خلاصه کتاب چهار ساعت کار در هفته اثر تیم فریس:، بررسی، یادداشت ها

خلاصه کتاب چهار ساعت کار در هفته اثر تیم فریس:، بررسی، یادداشت ها:تیم فریس در کتاب خود با عنوان «هفته‌کاری ۴ ساعته» به خوانندگان نشان می‌دهد که چگونه با به اشتراک گذاشتن درس‌هایی که پس از انجام یک سری آزمایش‌های «هیچ چیز برای از دست دادن» برای کاهش شدید زمانی که صرف کار می‌کرد، آموخته است، چگونه بیشتر زندگی کنند و کمتر کار کنند. با ارزش ترین توصیه او این است که: 1. اولویت دادن به اثربخشی بر کارایی. 2. دوام هر ایده شرکتی که دارید را آزمایش کنید و 3. برای راحتی هایی که برایتان ارزش قائل هستید، حق بیمه ای را مطالبه کنید. توصیه‌ها و استراتژی‌های ارائه‌شده در هفته کاری 4 ساعته، همراه با داستان‌های واقعی و مطالعات موردی متعددی که شامل آن می‌شود، می‌تواند به ما در مورد طیف وسیعی از مسائل، از مینیمالیسم و ​​مدیریت زمان گرفته تا راه‌اندازی و رشد یک کسب‌وکار کمک کند.

 

آنچه در جزئیات گفته می شود

تیموتی فریس در مورد اینکه چگونه از یک کارمند اداری شلوغ و کم دستمزد به یک مسافر جهانی تبدیل شد که از فناوری برای پوشش دادن او استفاده می کند صحبت می کند. او به دلیل مفهومی به نام «طراحی سبک زندگی (LD)» که ترکیبی از هنر و علم است، توانست این تغییر را ایجاد کند. او دستور پخت خود را به اشتراک می گذارد تا دیگران از آن بیاموزند. او از آن دسته افرادی بود که از 9 تا 5 سالگی به کار مثل قاطر اعتقاد داشت و دوست داشت یک یا دو آخر هفته برای تفریح ​​و استراحت داشته باشد. با این حال، از آن زمان همه چیز تغییر کرده است. او فکر می کند که زندگی لازم نیست آنقدر سخت باشد و نباید تا زمان بازنشستگی منتظر بمانید تا از مزایای کار سخت بهره مند شوید.

برای پیوستن به ثروتمندان جدید ، فریس مجموعه‌ای از مراحل را پیشنهاد می‌کند که حروف DEAL را بیان می‌کند. هر یک از موارد زیر به نوبه خود در کتاب بر اساس فصل بررسی شده است.

 

مرحله اول: D برای تعریف است

D for Definition عقل سلیم نادرست ما را تغییر می دهد و با ساختن پایه ای برای طراحی سبک زندگی، قوانین و اصول بازی جدید را به ما می آموزد.

داشتن پول زیاد و توانایی زندگی مثل یک میلیونر دو چیز کاملا متفاوت هستند. به همین ترتیب، تفاوت بین «به تعویق انداختن» (D) و «تازه‌پولدار» (NR) در این است که «به تعویق انداختن» همه چیز خوب و ارزشمند را برای پایان ذخیره می‌کنند و از اینکه چقدر زود می‌آیند شگفت‌زده می‌شوند، در حالی که «تازه‌پولدار» می‌دهد. این “طرح زندگی معوق” را تنظیم کنید و از زمان و تحرک برای ایجاد یک سبک زندگی لوکس در زمان حال استفاده کنید. NR ها از بقیه افراد متمایز هستند زیرا اهداف آنها نشان می دهد که اولویت ها و روش های بسیار متفاوتی برای نگاه به زندگی دارند.

در زندگی واقعی، پول می‌تواند بر اساس تعداد «W»هایی که می‌توانید کنترل کنید رشد کند: چه چیزی، چه زمانی، کجا و با چه کسی. این “ضریب آزادی” نامیده می شود. یک NR برای یک چهارم از زمانی که یک فرد معمولی انجام می دهد کار می کند. آنها ممکن است پول کمتری به دست آورند، اما وقتی به این موضوع نگاه می کنیم که با پولی که به دست می آورند چه کاری می توانند انجام دهند، ارزش بیشتری خواهد داشت.

“توانایی انتخاب” چیزی است که به ما قدرت واقعی می دهد ، نه پولی که به دست می آوریم. به همین دلیل است که این کتاب همه چیز در مورد دیدن و انجام انتخاب هایی است که به ما قدرت انتخاب را با کمترین کار و هزینه می دهد.

Ferriss قوانین مفیدی در این مورد ارائه می دهد:

  • شما نباید بازنشستگی را هدف نهایی تمام کارهای سخت خود بدانید. در عوض، باید آن را به عنوان یک بیمه نامه عمر در نظر بگیرید که در صورت بیمار شدن یا صدمه دیدن به شما کمک می کند.
  • NR ها سعی می کنند در طول زندگی خود بازنشستگی های کوچک داشته باشند. این به آن‌ها اجازه می‌دهد در زمانی که بیشترین بازدهی را دارند کار کنند و زمانی که این کار را نمی‌کنند آرامش داشته باشند.
  • کمتر کار کردن به این معنی نیست که تنبل هستید مگر اینکه کار زیادی انجام ندهید.
  • بزرگترین برنامه های شما هرگز کامل نخواهند بود، پس باید فقط به دنبال آن باشید.
  • بهتر است روی نقاط قوت خود تمرکز کنید تا اینکه همیشه سعی کنید نقاط ضعف خود را برطرف کنید.
  • مقدار زیاد، زیاد یا اغلب چیزی که می خواهید آن را به چیزی که نمی خواهید تبدیل می کند. این هم برای چیزها و هم برای زمان صادق است.
  • ما فکر می کنیم که پول همه مشکلات ما را حل می کند، بنابراین برای به دست آوردن آن از تفریح ​​صرف نظر می کنیم.
  • NR ها سعی نمی کنند از شر همه استرس خلاص شوند زیرا برخی از استرس ها خوب است.

 

مرحله دوم: E برای حذف است

E for Elimination از شر روش قدیمی ای که همه ما درباره مدیریت زمان فکر می کنیم خلاص می شود. این بخش به خوانندگان نشان می‌دهد که چگونه از تکنیک‌های NR غیرمنطقی برای دریافت نتایج بهتر در ساعت استفاده کنند. همچنین بر «زمان»، اولین عنصر از سه عنصر طراحی سبک زندگی لوکس تمرکز دارد.

شما نباید سعی کنید هر ثانیه از روز خود را مشغول کنید. در عوض، باید مسیر متفاوتی را انتخاب کنید، مسیری که نه تنها نتایج بیشتری به شما می‌دهد، بلکه باعث افزایش آن‌ها نیز می‌شود. مردم اغلب برای اجتناب از انجام چند کار مهم اما ناراحت کننده می گویند مشغول هستند.

اثربخشی انجام کارهایی است که شما را به هدفتان نزدیک‌تر می‌کند، در حالی که کارآمدی انجام یک کار با حداقل منابع ممکن است. باید به یاد داشته باشید که:

  • انجام یک کار بی اهمیت به خوبی آن را مهم نمی کند.
  • یک کار مهم نیست فقط به این دلیل که زمان زیادی می برد.
  • نحوه انجام کاری به اندازه کاری که انجام می دهید مهم نیست.

هر چند جهل سعادت باشد، اما مفید است. ناآگاهی انتخابی زمانی است که به اطلاعات یا وقفه‌هایی که مهم نیستند، مهم نیستند یا نمی‌توان کاری با آن‌ها انجام داد، توجه نمی‌کنید یا از شر آن خلاص می‌شوید. اولین کاری که باید انجام دهید این است که مقدار اطلاعاتی را که دریافت می کنید محدود کنید. این به این دلیل است که بیشتر اطلاعات بی فایده هستند، زمان زیادی می برد، بد هستند یا خارج از کنترل شما هستند.

یک وقفه می تواند اتلاف وقت، اتلاف وقت یا عدم ارائه قدرت باشد. اتلاف‌کننده‌های زمان چیزهایی هستند که می‌توان آنها را با تأثیر کم یا بدون تأثیر نادیده گرفت، در حالی که مصرف‌کنندگان زمان کارهایی هستند که باید انجام شوند، اما اغلب در مسیر کارهای مهم‌تر قرار می‌گیرند. شکست‌های توانمندسازی زمانی اتفاق می‌افتد که شخصی برای انجام کاری کوچک به اجازه نیاز دارد.

