MegaLiving

MegaLiving توسط رابین شارما درها را به روی یک زندگی کامل باز می کند. همه ما پتانسیل ایجاد یک زندگی عالی را داریم، اما به ندرت آن را به بهترین شکل ممکن انجام می دهیم. در اینجا کلیدی در قالب این کتاب وجود دارد که به شما کمک می کند پتانسیل های بکر خود را باز کنید.

ما تمایل داریم پتانسیل خود را محدود کنیم زیرا به ایمان بیشتری به خود نیاز داریم. کلید غلبه بر این است.

عدم ایمان به خودمان بیشتر از آنچه فکر می کنیم مشکلاتی ایجاد می کند. از این رو، خلاصه امروز به شما می‌آموزد که چگونه دقیقاً از خودتان قدردانی کنید و با الهام از کتاب مگالیوینگ این ایمان را به دست آورید.

معرفی

امروز با خلاصه‌ای از کتاب «مگا زندگی» اثر نویسنده افسانه‌ای رابین شارما در اینجا هستیم . او در این کتاب رازهای یک زندگی کامل را به ما می آموزد. او نمونه‌هایی از زندگی موفق افراد برتر در زمینه‌های خود، نحوه زندگی، تفکر و انگیزه دائمی خود را به ما می‌دهد.

با پیروی از چنین مثال هایی می توانید یاد بگیرید که افکار و اعمال آنها را قالب بندی کنید و در زمینه انتخابی آنها به موفقیت برسید. اما، مطمئنا، هیچ کس بدون پتانسیل نیست، و این کتاب به خوانندگان کمک می کند تا از منابع درونی خود برای رسیدن به موفقیت و خوشبختی استفاده کنند . کلید این است که دائماً برای بهبود خود تلاش کنید .

قسمت 1: مگالیوینگ! فلسفه

فصل 1: مگالیوینگ! دستیابی به تسلط بر ذهن، بدن و شخصیت

MegaLiving

چالش نهایی: برخی از افراد باعث می شوند چیزهایی اتفاق بیفتد. برخی از مردم شاهد وقوع اتفاقات هستند و سپس برخی از مردم می پرسند چه اتفاقی افتاده است.

MegaLiving دیدگاهی برای متفاوت دیدن چیزها ارائه می دهد و ذهن، بدن و شخصیت شما را بهبود می بخشد. همه در آنها پتانسیل دارند . آنها باید آن را آزاد کنند. در اینجا نویسنده یک کارگاه آموزشی به ما می دهد. با پیروی از این مراحل می توانیم به چیزهای عظیمی در زندگی دست یابیم.

قدرت زندگی بی حد و حصر: چیزی به نام شرایط نامطلوب وجود ندارد، فقط شرایطی است که می توانید از آنها درس بگیرید. هیچ اشتباهی در زندگی وجود ندارد؛ فقط یادگیری وجود دارد که به شما امکان رشد می دهد. ما به محدودیت هایی که برای خود تعیین کرده ایم دست می یابیم.

فصل 2: ​​ذهن شما و پتانسیل نامحدود آن

تعهد شما به تسلط بر خود – KAIZEN

KAIZEN به معنای خودسازی مداوم و بی پایان در همه زمینه ها برای رسیدن به پتانسیل کامل است. هر فرد موفقی این ویژگی را در خود دارد. هر رهبر بزرگی را در جهان مطالعه کنید، متوجه خواهید شد که همه اینها یک چیز در پیشرفت های کوچک روزانه دارند.

با بهبود روزانه ، چه با ورزش، خواندن یا مدیتیشن. رسیدن به بزرگی زمان می برد. برای عالی بودن باید عالی عمل کنی. هیچ چیز نمی تواند کسی را که حاضر نیست متوقف شود متوقف کند. مشکلات همیشه وجود خواهند داشت، اما باید ذهن خود را شرطی کنید که از آنها بالاتر بروید.

