بدون مجموعه قلب به طرز شگفت انگیزی یک پیروزی توخالی است.

مجموعه قلب زندگی عاطفی ماست. حتی با باورهای ضد جنگ و تفکر متمایز از یک طرز فکر در سطح جهانی، اگر قلب شما پر از خشم، غم، ناامیدی، رنجش و ترس باشد، برنده نخواهید شد. پس چگونه می‌توانیم کار عالی تولید کنیم وقتی احساسات سمی ما را تحت فشار قرار می‌دهد؟

بنابراین بسیاری از ما می دانیم که از نظر ذهنی چه کاری انجام دهیم، اما هیچ چیز خارق العاده ای اتفاق نمی افتد زیرا زندگی عاطفی ما همچنان آشفته است. ما در گذشته گیر کرده ایم. ما تمام آن احساسات ناسالم را از هر چیزی که به ما صدمه زده است سرکوب کرده ایم. احساسات ابراز نشده هرگز نمی میرند.

آنها زنده به گور می شوند و بعداً به روش های زشت تری ظاهر می شوند و ما تعجب می کنیم که چرا تلاش های ما برای مثبت اندیشی نتیجه نمی دهد. کار بر روی مجموعه قلب شما فقط در مورد حذف احساسات منفی ناشی از ناامیدی ها، ناامیدی ها و بارهای زندگی نیست.

همچنین در مورد تقویت افراد سالم است. به همین دلیل است که بخشی از برنامه صبحگاهی شما باید تمرین شکرگزاری را به عنوان بخشی از آن داشته باشید.

پس از مجموعه ذهنیت و قلب، ما نیز باید مجموعه سلامتی خود را هر روز صبح تقویت کنیم. رابین شارما می‌گوید: نمی‌میرید، زیرا اگر بمیرید، هرگز تبدیل به یک تایتان صنعت خود و نمادی نمی‌شوید که تاریخ را می‌سازد. وقتی به طور جدی به اوج تناسب اندام خود متعهد شوید و سختی پیری را فریب دهید، اتفاقات زیبا می افتد. هر روز با مقداری ورزش به طرز چشمگیری بهتر است.

مجموعه روح در مورد به یاد آوردن شما و ارتباط با روحیه خود است. به معنویت ما اشاره دارد.

4. انباشتن روز

باشگاه انگلیسی ساعت 5 صبح

تولیدکنندگان نخبه و قهرمانان روزمره می‌دانند که کاری که هر روز انجام می‌دهید بسیار بیشتر از کارهایی است که گهگاه انجام می‌دهید. ثبات یک عنصر کلیدی تسلط است و اگر می‌خواهید تاریخ بسازید، منظم بودن لازم است.

روال صبحگاهی

  1. ماشه تفنگ
  2. آیین
  3. پاداش
  4. تکرار

صبح، ساعت 5 صبح، قبل از اینکه ذهن منطقی شما بتواند بهانه های زیادی در مورد اینکه چرا باید دوباره بخوابیم بیاورد، مستقیم از رختخواب بیرون بپرید. مرحله بعدی پاداش است. همیشه از قدرت راهنمایی برای پیشبرد پیروزی استفاده کنید.

هر عادتی حداقل در 66 روز به صورت خودکار به عادت تبدیل می شود. شصت و شش روز تمرین برای ایجاد یک عادت جدید برای شما. بنابراین پس از چند روز یا چند هفته یا حتی دو ماه آن را ترک نکنید. از آنجایی که به عضویت در باشگاه 5 صبح مربوط می شود، حداقل شصت و شش روز به قول خود پایبند باشید.

خلاقیت، بهره‌وری، رفاه، عملکرد و سودمندی برای جهان و کیفیت زندگی خصوصی ما تنها با بلند شدن در ساعت 5 صبح تغییر نخواهد کرد. تنها برخاستن زودهنگام نیست که این رژیم را بسیار قدرتمند می کند. کاری که ما در طول شصت دقیقه پس از بیدار شدن از خواب انجام می دهیم، باشگاه ساعت 5 صبح را بسیار متحول می کند. برخی از افراد زود از خواب بیدار می شوند اما ارزش برنامه صبحگاهی خود را با تماشای اخبار، گشت و گذار در اینترنت، اسکن فیدهای اجتماعی و بررسی پیام ها از بین می برند.