ساده ترین راه برای خلاص شدن از اتلاف وقت، محدود کردن دسترسی و ارتباط مستقیم آنها به سمت عمل است.

 

مرحله سوم: A برای اتوماسیون است

A for Automation از برون سپاری برای مراقبت از جریان نقدی در خلبان خودکار استفاده می کند. این بخش در مورد درآمد صحبت می کند، بخش دوم طراحی سبک زندگی لوکس.

این مهم است که بدانید حتی اگر خودتان بتوانید کاری را با پول کمتر یا بهتر از اکثر مردم انجام دهید، نیازی نیست وقت خود را صرف انجام آن کنید. حتی اگر گاهی اوقات قیمت در هر ساعت بیشتر از آنچه اکنون می‌سازید باشد، معامله معمولاً ارزش آن را دارد.

تکالیفی که منطقی نیستند، مهم نیستند یا به بهترین شکل انجام نمی شوند، نه سرگرم کننده هستند و نه مفید. تفویض اختیار باید برای کاهش کار باشد نه بهانه ای برای انجام کارهای مهم. هیچ کس نباید کاری را انجام دهد مگر اینکه واضح و مهم باشد. اگر نمی‌خواهید زمان و پول خود را هدر دهید، هرگز نباید کاری را که می‌توان با دست انجام داد، خودکار کرد و نباید کاری را که می‌توان با دست انجام داد به او واگذار کرد. راه حل این است که قبل از اینکه وظایفی را به دیگران بسپارید، از شر چیزها خلاص شوید.

برای پیوستن به New Rich و تنها 4 ساعت کار در هفته، کلید راه اندازی یک کسب و کار نیست. این راهی برای داشتن یک کسب و کار بدون نیاز به کار بر روی آن است. فریس می گوید برای اینکه کسب و کار شما راه بیفتد، باید موارد زیر را انجام دهید:

  • تست محصول مورد نظر نمی تواند بیش از 500 دلار هزینه داشته باشد.
  • در عرض چهار هفته، باید امکان خودکارسازی آن وجود داشته باشد.
  • وقتی راه‌اندازی می‌شود، نمی‌تواند به بیش از یک روز مدیریت در هفته نیاز داشته باشد.

 

مرحله چهارم: L برای آزادی است

برای اینکه مردم را به جای کار کردن در دفتر از خانه کار کنند، دو کار مهم انجام می دهیم: نشان دهیم که چگونه کار کردن در خانه برای تجارت خوب است و نه گفتن به درخواست کار از خانه را سخت یا پرهزینه می کنیم.

نویسنده یک طرح پنج مرحله ای ساده را برای افزایش قدرت اهرم برای کار از راه دور شرح می دهد:

  1. از کارفرمای خود بخواهید پول بیشتری برای شما بگذارد. این می تواند به معنای درخواست از شرکت برای گذراندن دوره ای برای بهبود مهارت های شما باشد. ایده پشت این موضوع این است که هر چه یک شرکت بیشتر برای شما سرمایه گذاری کند، در صورت ترک آن، ضرر بیشتری خواهند داشت.
  2. نشان دهید که زمانی که در مقام نبودید کارهای بیشتری انجام داده اید. شما می توانید برای دو روز با بیمار تماس بگیرید و سپس از خانه کار کنید. این به شما اجازه می دهد تا دو برابر بیشتر کار کنید و به روسای خود ثابت کنید که وقتی آنجا نیستید چقدر سخت کار می کنید.
  3. سود تجاری قابل اندازه گیری را آماده کنید. این به این معنی است که لیستی از نقاط گلوله تهیه کنید که نشان می دهد وقتی در محل کار نیستید چقدر کار بیشتری انجام می دهید.
  4. یک دوره آزمایشی کار از خانه را ارائه دهید. این می تواند تنها با یک روز در هفته آغاز شود.
  5. از اینجا، می توانید به آرامی مدت زمان کار در خانه را افزایش دهید. مطمئن شوید روزهایی که از خانه کار می‌کنید پربازده‌ترین روزهای شما هستند و سپس با رئیس خود جلسه‌ای ترتیب دهید تا در مورد نتایج صحبت کنید.

 

مهم ترین کلمات کلیدی، جملات، نقل قول ها

 

فصل اول

«تلاش برای رسیدن به اهداف مالی خودسرانه مانند تلاش برای ضربه زدن به یک هدف متحرک است. شما باید یاد بگیرید که این اهداف را رها کنید و زندگی را شروع کنید که همیشه می خواستید.

“شما نمی توانید منتظر شرایط عالی باشید تا زندگی قدیمی خود را پشت سر بگذارید. شما به سادگی باید به آن متعهد باشید و مسیر عمل خود را در طول مسیر اصلاح کنید.»

از استفاده از پول به عنوان بهانه ای برای اینکه چرا آنطور که می خواهید زندگی نمی کنید، استفاده نکنید. این پاسخ نیست، بلکه مانعی در ذهن شماست که شما را از ارزیابی درست خود و اصلاح زندگیتان باز می دارد.»

از همه انتقادها اجتناب نکنید، فقط از انواع مخرب، مانند روابط توهین آمیز و کارفرمایان. انتقاد مثبت، مانند الگوها و مربیانی که ما را به فراتر رفتن از محدودیت‌هایمان سوق می‌دهند، نحوه یادگیری و رشد ماست.»

«متضاد شادی غم نیست، بی حوصلگی است. هیجان عملی ترین راه برای رسیدن به شادی است. پس به دنبال چیزهایی نباشید که شما را خوشحال می کند ، بلکه به دنبال چیزهایی باشید که شما را به وجد می آورد.»

 

فصل دوم

“شما باید طرز فکر خود را از این باور که کارایی به اندازه اثربخشی مهم است تغییر دهید، زیرا کاری که انجام می دهید مهمتر از نحوه انجام آن است. کارآمد بودن شما را به رسیدن به اهدافتان نزدیک نمی کند.»

برای موثر بودن، باید به زندگی و کار خود نگاهی دقیق بیندازید و ببینید چه چیزهایی ارزش وقت و انرژی شما را دارند. اگر با نقاط قوت خود بازی کنید و چیزهایی را که شما را ناامید می کند نادیده بگیرید، در نهایت شادتر خواهید بود و در عین حال کمتر کار می کنید.”

“به عنوان یک کارمند، باید بر روی مهمترین وظایف تمرکز کنید و ضرب الاجل های بسیار کوتاهی برای خود تعیین کنید. با انجام این کار، زمان خالی کار را حذف می‌کنید و خود را مجبور می‌کنید تا روی آن وظایف تمرکز کنید تا به موقع آن‌ها را انجام دهید.»

اطلاعاتی که به آنها توجه می کنید باید مهم باشند، در غیر این صورت وقت و انرژی شما را مصرف می کند. شما باید به طور انتخابی نادان باشید و توجه خود را به چیزهایی که مستقیماً برای شما مهم هستند هدایت کنید. شما می توانید به سادگی با مصرف کمتر اطلاعات شروع کنید.”

«اگر توقف مصرف انواع خاصی از رسانه‌ها یا اطلاعات دشوار است، یک هفته اطلاعات سریع بگیرید. خودتان را کاملاً قطع کنید و از آن زمان برای خانواده یا ورزش استفاده کنید. به زودی متوجه خواهید شد که کدام اطلاعات برای شما حیاتی است و یاد خواهید گرفت که بقیه را حذف کنید.”

سه وقفه اصلی ما را از انجام وظایف مهم باز می‌دارد و آن‌ها عبارتند از: 1) اتلاف وقت – چیزهایی که می‌توان بدون هیچ عواقبی نادیده گرفت، 2) مصرف‌کنندگان وقت – کارهای تکراری مانند ایمیل‌ها، و 3) شکست‌های توانمندسازی – زمانی که دیگران به شما نیاز دارند. تایید برای انجام کارهای کوچک.»

 

 

فصل سوم

برای خودت دستیار بگیر. چه صاحب یک کسب و کار باشید چه نباشید، پرداخت پول به کسی برای انجام کارهای غیر حیاتی شما زمان شما را آزاد می کند و به شما امکان می دهد بر روی کارهای مهم تر تمرکز کنید. اگر کمک اضافی به شما اجازه می دهد کمتر کار کنید، ارزشش را دارد.»