آیا اغلب احساس حواس پرتی می کنید؟ آیا شما فاقد اراده و انضباط هستید؟ اگر چنین است، باید ذهن خود را روزانه تمرین دهید. اگر روزانه از آن استفاده نکنید، زمانی که به طور روزانه تمرین نکنید، مانند یک عضو بدن، تیز و ضعیف تر می شود. یک ذهن ضعیف نمی تواند در برابر افکار مخرب مقاومت کند. از تحقیقات، یک چیز مطمئن است: هر کسی می تواند عملکرد ذهنی خود را افزایش دهد. این برنامه زندگی بزرگ این کار را برای شما انجام خواهد داد.

توسعه شخصی

این چیزی است که زندگی شما را بهبود می بخشد و استرس را کاهش می دهد. خواه خواندن کتاب های خودیاری، گوش دادن به کتاب های صوتی یا تماشای طلوع خورشید باشد. نکته این است که از اطلاعات و فعالیت هایی که در دسترس شما هستند برای بهبود زندگی خود استفاده کنید.

ما باید تکنیک ها و استراتژی هایی را برای پیشرفت یاد بگیریم. به هر حال، همه ما برای تغییر زندگی خود به یک ایده نیاز داریم.

این ایده می‌تواند اینگونه باشد: «مهم نیست که چه کاری انجام می‌دهی، تا آخر راه برو یا اصلاً نرو». فقط به این خط بالا فکر کنید، اگر مرتباً این را به خود یادآوری کنیم، روزی به واقعیت ما تبدیل خواهد شد و در هر شرایطی بهترین تلاش خود را خواهیم کرد. خواندن کتاب این نوع ایده را به شما می دهد.

تناسب اندام

شما باید روزانه حداقل 30 دقیقه را صرف ورزش کنید. فقط 2 درصد از روز شماست. اما نتایجی که به دست خواهید آورد زندگی شما را به شدت تغییر خواهد داد. به باشگاه بروید یا برای دویدن، شنا کردن یا پیاده روی بروید. مدتی را صرف ورزش کنید انرژی، روحیه، تمرکز و همه چیز شما در اوج خواهد بود. فقط آن را امتحان کنید.

زمان استراحت و تجدید شخصی

بدن و ذهن مانند ماشین های مسابقه ای با عملکرد بالا هستند. زمانی که عالی و روغن کاری شده نگهداری شوند بهتر عمل می کنند. به عنوان مثال، به MS Dhoni نگاه کنید. او مثل خیار آرام است.

با این حال، ما اغلب تعجب می کنیم که چگونه او آرامش خود را مدیریت می کند و مسابقات را برای ما برنده می شود. این چیز از تمرین و تکرار ناشی می شود. سعی کنید در هر شرایطی آرام باشید. به خودتان زمان استراحت بدهید. آرام بمان.

ماهیت ذهن: ابرقدرت نهایی

برای آزاد کردن قدرت مغز خود، باید از توانایی آن آگاه باشید. برای اینکه ذهن خود را مانند یک مجری اوج اجرا کنید، از این قوانین طلایی بیاموزید:

  • سطح موفقیت شما با آنچه همیشه فکر می کنید تعیین می شود. افکار شما دنیای شما را شکل می دهد. افکار امروز فردای شما را می سازند، پس عاقلانه انتخاب کنید که امروز به چه فکر کنید.
  • دنیای بیرونی شما منعکس کننده دنیای درون است. اگر می خواهید زندگی خود را تغییر دهید، شروع به قرار دادن چیزهای مثبت در ذهن خود کنید. موفقیت در بیرون با افکار آغاز می شود. شما مسئول چیزی هستید که فکر می کنید. پس از طریق تفکر منفی ذهن خود را با افکار مثبت پر کنید.
  • یک ذهنیت موفق در یک روز ایجاد نمی شود. حداقل 30 روز طول می کشد. بنابراین روزانه حداقل 30 روز آن را تمرین کنید تا نتیجه را ببینید.
  • یک مکانیسم موفقیت در ذهن شما وجود دارد که میل به موفقیت دارد. اهدافی را تعیین کنید و به دنبال آنها بروید. ذهن شما احساس بهتری خواهد داشت و به شما انگیزه می دهد تا بیشتر به دست آورید. ذهن اینگونه کار می کند.
  • انضباط و اراده ویژگی هایی هستند که موفقیت شما را تضمین می کنند. شما می توانید کایزن را توسعه دهید تا با نظم و پشتکار به اهداف خود برسید.