نمودار فرمول 20/20/20

بیست دقیقه اول فرمول 20/20/20 نیاز به حرکت دارد. اما انجام برخی ورزش‌های عرق‌ریز هر روز صبح، کیفیت روزهای شما را متحول می‌کند. روز باید با ورزش شدید شروع شود و این غیرقابل مذاکره است.

ورزش اول صبح متابولیسم ما را نیز بالا می برد. با انجام این کار، می‌توانیم خودمان را طوری تنظیم کنیم که در تمام طول زندگی سالم بمانیم.

جیب دوم شما را تشویق می کند که به مدت 20 دقیقه فکر کنید. این بخش به شما کمک می کند تا دوباره به نیروی طبیعی خود دسترسی پیدا کنید، خودآگاهی را تقویت کنید، استرس را از بین ببرید، شادی خود را تقویت کنید و آرامش درونی خود را بازیابی کنید.

انعکاس منبع دگرگونی است زیرا وقتی بهتر بدانیم، قطعاً می‌توانیم بهتر عمل کنیم. در طول این 20 دقیقه از ساعت، تنها کاری که باید انجام دهیم این است که آرام باشیم، ساکت بمانیم و وارد سکون شویم. از این بخش برای اختراع، تجسم و رویاپردازی استفاده کنید. کاوش کنید، رویاپردازی کنید و کشف کنید. همچنین می توانید بیانیه ای از روز ایده آل پیش رو بنویسید.

و 20 دقیقه بعدی تضمین می کند که ما رشد می کنیم، خواه این به معنای سرمایه گذاری در کتابی باشد که درک شما را بهبود می بخشد، گوش دادن به یک فایل صوتی یا تماشای یک فیلم آموزشی.

زندگی برجسته ترین مردان و زنان گذشته را در این جیب مطالعه کنید. با آخرین پیشرفت های روانشناسی آشنا شوید. به کتاب های صوتی در مورد تسلط شخصی، خلاقیت و ایجاد کسب و کار گوش دهید.

این نه تنها کالیبراسیون اولین ساعت از روز شما است که برای برتری رهبری و بهره وری نمایی ضروری است، بلکه مدیریت آخرین ساعت شب نیز ضروری است. وقتی به اندازه کافی نمی خوابیم، زود بیدار شدن کار آسانی نیست.

اما نکته کلیدی در اینجا کمیت خواب نیست بلکه کیفیت بقیه است. 75 درصد HGH (هورمون های رشد بالا) در هنگام خواب تولید می شود. بنابراین برای گسترش خلاقیت، بهره‌وری، سرزندگی و طول عمر خود، به پنج چرخه کامل نود دقیقه‌ای نیاز داریم. یعنی هفت ساعت و نیم خواب در هر شب. همچنین نشان داده شده است که بیش از حد خواب، 9 ساعت یا بیشتر، عمر را کوتاه می کند.

فرمول 20/20/20 به ما کمک می کند از صبح های خود به خوبی استفاده کنیم. علاوه بر این، این ده روال دیگر مکمل رژیم خواهد بود.

تاکتیک شماره 1: حباب محکم تمرکز کامل

جذب شما به وقفه دیجیتال از نظر مالی، شناختی، انرژی، جسمی و معنوی برای شما هزینه دارد. هر روز صبح وارد این حباب نامرئی خودمان می‌شویم که خالی از پیام‌های ساده دیگران، هرزنامه‌ها، اخبار جعلی، تبلیغات، ویدیوهای احمقانه، چت‌های نامربوط و قلاب‌های سایبری مختلف است که زندگی ما را نابود می‌کند.

باشگاه هندی 5 صبح

کلید واقعی تنهایی برای یک دوره برنامه ریزی شده هر روز در محیطی مثبت است که سرشار از خلاقیت، انرژی، شادی و احساس است که کاری که انجام می دهید برای اعتلای انسانیت است. ایده های کاربردی خاص عبارتند از:

  • فروش تلویزیون شما
  • اجتناب از اخبار برای تمام روز.
  • دور ماندن از مراکز خرید پر سر و صدا.