هر وظیفه ای که محول می کنید باید زمان شما را آزاد کند و به خوبی تعریف شود. حتماً به وضوح صحبت کنید یا بنویسید که تکلیف چیست و انتظار دارید نتیجه چگونه باشد. ضرب‌الاجل‌های کوتاهی تعیین کنید تا مطمئن شوید زمان کمی تلف می‌شود و به‌طور دوره‌ای برای به‌روزرسانی‌ها و سؤالات بررسی کنید.»

“برای اینکه واقعاً در هفته کاری 4 ساعته زندگی کنید، باید یک تجارت ایجاد کنید یا محصولی را بفروشید که جریان نقدی ایجاد کند و زمان زیادی را مصرف نکند.”

زمانی که محصولی را برای فروش انتخاب می‌کنید، با یک بازار خاص شروع کنید که به راحتی قابل دسترسی است. با یک بازار کوچکتر، رقابت کمتر و فرصت بیشتری وجود دارد تا از مشتریان خود قیمت بالاتری دریافت کنید.

“برای هر یک از محصولات بالقوه خود، از روش “بهترین، آزمایش و سرمایه گذاری” استفاده کنید. این شامل تحقیق در مورد رقابت برای محصول شما و “بهترین” آنها با تبلیغات قانع کننده تر، “آزمایش” محصول با تبلیغات ارزان و “سرمایه گذاری” در محصولاتی است که عملکرد خوبی دارند.

 

فصل چهارم

برای فرار از 9-5 هفته کاری در دفتر و شروع سبک زندگی 4 ساعته در هفته، باید مزایای کار از راه دور را نشان دهید و نگه داشتن شما در دفتر را برای رئیس خود بسیار دشوار کنید.

«چندین ترس مردم را از ترک شغل تمام وقت خود باز می دارد. آنها می ترسند که ترک دائمی باشد، نتوانند پرداخت های خود را انجام دهند، حساب بیمه و بازنشستگی خود را از دست بدهند و رزومه آنها خراب شود.

“به امید اینکه بتوانید بعداً بتوانید از پس هزینه های سفر به دور دنیا برآیید، خستگی ناپذیر کار نکنید، زیرا بسیار ارزان تر از آن چیزی است که فکر می کنید، و به احتمال زیاد اکنون می توانید آن را بپردازید.”

فراموش نکنید که به دنبال کردن و بازنگری در خطوط رویایی خود ادامه دهید . هر کاری که شما را هیجان زده می کند و برای شما شادی می آورد ارزش انجام دادن دارد. سعی کنید از مقایسه خود با دیگرانی که 9 تا 5 شغل سنتی را انجام می دهند خودداری کنید و به خود یادآوری کنید که وقتی مانند آنها کار می کردید ناراضی بودید.

 

نقد کتاب (نظر شخصی):

اگر می‌خواهید بدانید تیم تنها با 4 ساعت کار در هفته چگونه امرار معاش می‌کند، این کتاب عالی است که می‌توانید بخوانید. این کتاب مملو از ایده های عالی برای خلاص شدن از شر فعالیت های اتلاف وقت و صرف زمان بیشتر برای خود است، چیزی که همه ما می خواهیم. او در مورد راه‌هایی برای خلاص شدن از شر تمام ایمیل‌های غیرضروری، تماس‌های تلفنی و به هم ریختگی زندگی‌تان صحبت می‌کند، مانند تنظیم چک‌های برنامه‌ریزی‌شده و گفتن اولویت‌هایتان به دیگران. او همچنین در مورد برون سپاری به کشورهای دیگر صحبت می کند، که اساساً مانند این است که دستیار خود را برای ساعتی 5 دلار استخدام کنید تا هنگام خواب برای شما کار کند. من فکر می کنم این یک مفهوم عالی برای وبلاگ نویسان یا هر کسی است که باید مطالعه کند و محتوا بنویسد اما زمان کافی برای خودکارسازی جنبه های کوچک مانند ارائه گل یا سازماندهی و جمع آوری اطلاعات در مورد موضوعات را ندارد.

او همچنین در مورد دراپ شیپینگ و تولید محصول برای افرادی که محصولات دیجیتال و فیزیکی دارند صحبت می کند. او در مورد چگونگی خودکارسازی این موارد با شرکت‌ها صحبت می‌کند تا دیگر نگران فروش، خدمات مشتری و بازگشت نباشید.

او می گوید سردرد و سایر کارهای تجاری را به افرادی که می خواهند انجام دهند بسپارید و تنها در صورتی به مهم ترین تماس ها و ایمیل ها پاسخ دهید که هزینه آنها بیشتر از مبلغی باشد که تعیین کرده اید. این کتاب مملو از منابع و مفاهیمی است که هر کسی می‌تواند از آن‌ها استفاده کند، صرف نظر از اینکه در چه شرایطی قرار دارد.

از سوی دیگر، اطلاعات «چگونگی» زیادی وجود ندارد. این بیشتر یک کتاب مرجع با پرکننده های زیادی از داستان های دیگران است که چیز بدی نیست و به خواننده فضای زیادی می دهد تا ببیند چه کاری می تواند انجام دهد. مفاهیم این کتاب می تواند به شما کمک کند تا کسب و کار خود را خودکار کنید تا بتوانید در هفته کاری 4 ساعته زندگی کنید، اما این به شما بستگی دارد که همه چیز را کنار هم بگذارید. اگر از ذهن خود استفاده کنید و به آن فکر کنید این امکان وجود دارد.

امتیاز : 8/10

 

این کتاب برای:

  • افرادی که می خواهند زمان خود را عاقلانه بگذرانند و بیشترین استفاده را از آن ببرند.
  • حرفه ای های شما که می خواهند با منابعی که دارند بهره وری بیشتری داشته باشند.
  • هزاره هایی که می خواهند یاد بگیرند که دنیای تجارت چگونه کار می کند

 

اگر می خواهید بیشتر بدانید

در اینجا مصاحبه ای با تیموتی فریس است که در آن او به طور کلی هفته کاری 4 ساعته و الهامات اصلی خود را برای نوشتن کتاب ارائه می دهد. مصاحبه | هفته کاری 4 ساعته | تیم فریس

 

چگونه ایده های کتاب را پیاده کرده ام

تیم فریس به خوانندگان در مورد اهمیت سازمان، اصل اولویت بندی پارتو، درگیر شدن در کاری که شخص به آن علاقه دارد و دانستن اینکه چگونه از زمان خود عاقلانه استفاده کنیم، می آموزد. همه اینها جنبه هایی از زندگی من هستند که برای مدت قابل توجهی توجه خود را روی بهبود آنها متمرکز کرده ام. دیروز، به جای ملاقات حضوری طولانی تر، یک تماس تلفنی سریع را انتخاب کردم. به عنوان مثال، ملاقات حضوری زمان بسیار بیشتری می برد. او به من اطلاع داد که باید از زمانی که صرف می کنم محافظت کنم. این کتاب درباره 4 ساعت کار در هفته نیست. در عوض، این در مورد انجام کاری است که دوست داریم به روشی کارآمدتر و موثرتر. بیشتر مردم از شغل خود متنفرند، بنابراین این کتاب به آنها نشان می دهد که چگونه به تنهایی پول در بیاورند تا مجبور نباشند به شغل روزانه خود وابسته باشند.

 

یک قدم کوچک عملی که می توانید انجام دهید

این کتاب به شما نشان می‌دهد که چگونه پروژه‌های خود را (یا ایده‌هایی درباره چیزهایی که می‌خواهید به آنها دست یابید) شروع کنید، از اولین مفهوم شروع کنید و تا انجام کارهای روزانه بسیار تعریف‌شده پیش بروید. شروع با قانون 80/20 و تمرکز تمام توجه خود بر روی عاملی که بیشترین تأثیر را در موفقیت شما خواهد داشت، به نظر من، ضروری ترین کاری است که می توانید انجام دهید. با ادامه دادن به این روش، به سمت تحقق آن هدف مهمی که برای خود تعیین کرده اید، پیش می روید. و طبیعتاً علاوه بر اتخاذ این اقدامات، هوشمندانه تر نیز کار می کنید.