جادوی نظم و انضباط برای تسلط بر زندگی

برای ایجاد تعادل بین آمادگی جسمانی، سلامت معنوی و اهداف حرفه ای و شخصی به نظم و انضباط محض و سرسختی ذهنی نیاز دارید. فیلد تضمین می کند که شما همیشه روی برنامه خود متمرکز هستید. بدون جریمه، برده ذهن خود می شوید.

بدون سرسختی ذهنی، افکار ناتوان کننده ذهن شما را کنترل خواهند کرد. شما بیشتر نگران خواهید شد، بیشتر می خوابید و روزانه بازدهی کمتری خواهید داشت. در اینجا چند نکته در مورد نظم و انضباط و اخلاق کاری وجود دارد –

برندگان منضبط هستند- هر فردی که با موفقیت بزرگی روبرو شده است دارای نظم و اراده فراوان است. به یاد داشته باشید، اینها همیشه در درون شما پنهان هستند. شما باید آنها را آزاد کنید

از اراده خود استفاده کنید: یک قانون وجود دارد که در مورد همه چیز صدق می کند و در مورد نظم و اراده نیز صدق می کند و آن این است که از آنها استفاده کنید یا از دست بدهید. مثل هر عضو دیگری از بدن است. اول، وقتی آنها را آموزش می دهید، رشد می کنند – مانند اراده و انضباط. سپس، اگر در کاری معطل می شوید، به هر حال از اراده خود برای انجام آن استفاده کنید و پس از مدتی، تمام کارهایی را که باید انجام دهید، انجام خواهید داد.

امیدهای بزرگ داشته باشید و به افکار خوب فکر کنید – حتی اگر فکر می کنید ضعیف یا ناتوان هستید. شما به یک فشار بزرگ نیاز دارید. فقط ذهنیت درستی داشته باشید و با اراده محض به خودتان فشار بیاورید و خواهید دید که جادو اتفاق می افتد.

آیا متوجه شده اید که افراد زیادی به خانه می آیند، احساس خستگی می کنند و به رختخواب می روند؟ این افراد زمانی فکر می کردند که دنیا را تغییر خواهند داد و اکنون احساس خستگی می کنند. تا به حال فکر کرده اید چرا؟ این یک حالت روحی است. مردم خسته نیستند. آنها فقط علاقه ای ندارند و اینجاست که برای انجام کارهای ضروری به نظم نیاز دارند.

اصل احساس خوب و سیستم باور: آزادسازی سرزندگی

وقتی پرخوری می‌کنید، زیاد می‌خوابید یا سیگار می‌کشید، احساس خوبی دارید و شما را تشویق می‌کند که این کار را بیشتر انجام دهید. اینها موانعی هستند که باید بر آنها غلبه کنید.

شما به انجام آن کارها ادامه می دهید زیرا با انجام آن احساس خوبی دارید. فهرستی از همه چیزها تهیه کنید، مانند ورزش نکردن، نگرانی زیاد و دیدن موانع به جای احتمالات. اکنون یک استراتژی برای حذف آن ها از زندگی خود ایجاد کنید. و بهترین راه برای انجام این کار این است که آن اصل خوب را در مورد اصل مثبت اعمال کنید و از اصل منفی اجتناب کنید. در اینجا استراتژی است –

مرحله 1. تصمیم گیری

کتاب MegaLiving

امروز تصمیم بگیرید که رفتارتان را برای همیشه تغییر دهید. در گذشته باعث درد و شکست بسیار شما شده است. اکنون زمان تغییر آن است.

مثل اینکه تعلل شما باعث شد چندین بار ضرر کنید و حالا از نظر مالی دچار مشکل شده اید، یادتان باشد که از نظر مالی چه حس بدی دارد. نوشتن تاثیر قدرتمندی بر ناخودآگاه شما دارد.

مرحله 2. تکنیک چالش

حالا بعد از اینکه آن را یادداشت کردید، برای رسیدن به آن تصمیم کار کنید. اما وقتی یک فکر منفی وارد می شود، آن را به عنوان یک چالش در نظر بگیرید و با نیشگون گرفتن خود یا چیز عجیبی آن را به چالش بکشید. نکته پایانی، اجازه ندهید آن افکار منفی شما را از هدفتان منحرف کند.