تاکتیک شماره 2: قانون 90/90/1

دستاوردهای افسانه ای تمام توجه و تلاش خود را روی یک پروژه اصلی در یک زمان متمرکز می کنند، بنابراین از ظرفیت شناختی و انرژی گرانبهای خود برای انتشار محصولات باشکوهی استفاده می کنند که صنعت آنها را بر سر آنها می چرخاند. وقتی سر کار حاضر می شویم، زمان خرید آنلاین، شایعه پراکنی یا بررسی پیام ها نیست.

زمان نمایش است. برای 90 روز آینده، خود را برنامه ریزی کنید تا 90 دقیقه اول روز کاری خود را روی یک فعالیت سرمایه گذاری کنید که با تکمیل آن در سطح جهانی، باعث می شود که صاحب رشته خود شوید. این دوره نود دقیقه ای باید کاملاً عاری از هرگونه صدا و وقفه باشد.

تاکتیک شماره 3: روش 60/10

پس از اجرای بخش 90/90/1 روز کاری خود، از یک تایمر استفاده کنید و در حالی که ساکت نشسته اید یا ایستاده اید، شصت دقیقه به بهترین شکل کار کنید. خود را آموزش دهید که حرکت نکنید. فقط تمرکز کن و بالاترین نتایجی را که می توانید بدست آورید ایجاد کنید. پس از 60 دقیقه بهره وری، به مدت ده دقیقه سوخت گیری کنید – در هوای تازه قدم بزنید یا کتابی بخوانید که رهبری شما را ارتقا دهد و به موسیقی انرژی زا گوش دهید.

تاکتیک شماره 4: مفهوم روزانه 5

هنگامی که به طور مداوم در طول زمان انجام شود، دستاوردهای کوچک روزانه منجر به نتایج خیره کننده می شود. در طول دومین جیب ساعت پیروزی، پنج هدف کوچکی را که می‌خواهید در روز پیش رو به انجام برسانید فهرست کنید تا احساس کنید که آن را به خوبی سپری کرده‌اید. با این روند همراه باشید؛ پس از سی روز به 150 پیروزی ارزشمند دست خواهید یافت. و پس از یک سال، این استراتژی به تنهایی مسئول دستیابی به 1825 هدف با ارزش بالا خواهد بود.

تاکتیک شماره 5: پروتکل 2 ماساژ

طبق مطالعات انجام شده، ماساژ درمانی روشی است که باعث بهبود عملکرد مغز، خلق و خو و توانایی شما برای مبارزه با استرس می شود. و از نظر سلامت عمومی. برای اعمال این تاکتیک، دو ماساژ نود دقیقه ای را در برنامه هفتگی خود قفل کنید.

نتیجه

همه بهترین مردان و زنان جهان در یک چیز مشترک هستند – رنج شدید، و هر یک از آنها تکامل یافتند و تصمیم گرفتند از شرایط خود برای بهبودی، پاکسازی و ارتقای خود استفاده کنند.

رهبری برای همه است. هر یک از ما، مهم نیست کجا زندگی می کنیم، چه کار می کنیم، در گذشته چه اتفاقی برای ما افتاده است و اکنون چه چیزی را تجربه می کنیم. همه باید هر روز صبح ساعت 5 صبح بیدار شوند و هر کاری که ممکن است انجام دهند تا نبوغ خود را آشکار کنیم، استعدادهای خود را توسعه دهیم، شخصیت خود را عمیق تر کنیم و روحیه خود را افزایش دهیم.

نقد و بررسی کتاب 5 صبح باشگاه

“باشگاه 5 صبح” نوشته رابین شارما یک کتاب انگیزشی و خودیاری است که بر اهمیت زود بیدار شدن و ایجاد یک برنامه صبحگاهی برای رشد و موفقیت شخصی تأکید دارد.

رابین داستانی تخیلی را با محوریت چهار شخصیت ارائه می دهد که توسط یک کارآفرین عاقل سفری متحول کننده را آغاز می کنند.

این کتاب بینش‌های عملی و استراتژی‌هایی را برای به حداکثر رساندن بهره‌وری، بهبود تمرکز ، و پرورش ذهنیت نظم و تعالی ارائه می‌دهد.

اگرچه ممکن است برخی خط داستانی را قابل پیش بینی بدانند، این کتاب نکات ارزشمندی را برای ایجاد یک زندگی رضایت بخش و هدفمند با استفاده از قدرت ساعات اولیه صبح ارائه می دهد.

متشکرم.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 1 =