……………………………

خلاصه کوتاه 4 ساعت کار در هفته

هفته کاری 4 ساعته توسط تیم فریس، طرح اولیه طراحی سبک زندگی است. یک فرآیند گام به گام ساده را دنبال کنید تا خود را دوباره اختراع کنید، بهتر کار کنید، کسب و کاری ایجاد کنید و سبک زندگی لوکسی داشته باشید که به نفع زمان و تحرک است.

خلاصه اجرایی

ثروتمندان جدید (NR) کسانی هستند که طرح زندگی معوق را کنار می گذارند و با استفاده از زمان و تحرک سبک زندگی لوکسی را ایجاد می کنند .

مردم نمی خواهند میلیونر شوند – آنها می خواهند چیزی را تجربه کنند که معتقدند تنها میلیون ها می توانند بخرند. فانتزی سبک زندگی آزادی کاملی است که اجازه می دهد.

بنابراین این سوال پیش می‌آید: “چگونه می‌توان بدون داشتن یک میلیون دلار به سبک زندگی میلیونر آزادی کامل دست یافت؟”

فرآیند گام به گامی که برای اختراع مجدد خود استفاده خواهید کرد:

  1. D برای تعریف است. آشنایی با قوانین و اهداف بازی جدید. این بخش دستور العمل و اصول طراحی سبک زندگی را توضیح می دهد .
  2. E برای حذف است. مفهوم منسوخ مدیریت زمان را یک بار برای همیشه از بین می برد. چگونه با پرورش جهل انتخابی، ایجاد یک رژیم غذایی کم اطلاعات و نادیده گرفتن موارد بی اهمیت، نتایج هر ساعت خود را ده برابر یا بیشتر افزایش دهید. این بخش اولین مورد از سه عنصر طراحی سبک زندگی لوکس را ارائه می دهد: زمان .
  3. A برای اتوماسیون است. با استفاده از آربیتراژ جغرافیایی، برون سپاری و قوانین عدم تصمیم گیری، جریان نقدی را در خلبان خودکار قرار می دهد. دومین عنصر طراحی سبک زندگی لوکس را فراهم می کند: درآمد .
  4. L برای آزادی است. مانیفست تلفن همراه برای علاقمندان جهانی. نحوه شکستن پیوندهایی که شما را به یک مکان محدود می کند را پوشش می دهد. این بخش سومین و آخرین عنصر را برای طراحی سبک زندگی لوکس ارائه می دهد: تحرک .

مرحله اول: D برای تعریف است

فصل 1 – احتیاط ها و مقایسه ها: نحوه سوزاندن 1,000,000 دلار در شب

ثروتمندان جدید (NR) را می توان بر اساس اهدافشان از جمعیت جدا کرد ، که منعکس کننده اولویت ها و فلسفه های زندگی بسیار متمایز است.

اگر بتوانید زمان و مکان خود را آزاد کنید، پول شما به طور خودکار 3 تا 10 برابر ارزش دارد.

بسته به تعداد Wهایی که در زندگی خود کنترل می کنید، پول در ارزش عملی چند برابر می شود:

  • کاری که شما انجام می دهید
  • وقتی آن را انجام می دهید
  • جایی که شما آن را انجام می دهید
  • با چه کسی این کار را انجام می دهید

برای تبدیل شدن به یک NR، با جایگزین کردن مفروضات شروع کنید.

فصل 2 – قوانینی که قوانین را تغییر می دهند: هر چیزی که محبوب باشد اشتباه است

  1. بازنشستگی بدترین حالت بیمه است. برنامه ریزی بازنشستگی مانند بیمه عمر است. بازنشستگی شما هدف نیست.
  2. علاقه و انرژی چرخه ای هستند. فقط زمانی کار کنید که بیشترین تاثیر را داشته باشید و زندگی هم سازنده تر و هم لذت بخش تر باشد .
  3. کمتر تنبلی نیست. علیرغم اینکه ساعات کمتری کار می کند، NR نتایج معنی داری نسبت به افراد دیگر ایجاد می کند. به جای مشغله ، بر مولد بودن تمرکز کنید .
  4. زمان بندی هرگز درست نیست. ” روزی ” بیماری است که رویاهای شما را با خود به گور می برد. اگر برای شما مهم است و می خواهید ” در نهایت ” آن را انجام دهید، فقط آن را انجام دهید و مسیر را در طول مسیر درست کنید.
  5. طلب بخشش کنید نه اجازه. آن را امتحان کنید و سپس آن را توجیه کنید. در دردسرساز بودن و معذرت خواهی کردن در هنگام خرابکاری مهارت داشته باشید.
  6. بر نقاط قوت تاکید کنید، نقاط ضعف را برطرف نکنید. به جای تعمیر مداوم، روی استفاده بهتر از بهترین سلاح های خود تمرکز کنید.
  7. چیزهای بیش از حد برعکس خود می شوند. کاری را که می‌خواهید انجام دهید، برخلاف آنچه که احساس وظیفه می‌کنید.
  8. پول به تنهایی راه حل نیست. روال چرخ پول یک حواس پرتی دائمی است که شما را از دیدن بیهودگی آن باز می دارد. مشکل فراتر از پول است.
  9. درآمد نسبی مهمتر از درآمد مطلق است. درآمد نسبی اندازه گیری واقعی ثروت برای ثروتمندان جدید است.
  10. پریشانی بد است، یوسترس خوب است. Eustress محرک رشد است. در رفع پریشانی و یافتن eustress به همان اندازه پرخاشگر باشید.

فصل 3 – فرار از گلوله ها: ایجاد ترس و فرار از فلج

اکثر افراد باهوش در جهان ترس را به عنوان انکار خوش بینانه می پوشند . 

ترس های خود را با نوشتن پاسخ خود به هر مرحله تعریف کنید:

  1. ترس خود را تعریف کنید بدترین چیزی که ممکن است اتفاق بیفتد چیست؟ تاثیر دائمی در مقیاس 1-10 چه خواهد بود؟ به نظر شما چقدر احتمال دارد که آنها واقعاً اتفاق بیفتند؟
  2. کنترل آسیب. چه اقداماتی را می توانید برای ترمیم آسیب انجام دهید؟ چگونه می توانید همه چیز را تحت کنترل خود درآورید؟
  3. Upside را در نظر بگیرید. پیامدها یا مزایای سناریوهای محتمل‌تر چه موقت و چه دائمی هستند؟
  4. اشتباهات را تعمیر کنید. اگر امروز اخراج می شدی، برای اینکه همه چیز را تحت کنترل مالی قرار بدهی، چه می کردی؟ اگر شغل خود را برای آزمایش گزینه های دیگر رها کنید، چگونه می توانید بعداً به همان مسیر شغلی بازگردید؟
  5. عمل را تعریف کنید از ترس چه چیزی را به تعویق می اندازید؟ چیزی که بیشتر از همه از انجام دادن آن می ترسیم همان چیزی است که بیشتر به آن نیاز داریم. بدترین حالت را تعریف کنید، آن را بپذیرید و آن را انجام دهید. تصمیم بگیرید که هر روز یک کاری را انجام دهید که از آن می ترسید.
  6. هزینه ها را بدانید به تعویق انداختن عمل چه از نظر مالی، عاطفی و فیزیکی برای شما هزینه دارد؟ فقط جنبه منفی بالقوه اقدام را ارزیابی نکنید. اندازه گیری هزینه انفعال نیز به همان اندازه مهم است. اگر دنبال چیزی که شما را هیجان زده نمی کنید، یک سال، پنج سال و ده سال دیگر کجا خواهید بود؟
  7. ترس خود را درک کنید. منتظر چی هستی؟ اگر فقط بتوانید به “زمان بندی” پاسخ دهید، مانند بقیه دنیا می ترسید. هزینه انفعال را اندازه گیری کنید و به عدم احتمال و ترمیم پذیری اکثر اشتباهات پی ببرید. در نهایت، مهم ترین عادت کسانی را که سرآمد هستند و از انجام آن لذت می برند، ایجاد کنید: اقدام.

فصل 4 – بازنشانی سیستم: غیر منطقی و بدون ابهام بودن

99 درصد از مردم جهان متقاعد شده اند که قادر به دستیابی به چیزهای بزرگ نیستند، بنابراین هدف آنها متوسط ​​است. بنابراین رقابت برای اهداف “واقع بینانه” شدیدترین است.

انجام کارهای بزرگ با درخواست درست از آنها شروع می شود.