در عوض، با انجام کاری آن را از بین ببرید. به زودی بر این تکنیک مسلط خواهید شد و افکار منفی نمی توانند به شما آسیب برسانند.

مرحله 3. واقعیت جدید، استراتژی اسلاید

اکنون که تصمیم گرفتید و الگوهای قدیمی خود را به چالش کشیدید، زمان آن رسیده است که این الگوی قدیمی را با رفتار جدید جایگزین کنید. در این استراتژی افکار مثبت را جایگزین افکار منفی خواهیم کرد. ذهن مانند یک اسلاید پروژکتور غول پیکر در یک لحظه معین است. فقط می تواند یک اسلاید را اجرا کند.

بنابراین، وقتی از اهمال کاری رنج می برید، تمایل دارید زمانی را که باید کار کنید، تلف کنید، آن را منزوی کنید، آن را به چالش بکشید و آن را با فکر سخت کار کردن جایگزین کنید (اسلاید را جایگزین کنید). مزایای جذاب انجام موفقیت آمیز وظایف را در ذهن خود تصور کنید. احساس خوبی خواهید داشت. این حس خوب اعتیاد آور است. پس به کار سخت ادامه دهید و احساس خوبی داشته باشید. به زودی موفق خواهید شد.

مگا تفکر! و افزایش مثبت اندیشی

این فصل در مورد تفکر است. موفقیت و اعتماد به نفس از نحوه برنامه ریزی شما ناشی می شود. شما همان می شوید که فکر می کنید. اما مشکل واقعی این است که ما می توانیم برای مدتی مثبت فکر کنیم اما نمی توانیم عادت کنیم. بنابراین در اینجا می خواهیم یاد بگیریم که چگونه آن را به یک عادت تبدیل کنیم.

جادوی اهداف: چشم انداز شما از تعالی

همه افراد بسیار موفق یک عادت مشترک دارند، آنها اهدافی را تعیین می کنند. اهداف روشن اساس موفقیت و تسلط هستند. با اهدافی که به وضوح تعریف شده اند، می توانید به هرجایی بروید زیرا جهت دارید. در اینجا یک فرمول برای رسیدن به اهداف خود آورده شده است:

  1. بدانید چه می خواهید – اهدافی را که روی آنها کار می کنید پیدا کنید، تشخیص دهید و تجسم کنید. سپس، خود را در 5، 10 یا 20 سال آینده در جایی که می خواهید بروید ببینید.
  2. یک هدف دقیق با یک ضرب الاجل تعیین کنید و یک استراتژی توسعه دهید – وقتی مسیر را بدانید، رسیدن به اهدافتان آسان می شود. در اینجا جهت به معنای نزدیک شدن است. لطفاً اهداف خود را بنویسید و ضرب الاجل های مشخصی را به آنها اضافه کنید. سپس یک برنامه روزانه برای درهم شکستن آن اهداف ایجاد کنید. اگر هدفی خیلی بزرگ است، آن را به قسمت های کوچک تقسیم کنید و سپس به دنبال آن بروید.
  3. از فشار به نفع خود استفاده کنید – ما فشار را یک چیز بد می دانیم. اما گاهی لازم است بهترین ها را در خود به نمایش بگذارید. به عنوان مثال، بازیکنان به دلیل فشار برای تعیین هدف بزرگ‌تر برای حریف، در بازی‌های کریکت دوش‌های زیادی را در اورهای مرگ انجام می‌دهند. به همین ترتیب، ما نیز در زندگی خود به فشار نیاز داریم. مثلاً چیزی را که به دست می آوریم یا در بین اقواممان برای ایجاد فشار علنی اعلام کنیم. برای رسیدن به آن هدف خاص، فشاری بر شما ایجاد خواهد کرد.
  4. درخواست پشتیبانی – از مردم حمایت کنید. اگر در تلاش برای کسب درآمد هستید، یک گروه مغز متفکر ایجاد کنید. اگر می خواهید وزن کم کنید، از یک مربی حمایت کنید. از همه کسانی که می توانند به شما کمک کنند تا به آنجا برسید، حمایت دریافت کنید.
  5. قانون 21 را به خاطر بسپارید: این قانون می گوید هر کاری را که 21 روز به طور مداوم انجام دهید تبدیل به عادت می شود. بنابراین هر کاری که انجام می دهید، ورزش می کنید، مدیتیشن می کنید، یا تمرینی را می سازید، حداقل 21 روز آن را انجام دهید تا از آن سیر شوید.
  6. از سفر لذت ببرید و به خودتان پاداش دهید- اگر تا به حال PUBG بازی کرده اید، باید بدانید که اگر برنده شوید، یک شام مجازی مرغ وجود دارد. و شما را به دلیل پاداش ها بیشتر به آن معتاد می کند. بنابراین از این تکنیک در اینجا استفاده کنید. هدفی را تعیین کنید و برای رسیدن به آن تلاش کنید و زمانی که به آن هدف رسیدید، از خودتان لذت ببرید. اما باز هم شما را به کار معتادتر می کند.

 مکانیسم موفقیت

از تحقیقات، اکنون مشخص شده است که افرادی که به موفقیت های فوق العاده دست می یابند، افرادی هستند که اهدافی را در مهلت های زمانی مشخص تعیین کرده اند. اگر امیدوارید بدون این دو عنصر کلیدی موفق شوید، فقط در حال قمار هستید. بنابراین، اکنون سؤال این است که چگونه می توان این ویژگی ها را توسعه داد.

کارگاه هدف گذاری شما:

  1. یک کاغذ بردارید و آنچه را که می خواهید به دست آورید و به خاطر بسپارید بنویسید. لطفا آن را ساده نگه دارید، اما باید تمام جنبه های زندگی را پوشش دهد. این بیانیه ماموریت شما را در طول زندگی راهنمایی می کند.
  2. اهداف تسلط شما – اهداف شخصی مانند آمادگی جسمانی را بنویسید، مهارتی که می خواهید آن را توسعه دهید.
  3. همچنین، اهداف مادی و سرگرم کننده خود را بنویسید. چه چیزهایی را می خواهید داشته باشید، و چه نوع سرگرمی را در طول سال ها می خواهید؟
  4. اهداف مالی را بنویسید. این یک چیز حیاتی در زندگی است. بنویسید که امیدوارید در 5،10،15 سال به چه مقدار پول برسید.

فصل 3: بدن شما: دستیابی به تسلط بر خود

قدرت ورزش – چشمه جوانی شما

رهبران برتر، مدیران اجرایی و سایر بازیگران اوج یک چیز مشترک دارند: “آمادگی بدنی”. آنها درک کرده اند که چقدر برای کیفیت زندگی آنها اهمیت دارد. پس نگویید که وقت کافی برای آن ندارید. در عوض، بهترین تصمیم زندگی خود را بگیرید و ورزش روزانه را انتخاب کنید.

چندین مزیت مانند افزایش استقامت، انرژی بیشتر، تون عضلانی بهتر، اعتماد به نفس و اشتیاق و بسیاری موارد دیگر دارد. آسان و قوی شروع کنید؛ از 15 دقیقه در روز شروع کنید. به یاد داشته باشید که لذت ببرید و نگرش مثبت خود را حفظ کنید.

اهداف 1، 5 و 10 ساله خود را بنویسید. از تجسم برای دیدن تصویر بهتری از خود استفاده کنید. سپس یک برنامه روزانه بسازید و به آن پایبند باشید.

جادوی رژیم غذایی

تو چیزی هستی که می خوری. آنچه می خورید عملکرد شما را در هر جنبه ای تعیین می کند. به جای غذای مرده (گوشت) سراغ غذاهای زنده بروید. زندگی شما را به شدت تغییر خواهد داد. مزایای زیادی مانند بهبود انرژی، کیفیت پوست خوب، نیاز کمتر به خواب، عمر طولانی تر و بیماری کمتر وجود دارد.

شما فقط به مقدار زیادی سبزیجات، کربوهیدرات کمتر، پروتئین بیشتر، چربی کمتر و بدون گوشت نیاز دارید. میوه های حاوی آب بیشتری مانند هندوانه بخورید. غذای خود را به چند قسمت تقسیم کنید.