هیجان مترادف عملی تر برای شادی است و دقیقاً همان چیزی است که باید برای تعقیب آن تلاش کنید.

سوالی که باید بپرسید این نیست که “من چه می خواهم؟” یا “اهداف من چیست؟” اما “چه چیزی مرا هیجان زده می کند؟”

کسالت دشمن است نه شکست.

با رویاسازی ( هدف‌گذاری پیشرفته) جدول‌های زمانی را برای رویاها اعمال کنید :

  1. اگر راهی برای شکست وجود نداشت چه می کردید؟ دو جدول زمانی ایجاد کنید – 6 ماه و 12 ماه – و حداکثر پنج چیز را که آرزوی داشتن، بودن و انجام دادن آن را دارید به ترتیب فهرست کنید.
  2. «بودن» مستلزم انجام چیست؟ هر «هستی» را به «انجام دادن» تبدیل کنید تا عملی شود. به عنوان مثال: آشپز عالی = شام کریسمس را بدون کمک درست کنید.
  3. چهار رویایی که همه چیز را تغییر می دهد چیست؟ چهار رویای هیجان انگیز و/یا مهم را برجسته کنید.
  4. هزینه این رویاها را تعیین کنید و درآمد ماهانه هدف (TMI) خود را برای هر دو جدول زمانی محاسبه کنید. درآمد و هزینه را به عنوان یک جریان نقدی ماهانه به جای کل کل در نظر بگیرید. درآمد ماهانه هدف خود را برای خطوط رویایی خود محاسبه کنید.
  5. سه مرحله را برای هر یک از چهار رویا فقط در جدول زمانی 6 ماهه تعیین کنید و اولین قدم را هم اکنون بردارید. اقدامات ساده و کاملاً تعریف شده را برای اکنون، فردا و پس فردا تنظیم کنید. هنگامی که سه مرحله برای هر یک از چهار هدف دارید، سه عمل را در ستون “اکنون” تکمیل کنید. هر کدام باید به اندازه کافی ساده باشد تا در پنج دقیقه یا کمتر انجام شود. بهترین قدم اول این است که فردی را پیدا کنید که این کار را انجام داده و در مورد نحوه انجام همان کار راهنمایی بخواهید.

مرحله دوم: E برای حذف است

فصل 5 – پایان مدیریت زمان: توهمات و ایتالیایی ها

4 ساعت کار هفته خلاصه قانون 80 20

سعی نکنید هر روز کارهای بیشتری انجام دهید. مشغول بودن به عنوان راهنمایی برای اجتناب از اقدامات بسیار مهم اما ناراحت کننده استفاده می شود. 

کارآمد بودن بدون توجه به اثربخشی حالت پیش فرض جهان است.

دو حقیقت را باید در نظر داشت:

  • انجام یک کار بی اهمیت به خوبی آن را مهم نمی کند.
  • نیاز به زمان زیاد یک کار را مهم نمی کند.

کاری که انجام می دهید بی نهایت مهمتر از نحوه انجام آن است. بهره وری هنوز مهم است، اما بی فایده است مگر اینکه در موارد درست اعمال شود.

قانون پارتو ( قانون 80/20 ): 80 درصد خروجی ها از 20 درصد ورودی ها حاصل می شود.

قانون پارکینسون : وظایف در اهمیت (درک شده) و پیچیدگی نسبت به زمان اختصاص داده شده برای تکمیل آن

مولد بودن:

3 بار در روز، در زمان های برنامه ریزی شده، از خود بپرسید:

  • آیا من سازنده هستم یا فقط فعال هستم؟
  • آیا من کارهایی را اختراع می کنم تا از کارهای مهم اجتناب کنم؟

چگونه زمان بیشتری داشته باشیم و کمتر انجام دهیم:

  1. لیست کارهایی را تعریف کنید
  2. لیست کارهایی را که نباید انجام دهید تعریف کنید

چگونه کار خود را 80/20 کنید:

  1. اگر سکته قلبی داشتید و مجبور بودید دو ساعت در روز کار کنید، چه کار می کنید؟ 
  2. اگر یک حمله قلبی دوم داشته باشید و مجبور شوید هفته ای دو ساعت کار کنید، چه کار می کنید؟
  3. اگر یک اسلحه به سرتان بود و مجبور بودید 4/5 از فعالیت های وقت گیر مختلف را متوقف کنید، چه چیزی را حذف می کنید ؟
  4. 3 فعالیت برتری که برای پر کردن زمان استفاده می‌کنم و احساس می‌کنم سازنده بوده‌ام چیست؟
  5. چه کسانی بیشترین لذت شما را تولید می کنند و شما را به جلو سوق می دهند و باعث بیشتر افسردگی، عصبانیت و حدس زدن شما می شوند؟ 
  6. اگر این تنها کاری است که امروز انجام می دهم، آیا از روزم راضی خواهم بود؟

هرگز نباید بیش از دو مورد حیاتی برای انجام هر روز وجود داشته باشد. آنها را به طور جداگانه از ابتدا تا انتها بدون حواس پرتی انجام دهید.

فصل 6 – رژیم غذایی کم اطلاعات: پرورش جهل انتخابی

مشکلات خود به خود حل می شوند یا ناپدید می شوند اگر خود را به عنوان یک گلوگاه اطلاعاتی حذف کنید و دیگران را توانمند کنید.

برای نادیده گرفتن انتخابی ، بیاموزید که تمام اطلاعات و وقفه‌هایی را که نامربوط، بی‌اهمیت یا غیرقابل اجرا هستند نادیده بگیرید یا تغییر مسیر دهید.

طراحی سبک زندگی مبتنی بر عملکرد عظیم است. افزایش خروجی مستلزم کاهش ورودی است.

بیشتر اطلاعات وقت گیر، منفی، بی ربط به اهداف شما و خارج از نفوذ شما هستند.

رژیم غذایی کم اطلاعات: 

  1. فوراً یک هفته سریع رسانه ای کنید. بدون روزنامه، مجله و کتاب صوتی. موسیقی همیشه مجاز است. هیچ وب‌سایت خبری اصلاً تلویزیون وجود ندارد، به جز یک ساعت لذت تماشای هر شب. وبگردی روی میز ممنوع است مگر اینکه انجام یک کار کاری برای آن روز ضروری باشد.
  2. فقط اطلاعات را برای چیزی فوری و مهم مصرف کنید . اگر اطلاعات در مورد چیز مهمی اعمال نشود یا قبل از اینکه فرصتی برای اعمال آن داشته باشید آن را فراموش کنید بی فایده است. به جای اطلاعات «در مورد» روی اطلاعات «در زمان» تمرکز کنید .
  3. هنر ناتمام بودن را تمرین کنید. این عادت را در خود ایجاد کنید که کارهایی را که خسته کننده یا بی ثمر است انجام دهید، اگر رئیس آن را نمی خواهد.

فصل 7 – قطع وقفه و هنر امتناع

4 ساعت کار در هفته خلاصه وقت تلف می شود

یاد بگیرید وقتی مهم است سخت باشید. در مدرسه و زندگی، داشتن شهرت به قاطعیت به شما کمک می کند بدون اینکه هر بار برای آن التماس کنید یا بجنگید، رفتار ترجیحی دریافت کنید.

وقفه هر چیزی است که از اتمام شروع تا پایان یک کار حیاتی جلوگیری کند.

3 متخلف اصلی:

  1. وقت تلف کن ها. چیزهایی که می توان آنها را با عواقب کم یا بدون نادیده گرفت
  2. مصرف کنندگان زمان وظایف یا درخواست های تکراری که باید تکمیل شوند اما اغلب کار سطح بالا را مختل می کنند
  3. شکست های توانمندسازی وقتی کسی برای انجام یک اتفاق کوچک نیاز به تایید دارد

نحوه رفع وقفه ها

  • مصرف و تولید ایمیل را محدود کنید
  • هرگز اول صبح ایمیل را چک نکنید
  • ایمیل را دو بار در روز چک کنید. یک پاسخ خودکار ایمیل ایجاد کنید تا مردم به قانون جدید شما احترام بگذارند
  • تماس های تلفنی ورودی را کنترل کرده و تماس های خروجی را محدود کنید
  • از دو شماره استفاده کنید: یک خط اداری (غیر فوری) و یک تلفن همراه (فوری). سلول را پاسخ دهید و اجازه دهید دفتر به پست صوتی برود
  • اجازه ندهید مردم چت کنند فوراً آنها را به سر اصل مطلب برسانید
  • از تمام جلساتی که اهداف مشخصی ندارند اجتناب کنید
  • اگر شخصی پیشنهاد جلسه داد، به جای آن یک ایمیل درخواست کنید و سپس از تلفن به عنوان پیشنهاد جایگزین خود استفاده کنید
  • در صورت امکان از طریق ایمیل به پست صوتی پاسخ دهید. این به مردم آموزش می دهد که مختصر باشند
  • جلسات فقط باید برای تصمیم گیری در مورد یک موقعیت از پیش تعریف شده برگزار شود نه برای تعریف مشکل. از افراد بخواهید که برای شما ایمیلی با دستور کار برای تعیین هدف ارسال کنند
  • برای جلسه خود زمان پایانی داشته باشید (30 دقیقه را هدف بگیرید)
  • به بازدیدکنندگان معمولی اجازه ندهید. از هدفون استفاده کنید ، حتی اگر به چیزی گوش نمی دهید 
  • با دسته بندی وظایفی مانند ایمیل، هوشمندتر کار کنید
  • به دیگران قدرت دهید تا بدون اینکه حرف شما را قطع کنند، عمل کنند
  • افراد را مجبور کنید قبل از صرف وقت با آنها، درخواست های خود را تعریف کنند
  • از Evernote برای جمع‌آوری اطلاعات و یافتن آن‌ها استفاده کنید

مرحله سوم: A برای اتوماسیون است

فصل 8 – برون سپاری زندگی: بارگذاری بقیه و طعم ژئوآربیتراژ

یک دستیار شخصی از راه دور برای یادگیری نحوه دادن سفارش بگیرید. این چرخ‌های آموزشی در مقیاس کوچک برای حیاتی‌ترین مهارت‌های NR است: مدیریت و ارتباطات از راه دور.

قبل از تفویض اختیار حذف کنید .

هرگز چیزی را که می‌توان حذف کرد را خودکار نکنید، و هرگز چیزی را که می‌تواند خودکار یا ساده‌سازی شود، واگذار نکنید. 

قبل از اضافه کردن افراد، قوانین و فرآیندها را اصلاح کنید. استفاده از افراد برای استفاده از یک فرآیند تصفیه شده، تولید را چند برابر می کند. استفاده از مردم به عنوان راه حلی برای یک فرآیند ضعیف، مشکلات را چند برابر می کند.

فقط وظایف وقت گیر و به خوبی تعریف شده را محول کنید . 

برای پیدا کردن دستیار مناسب، باید با یک آزمایش آزمایشی انجام دهید. برای بهبود شانس خود، به جای یک اپراتور انفرادی، یک شرکت VA استخدام کنید.

نحوه به حداقل رساندن آسیب و امکان تعمیر سریع:

  1. هرگز از کارت های نقدی برای تراکنش های آنلاین یا با دستیارهای راه دور استفاده نکنید
  2. اگر VA شما از طرف شما به وب‌سایت‌ها دسترسی دارد، یک ورود و رمز عبور منحصر به فرد جدید ایجاد کنید تا در آن سایت‌ها استفاده شود.

نحوه تفویض اختیار:

  • از شخصی که انگلیسی “عالی” دارد درخواست کنید و نشان دهید که تماس های تلفنی لازم است (حتی اگر نه). در صورت بروز مشکلات ارتباطی مکرر، سریعاً درخواست تعویض کنید
  • جهت های دقیق بدهید از VA بخواهید تا قبل از شروع، وظایف را برای تأیید درک مجدد بیان کنند
  • پس از چند ساعت کار روی یک کار، به‌روزرسانی وضعیت را درخواست کنید تا مطمئن شوید که کار هم قابل درک و هم قابل دستیابی است. برخی از کارها، پس از تلاش های اولیه، غیرممکن هستند
  • وظایفی را که قرار است طی 24 تا 72 ساعت تکمیل شوند، اختصاص دهید. کارهای بزرگتر را به نقاط عطف کوچکتر تقسیم کنید که می توانند در بازه های زمانی کوتاه تری تکمیل شوند
  • هر زمان که ممکن است یک کار را ارسال کنید (و نه بیشتر از دو)

فصل 9 – خلبان خودکار درآمد I: پیدا کردن موز

هدف ایجاد یک وسیله نقلیه خودکار برای تولید پول نقد بدون صرف زمان است.

پر کردن تقاضا آسان تر از ایجاد آن است. یک بازار پیدا کنید—مشتریان خود را تعریف کنید—سپس محصولی را برای آنها بیابید یا توسعه دهید.

نحوه پیدا کردن سوله های سودآور:

  1. به کدام گروه های اجتماعی، صنعتی و حرفه ای تعلق دارید، به کدام گروه تعلق دارید یا می دانید؟ فهرستی از تمام گروه‌ها، گذشته و حال، که می‌توانید با آن‌ها ارتباط برقرار کنید، تهیه کنید.
  2. کدام یک از گروه هایی که شناسایی کردید مجلات خود را دارند؟ گروه ها را از سوال 1 بالا به گروه هایی که از طریق یک یا دو مجله کوچک قابل دسترسی هستند محدود کنید.

نحوه طوفان فکری محصولات:

  • مزیت اصلی محصول شما باید در یک جمله یا عبارت قابل توضیح باشد
  • باید 50 تا 200 دلار هزینه داشته باشد زیرا این محدوده قیمت بیشترین سود را برای کمترین دردسر خدمات مشتری فراهم می کند. قیمت بالا و سپس توجیه کنید
  • تولید آن باید کمتر از 4 هفته طول بکشد
  • باید به طور کامل در یک پرسش متداول آنلاین خوب توضیح داده شود

3 گزینه پیشنهادی:

  1. فروش مجدد. ساده ترین مسیر اما کم سودترین. این سریعترین راه اندازی است اما سریعترین است که به دلیل رقابت قیمت با سایر فروشندگان از بین می رود
  2. مجوز. دو گزینه: اختراع کنید و بگذارید شخص دیگری بقیه کارها را انجام دهد یا ایده دیگران را بسازد و بفروشد
  3. ايجاد كردن. محصولات اطلاعاتی کم‌هزینه، تولید سریع، و تکرار برای رقبا زمان‌بر هستند.

3 گزینه برای ایجاد محصولات اطلاعاتی:

  1. خودتان محتوا را ایجاد کنید، اغلب از طریق بازنویسی و ترکیب نکات از چندین کتاب در مورد یک موضوع
  2. محتوایی را که در مالکیت عمومی است و مشمول حفاظت از حق نسخه‌برداری نمی‌شود، تغییر دهید
  3. مجوز محتوا یا جبران خسارت به یک متخصص برای کمک به ایجاد محتوا

فصل 10 – خلبان خودکار II درآمد: آزمایش میوز

برای به دست آوردن یک شاخص دقیق از دوام تجاری، از مردم نپرسید که آیا خرید می‌کنند یا خیر، از آنها بخواهید بخرند .

تست میکرو شامل استفاده از تبلیغات ارزان برای آزمایش پاسخ مصرف کننده به یک محصول قبل از تولید است.

ایده های محصول خود را با استفاده از PPC در پنج روز با قیمت 500 دلار یا کمتر آزمایش کنید.

3 بخش از فرآیند آزمایش اولیه:

  1. بهترین. به رقابت نگاه کنید و یک پیشنهاد قانع‌کننده‌تر در یک وب‌سایت 1 تا 3 صفحه‌ای ایجاد کنید
  2. تست. پیشنهاد خود را با استفاده از کمپین های تبلیغاتی PPC آزمایش کنید
  3. واگذاری یا سرمایه گذاری زیان را با بازنده ها کاهش دهید و برنده (ها) را برای عرضه در فروش بسازید

فصل 11 – خلبان خودکار درآمد III: MBA-Management با غیبت

هنگامی که محصولی دارید که می فروشد، وقت آن است که یک معماری تجاری خود اصلاح کننده طراحی کنید که خودش اجرا می شود.