رازهای باستانی برای طول عمر

  • نفس برای سلامت کامل – درست زندگی کردن، درست نفس کشیدن است. سعی کنید تنفس عمیق را تمرین کنید. نفس بکشید، یک ثانیه نگه دارید و سپس رها کنید. پس از چند هفته تمرین، انرژی شما را به طور چشمگیری افزایش می دهد. تنفس متناوب از سوراخ بینی دومین نوع تمرین تنفسی است. در یوگا از anulom – vilom استفاده می کنیم . سعی کنید هفته‌ای یک‌بار زود از خواب بیدار شوید، در این صورت احساس می‌کنید به طبیعت متصل هستید و تنفس خود را بهبود می‌بخشید.
  • درست جویدن – همه می دانند که هضم غذا بسیار انرژی بر است، بنابراین باید با جویدن درست آن را برای دستگاه گوارش خود آسان کنیم.
  • از پیری بازی دست بردارید – برای جوان ماندن سبک زندگی جوانی را حفظ کنید. به یادگیری چیزهای جدید ادامه دهید، ورزش کنید، مهارت های جدید بیاموزید، کتاب های خوب بخوانید و مانند یک جوان رفتار کنید، صرف نظر از اینکه جوان هستید یا پیر. وضعیت بدن خود را خوب حفظ کنید، سینه به سمت بالا، شانه به عقب، سر به سمت بالا.
  • به یوگا بروید – از درون شما را تقویت می کند. گوروها و مونی های ما فقط به خاطر یوگا بیشتر از یک فرد معمولی عمر می کردند.

فصل 4: شخصیت شما: دستیابی به برتری و پیروزی خصوصی

پیشرفت شما چیزی است که برای رهبری یک تیم، یک خانواده لازم است. شما تنها زمانی می توانید رهبر باشید که بتوانید به خودتان آموزش دهید. و رهبران از افکار ساخته شده اند . شما فقط با بررسی های خوب می توانید نتایج خوبی به دست آورید.

لذتی از فعالیت پیشگیرانه

به یاد داشته باشید که شما مسئول اتفاقاتی هستید که برای شما اتفاق می افتد. فعال بودن به این معنی است که زیاد به موانع فکر نمی کنید و به فرصت ها فکر می کنید. این به معنای شکایت نکردن است، بلکه سخت کوشیدن است، حتی اگر مبارزه کردن برای شما سخت باشد. همه بسیار موفق، فعال هستند.

آنها شکست را یک شکست نمی دانند، بلکه آن را فرصتی برای یادگیری می دانند. پس از شکست ها و شکست های خود درس بگیرید. شرایط خود را به جای اینکه توسط آنها شکل بگیرید، شکل دهید. یک فرد معمولی هنگام مواجهه با شکست عصبانی می شود، اما فقط یک فرد فعال می تواند از آن درس بگیرد.

هنر گمشده مدیریت شخصی موثر

خلاصه MegaLiving

دنیای درونی شما عملکرد شما را در خارج تعیین می کند. افکار و اهداف شما باید در یک راستا باشند. همه چیز دو بار خلق می شود، یک بار در یک طرح در چشم ذهن و دوم در واقعیت. اصل مدیریت شخصی ساده است، اهداف خود را در درجه اول قرار دهید. رسیدن به هدف شما باید اولویت شما باشد – دقیقاً بیانیه ماموریت شما.

بیانیه ماموریت یک برنامه مکتوب در مورد اهداف شما و نحوه رسیدن به آن است. بیانیه ماموریت شما باید واضح باشد زیرا شما را به هدفتان می رساند. شما می توانید به هر هدفی برسید؛ نکته کلیدی این است که هر فکر و هر اقدامی که در جهت هدف شما انجام شود در نهایت شما را به آنها نزدیکتر می کند. هر قدمی در جهتی دیگر شما را از هدفتان دور می کند.

اصل 80/20 را به خاطر بسپارید. 80 درصد نتایج شما از 20 درصد کار حاصل می شود. پس روی آن 20 درصد خوب تمرکز کنید.

8 کلید در مسیر تسلط

  1. تعهد و تمایل – یک تمایل محض و تعهد به هدف شما را به جایی که می خواهید بروید هدایت می کند.
  2. دانش و آموزش- مقداری دانش در مورد آنچه برای رسیدن به آنجا نیاز دارید و چگونه جمع آوری کنید. از افراد با تجربه در زمینه کاری خود بیاموزید. آنها دانش زیادی دارند و می توانند آموزش هایی ارائه دهند.
  3. کایزن و تمرین مداوم – همانطور که می دانیم، در کایزن، شما باید روزانه کاری انجام دهید تا آن را به یک عادت تبدیل کنید. ثبات چیزی است که برای جلوگیری از حواس پرتی لازم است.
  4. پشتکار – به هدف خود بچسبید. شکست اجتناب ناپذیر است، اما اگر به اندازه کافی پیگیر نباشید شکست خورده اید.
  5. استانداردهای خود را بالا ببرید و به فشار آوردن ادامه دهید – هر روز در مورد رشته خود بیاموزید و کاری کنید که بیاموزید و ریسک بیشتری برای بدست آوردن بیشتر داشته باشید.
  6. حتی معلمان نیز معلمانی دارند – حتی اگر منضبط و موفق شوید، همچنان باید بیشتر بیاموزید زیرا رقابت همیشه وجود دارد. اگر خوب نمی شوید، بدتر می شوید.
  7. از سفر لذت ببرید – سخت کار کردن به این معنی نیست که نمی توانید چیزی بخواهید. سخت کار کنید، به سختی سرگرم شوید، و هر لحظه را به حساب بیاورید. در حالی که در حال کار هستید مانند جهنم کار کنید. زمانی که زمان تفریح ​​است، از آن لذت ببرید.
  8. دانش خود را به اشتراک بگذارید و به دیگران خدمت کنید – وقتی موفق شدید، دانش خود را با افرادی که در حال مبارزه هستند به اشتراک بگذارید. این به شما احساس خوبی می دهد و از شما یک استاد در آن منطقه می سازد.