نحوه ایجاد یک کسب و کار مقیاس پذیر:

  1. فاز I: 0-50 واحد کل محصول ارسال شده. همه این کارها را خودتان انجام دهید. برای تعیین سؤالات متداول که بعداً در سؤالات متداول آنلاین به آنها پاسخ خواهید داد، از تماس های مشتریان استفاده کنید
  2. فاز دوم: بیش از 10 دستگاه در هفته ارسال می شود. شرکت های تامین محلی را پیدا کنید
  3. فاز III: بیش از 20 دستگاه در هفته ارسال می شود. خانه‌های تکمیلی را بیابید که همه آن‌ها را مدیریت می‌کنند – از وضعیت سفارش گرفته تا بازپرداخت و بازپرداخت

هنر عدم تصمیم: گزینه های کمتر = درآمد بیشتر

نحوه کاهش هزینه های اضافی خدمات 20 تا 80 درصد:

  • یک یا دو گزینه خرید ارائه دهید
  • فقط یک روش حمل و نقل سریع ارائه دهید و حق بیمه را شارژ کنید
  • ارسال یک شبه یا سریع را پیشنهاد نکنید
  • سفارشات تلفنی را حذف کنید و مشتریان احتمالی را به سمت سفارش آنلاین هدایت کنید
  • حمل و نقل بین المللی ارائه نکنید

بزرگترین صرفه جویی در زمان، فیلتر کردن مشتری است .

به جای برخورد با مشتریان مشکل، در وهله اول از سفارش دادن آنها جلوگیری کنید.

نحوه جذب مشتریان پر سود و کم هزینه:

  1. پرداخت از طریق Western Union، چک یا حواله را قبول نکنید
  2. حداقل های عمده فروشی را به 12-100 واحد افزایش دهید و برای واجد شرایط بودن فروشندگان به شماره شناسه مالیاتی نیاز دارید
  3. همه فروشندگان بالقوه را به فرم سفارش آنلاین ارجاع دهید که باید پرینت، پر و فکس شود.
  4. برای گرفتن اطلاعات تماس برای فروش بعدی، به جای محصولات رایگان، محصولات با قیمت پایین ارائه دهید
  5. به جای آزمایش های رایگان، ضمانت باخت-برد را ارائه دهید
  6. سفارشات کشورهای متداول کلاهبرداری پستی را نپذیرید

چگونه در 45 دقیقه در فهرست Fortune 500 ظاهر شویم:

  • مدیر عامل نباشید به خود یک عنوان سطح متوسط، مانند معاون یا مدیر فروش بدهید
  • چندین ایمیل و مخاطبین تلفن را در وب سایت قرار دهید
  • یک گیرنده از راه دور پاسخ صوتی تعاملی (IVR) راه اندازی کنید

پیش بروید و حرفه ای بودن را با یک تصویر خوب طراحی کنید. اندازه درک شده مهم است.

مرحله چهارم: L برای آزادی است

فصل 12 – قانون ناپدید شدن: چگونه از دفتر فرار کنیم

برای فرار از دفتر:

  1. افزایش سرمایه گذاری شرکت خود را متقاعد کنید که در آموزش سرمایه گذاری کند تا در صورت ترک کار ضرر بیشتر شود
  2. افزایش خروجی خارج از سایت را ثابت کنید. در اواسط هفته دو روز به بیمار مراجعه کنید و در آن روزها بازده کاری خود را دو برابر کنید
  3. سود تجاری قابل سنجش را آماده کنید. با توضیحات، فهرستی از دستاوردهای بیشتری در خارج از دفتر ایجاد کنید
  4. پیشنهاد یک دوره آزمایشی قابل فسخ یک دوره آزمایشی کار از راه دور یک روز در هفته را به مدت دو هفته پیشنهاد دهید
  5. زمان از راه دور را گسترش دهید. روزهای کاری از راه دور خود را به پربازده ترین روزها تبدیل کنید. برای آزمایشی دو هفته ای، کنترل از راه دور را به چهار روز در هفته ارتقا دهید

رویکرد ساعت شنی:

  1. از یک پروژه از پیش برنامه ریزی شده یا اضطراری استفاده کنید و دو هفته از مطب خارج شوید
  2. پیشنهاد کنید چگونه می توانید از راه دور کار کنید
  3. این دو هفته را در محل کار به بهترین شکل ممکن انجام دهید
  4. پس از بازگشت، نتایج قابل سنجش را به رئیس خود نشان دهید. دو یا سه روز در هفته را به عنوان آزمایشی به مدت دو هفته پیشنهاد دهید. آنها را فوق العاده تولید کنید
  5. فقط یک روز در هفته را در دفتر پیشنهاد دهید. آن روزها را به کمترین بهره وری در هفته تبدیل کنید
  6. تحرک کامل را پیشنهاد دهید

نحوه جایگزینی کار مبتنی بر حضور با آزادی مبتنی بر عملکرد:

  • بهره وری بدون محیط زیست را تمرین کنید. قبل از پیشنهاد آزمایش از راه دور، سعی کنید دو ساعت در یک کافه کار کنید
  • بهره وری فعلی را کمی کنید. تلاش های کاری خود را مستند کنید
  • بهره وری کار از راه دور را نشان دهید. شواهدی به دست آورید که نشان دهد می‌توانید بدون نظارت دائمی به شما ضربه بزنید
  • هنر عبور از «نه» را تمرین کنید. “برای [نتیجه مطلوب] چه کاری باید انجام دهم؟”
  • کارفرمای خود را روی چرخ های آموزشی از راه دور قرار دهید. دوشنبه یا جمعه را در خانه پیشنهاد دهید
  • بیشتر بخواهید. هر دوره آزمایشی موفق را تا زمانی که به تحرک تمام وقت یا سطح مورد نظر خود برسید تمدید کنید

فصل 13 – فراتر از تعمیر: کشتن شغل شما

توانایی کنار گذاشتن چیزهایی که کارساز نیستند، برای برنده شدن ضروری است.

رد شایع ترین فوبیای ترک:

  1. ترک دائمی است. از تنظیم ترس استفاده کنید تا بررسی کنید که چگونه می توانید مسیر شغلی انتخابی خود را انتخاب کنید یا در مرحله بعد شرکت دیگری راه اندازی کنید.
  2. من قادر به پرداخت قبوض نخواهم بود. حذف موقت بیشتر هزینه ها و زندگی با پس انداز برای مدت کوتاهی کار سختی نیست.
  3. بیمه درمانی و حساب های بازنشستگی ناپدید می شوند. شما می توانید با چند صد دلار در ماه پوشش پزشکی یکسانی داشته باشید. انتقال 401(k) آسان است.
  4. رزومه ام رو خراب میکنه کاری جالب انجام دهید و آنها را حسادت کنید

پاسخ به این که چرا استراحت کردید یا شغل قبلی خود را ترک کردید: «من یک بار در زندگی شانس انجام [تجربه عجیب و غریب و ایجاد حسادت] داشتم و نتوانستم آن را رد کنم. من فکر کردم که با [۲۰ تا ۴۰] سال کار، چه عجله ای وجود دارد؟»

تمرین‌هایی که به شما کمک می‌کنند متوجه شوید که تغییرات شغلی چقدر طبیعی هستند و این انتقال چقدر می‌تواند ساده باشد:

  1. آیا احتمال بیشتری دارید که آنچه را که می خواهید در شغل فعلی خود پیدا کنید یا در جای دیگری؟
  2. اگر امروز از کارتان اخراج شوید، برای اینکه همه چیز را تحت کنترل مالی قرار دهید، چه کار می کنید؟
  3. یک روز مریض داشته باشید و رزومه خود را در سایت های اصلی کار ارسال کنید. فردی که گزینه های بیشتری دارد قدرت بیشتری دارد. منتظر نمانید تا به گزینه هایی برای جستجوی آنها نیاز داشته باشید. همین حالا نگاهی گذرا به آینده بیندازید و این کار هم عمل و هم قاطعیت را آسان تر می کند.
  4. اگر شرکتی دارید یا صاحب یک شرکت هستید، تصور کنید که به تازگی از شما شکایت شده و باید اعلام ورشکستگی کنید. چگونه زنده می ماندی؟

فصل 14 – بازنشستگی های کوچک: پذیرش سبک زندگی تلفن همراه

جایگزینی برای سفرهای بی‌نظیر – بازنشستگی کوچک – مستلزم نقل مکان به یک مکان برای یک تا شش ماه قبل از رفتن به خانه یا نقل مکان به محلی دیگر است.

نحوه صرفه جویی در هزینه در سفر:

  • از کارت‌های اعتباری با امتیاز پاداش برای هزینه‌های تبلیغاتی و تولیدی مرتبط با موزه استفاده کنید
  • بلیط ها را خیلی زودتر (سه ماه یا بیشتر) یا در آخرین لحظه خریداری کنید، و هم حرکت و هم برگشت بین سه شنبه و پنجشنبه را هدف گذاری کنید.
  • خرید یک بلیط به یک مرکز بین المللی و سپس یک بلیط مداوم با یک خط هوایی ارزان محلی را در نظر بگیرید

نحوه بسته بندی:

  1. یک هفته لباس متناسب با فصل شامل یک پیراهن نیمه رسمی و یک شلوار یا دامن برای گمرک. به تی شرت، یک شلوارک و یک شلوار جین چند منظوره فکر کنید.
  2. فتوکپی پشتیبان یا کپی های اسکن شده از تمام مدارک مهم: بیمه درمانی، گذرنامه/ویزا، کارت های اعتباری، کارت های نقدی و غیره.
  3. کارت های نقدی، کارت های اعتباری و اسکناس های کوچک به ارزش 200 دلار به ارز محلی
  4. قفل دوچرخه کابلی کوچک برای ایمن کردن چمدان در حین حمل و نقل یا در هاستل. یک قفل کوچک برای کمد در صورت نیاز

فصل 15 – پر کردن جای خالی: اضافه کردن عمر پس از تفریق کار

کم کردن بدی ها خوب ایجاد نمی کند. خلاء به جا می گذارد. کاهش کار درآمد محور هدف نهایی نیست. بیشتر زیستن – و بیشتر شدن – است.

 تردیدهای رایج و خود تازیانه NR:

  • آیا واقعاً این کار را برای آزادی بیشتر و داشتن زندگی بهتر انجام می دهم یا فقط تنبل هستم؟
  • آیا من مسابقه موش را به دلیل بد بودن آن ترک کردم یا فقط به این دلیل که نتوانستم آن را هک کنم؟
  • آیا این به همان اندازه خوب است؟
  • آیا من واقعا موفق هستم یا خودم را شوخی می کنم؟
  • آیا استانداردهایم را پایین آورده ام تا برنده شوم؟ آیا دوستان من که اکنون دو برابر سه سال پیش درآمد دارند، واقعاً در مسیر درستی هستند؟
  • چرا خوشحال نیستم؟ من می توانم هر کاری انجام دهم و هنوز راضی نیستم. آیا من اصلا لیاقتش را دارم؟

اینها مقایسه‌های منسوخ شده با استفاده از ذهنیت‌های «بیشتر بهتر است» و «پول به‌عنوان موفقیت» است که ما را در ابتدا به دردسر انداخت.

قبل از صرف وقت بر روی یک سوال استرس زا، بزرگ یا دیگر، مطمئن شوید که پاسخ به دو سوال زیر “بله” است:

  1. آیا من در مورد یک معنای واحد برای هر اصطلاح در این سوال تصمیم گرفته ام؟
  2. آیا می توان به پاسخ به این سوال برای بهبود اوضاع اقدام کرد؟

اگر نمی توانید آن را تعریف کنید یا بر اساس آن عمل کنید، آن را فراموش کنید.

دو مولفه اساسی برای لذت بردن از زندگی:

  1. یادگیری مستمر مهارت های حمل و نقل که در داخل کشور به کشورهای دیگر تمرین می کنید، مانند ورزش. زندگی اجتماعی و رفاقت فوری. یا مهارت هایی را انتخاب کنید که می توانید در آنجا تمرین کنید، مانند یادگیری زبان
  2. سرویس. انجام کاری که زندگی را علاوه بر زندگی شما بهبود می بخشد.

فصل 16 – 13 اشتباه جدید ثروتمند

  1. از دست دادن رویاها و افتادن به کار به خاطر کار
  2. مدیریت میکرو و ایمیل برای پر کردن زمان
  3. رسیدگی به مشکلاتی که برون سپاری ها یا همکاران شما می توانند از عهده آنها برآیند
  4. کمک به برون سپاری ها یا همکارانی که بیش از یک بار مشکل مشابه دارند یا مشکلات غیر بحرانی دارند
  5. تعقیب مشتریان، به ویژه مشتریان بالقوه یا بین المللی، زمانی که جریان نقدی کافی برای تامین مالی فعالیت های غیرمالی خود دارید.
  6. پاسخ به ایمیلی که منجر به فروش نمی شود یا می تواند توسط یک پرسش متداول یا پاسخگوی خودکار پاسخ داده شود.
  7. کار در جایی که زندگی می کنید، می خوابید یا باید استراحت کنید
  8. هر دو تا چهار هفته یک بار تجزیه و تحلیل کامل 80/20 را برای زندگی تجاری و شخصی خود انجام نمی دهید
  9. تلاش برای کمال بی پایان به جای عالی یا به اندازه کافی خوب، چه در زندگی شخصی یا حرفه ای
  10. دمیدن ریزه کاری ها و مشکلات کوچک نامتناسب به عنوان بهانه ای برای کار
  11. فوری کردن مسائل غیر حساس به زمان برای توجیه کار
  12. مشاهده یک محصول، شغل یا پروژه به عنوان پایان و تمام وجود شما
  13. نادیده گرفتن پاداش های اجتماعی زندگی

بهترین وبلاگ هفته کاری 4 ساعته

سوالاتی برای قرار دادن چیزها در چشم انداز

  1. اگر تکمیل شود، تنها هدفی که می تواند همه چیز را تغییر دهد چیست؟
  2. فوری ترین کاری که در حال حاضر احساس می کنید «باید» یا «باید» انجام دهید چیست؟
  3. آیا می توانید اجازه دهید “شکست” فوری – حتی برای یک روز – برای رسیدن به نقطه عطف بعدی برای وظایف بالقوه تغییر زندگی خود؟
  4. چه چیزی در لیست کارهای شما طولانی ترین بوده است؟

وقتی دو حقیقت را در نظر بگیریم، سبک زندگی حداقلی به ابزاری جذاب تبدیل می‌شود. در نظر گرفتن گزینه‌ها هزینه‌های توجهی را به دنبال دارد که نمی‌توان آن را صرف اقدام یا آگاهی از وضعیت فعلی کرد. توجه نه تنها برای بهره وری بلکه برای قدردانی لازم است. بنابراین: انتخاب های زیاد = بهره وری کمتر یا بدون بهره وری انتخاب های زیاد = قدردانی کمتر یا بدون قدردانی انتخاب های زیاد = احساس غرق شدن چه باید کرد؟

6 قانون اساسی انتخاب – سبک زندگی حداقلی

  1. قوانینی را برای خود تنظیم کنید تا بتوانید تا حد امکان تصمیم گیری را خودکار کنید
  2. قبل از اینکه بتوانید اقدامی انجام دهید، بحث را تحریک نکنید
  3. فقط برای جلوگیری از گفتگوهای ناراحت کننده تصمیمات را به تعویق نیندازید
  4. یاد بگیرید که هر چه سریعتر تصمیمات غیر کشنده یا برگشت پذیر بگیرید
  5. زمانی که به آن نیازی نیست، برای تنوع تلاش نکنید – و در نتیجه بررسی گزینه ها را افزایش دهید
  6. پشیمانی تصمیم گیری در زمان گذشته است. شکایت را حذف کنید تا پشیمانی را به حداقل برسانید

لیست کارهایی که نباید انجام دهید: 9 عادتی که اکنون باید آن را ترک کنید

  1. به تماس های شماره تلفن های ناشناس پاسخ ندهید
  2. اول صبح یا آخر شب ایمیل ندهید
  3. با جلسات یا تماس هایی که بدون برنامه یا زمان پایان مشخص هستند موافقت نکنید
  4. اجازه ندهید مردم غوغا کنند
  5. ایمیل را دائماً چک نکنید – “دسته ای” و فقط در زمان های تعیین شده بررسی کنید
  6. بیش از حد با مشتریان کم سود و با تعمیر و نگهداری زیاد ارتباط برقرار نکنید
  7. برای رفع ظلم زیاد کار نکنید—اولویت بندی کنید
  8. تلفن همراه 24/7 همراه نداشته باشید
  9. انتظار نداشته باشید که کار خلأی را که روابط و فعالیت های غیر کاری باید پر کند

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 + نه =