قسمت 2: اسرار قدرتمند استاد برای مگالیوینگ

  • 6 ساعت خواب با کیفیت داشته باشید. شما به بیش از 6 ساعت خواب نیاز ندارید. اما باید خواب با کیفیت باشد.
  • ۱ ساعت از صبح را برای تمرینات بهبود شخصی مانند مدیتیشن، تجسم، کتابخوانی و غیره در نظر بگیرید.
  • روزانه کمی وقت بگذارید تا مهمترین وظیفه خود را مشخص کنید.
  • ذهنیت مثبت داشته باشید. هر وقت فکر منفی به سراغش آمد فورا آن را از پنجره بیرون بیاندازید.
  • رفتار تلفنی خوبی داشته باشید. همیشه با اشتیاق و اعتماد به نفس صحبت کنید. در اینجا یک ترفند وجود دارد: اگر نشسته اید و تماس تلفنی می آید، بلند شوید و پاسخ دهید. این باعث افزایش اعتماد به نفس شما در صدای شما می شود.
  • برای همه ما اتفاق می افتد که ناگهان ایده ای به ذهنمان خطور می کند، اما تا غروب از بین می رود و ما معمولاً فراموش می کنیم. بنابراین تعدادی کارت را در جیب خود نگه دارید. هر زمان که ایده ای به ذهنتان خطور کرد، می توانید بلافاصله آن را یادداشت کنید؟
  • هر یکشنبه عصر، کاری انجام دهید تا خود را آرام کنید، به موسیقی آرامش بخش گوش دهید، کتاب بخوانید، تجسم کنید یا آرامش داشته باشید. تمرکز شما را تقویت خواهد کرد.
  • کیفیت ارتباط با خود و دیگران به طور مستقیم بر کیفیت زندگی شما تأثیر می گذارد. سعی کنید بهتر و مثبت ارتباط برقرار کنید.
  • عمدا بمان، دنبال پول نرو، کارت را بکن.
  • 5 دقیقه جلوی آینه بخند. شما را در روحیه خوبی قرار می دهد.
  • مدیتیشن را یاد بگیرید. به شما آرامش می دهد و تمرکز را افزایش می دهد.
  • سعی کنید در طول روز شوخ طبع باشید. این باعث می شود که شما نیز مانند دیگران احساس خوبی داشته باشید.
  • یک مدیر زمان بسیار منظم شوید. وقت با ارزش است؛ اگر به خوبی مدیریت شود، می توانیم در شش ماه نتایج فوق العاده ای ببینیم.
  • با افرادی با ذهنیت مثبت و متمرکز معاشرت کنید. این افراد به شما الهام می‌دهند، نه اینکه انرژی را از شما تخلیه کنند.
  • مواردی مانند سلامتی، خانواده و غیره را بدیهی نگیرید. به خوبی روی آنها تمرکز کنید.
  • سعی کنید نام افراد را به خاطر بسپارید و همیشه با اشتیاق با آنها ملاقات کنید.
  • در مورد مهربانی نرم باشید اما در موقعیت های چالش برانگیز محکم باشید.
  • هرگز در مورد زندگی مالی و شخصی خود با دیگران صحبت نکنید.
  • بعد از روز حمام ولرم بگیرید. بعد از هر موفقیتی به خودتان جایزه بدهید.
  • یاد بگیرید که درست نفس بکشید. سعی کنید نفس عمیق بکشید.
  • یادداشت روزانه داشته باشید؛ نظرات خود را اینجا بنویسید نوشتن در خود جادو دارد. در مورد آینده به شما شفافیت می دهد.
  • استرس پاسخی به یک موقعیت خاص است. برای جلوگیری از استرس خود پاسخ مثبتی داشته باشید.
  • هنگام رانندگی یا انجام کار دیگری به کتاب های صوتی گوش دهید.
  • برای افزایش بهره وری به موسیقی ملایم گوش دهید. از نظر علمی ثابت شده است.
  • یاد بگیرید برای آرامش خود ببخشید.
  • از طریق این فکر درست از پنجره شما، نمی توانید همه چیز را یاد بگیرید. هر کسی می تواند هر چیزی را یاد بگیرد.
  • وقتی می ایستید و با کسی ملاقات می کنید، محکم و باز بایستید. سینه به سمت بیرون، سر بالا، شانه ها به عقب. سخت رفتار کن، روزی سخت خواهی شد.
  • من هفته ای یک بار طلوع آفتاب را می بینم، به موسیقی ملایم گوش می دهم، 100 بار فشار می دهم و یک کتاب می خوانم.
  • کمی مرموز باشید؛ همه چیز را در مورد شما بدانند
  • تسلط بر هنر سخنرانی عمومی؛ این هنر را می توان آموخت
  • مراقب سخنرانان انگیزشی باشید. به آنها گوش کن.
  • به باشگاه بروید و چند وزنه را فشار دهید. شما را از نظر جسمی و ذهنی چالش برانگیز می کند.
  • هرگز با رئیس خود بحث نکنید؛ شما بیشتر از این استدلال را از دست خواهید داد.
  • در یک جلسه کاری، کت و شلوار تیره بپوشید نه کت و شلوار ده. قدرت را منعکس می کند.
  • به طور مرتب یادداشت های دست نویس را برای مشتریان تجاری و بستگان خود ارسال کنید تا پیوند را تقویت کنید. نوشتن جادویی در خود دارد.
  • برای داشتن یک زندگی شاد، دو قانون وجود دارد: تمام فعالیت های خود را متعادل کنید و کارهای افراطی انجام ندهید.
  • در حین خواندن کتاب های توسعه شخصی، استفاده از تمام درس ها برای شما اختیاری است. درعوض، سعی کنید چند درس از کتابی که مناسب شماست به کار ببرید. آسون بگیر.
  • 3 ساعت قبل از خواب غذا نخورید.
  • سعی کنید شهرت خوبی را حفظ کنید؛ این به شما در حوزه اجتماعی کمک خواهد کرد.
  • مهربان باشید و تصویر خود را به عنوان فردی بسیار رقابتی، قوی و مثبت خلق کنید.
  • سعی کنید با یک مرد عاقل صحبت کنید. این نوع گفتگوها قیمتی ندارد.

قسمت 3: برنامه MegaLiving

این برنامه به گونه ای طراحی شده است که تمام مهارت های ضروری مورد نیاز برای تبدیل خود را به یک بازیکن اوج در بازی زندگی در اختیار شما قرار دهد. مهم نیست چقدر موفق هستید یا چقدر نگرش ذهنی، بدن و شخصیت شما تنظیم شده است، این برنامه 30 روزه تمام مواد لازم را دارد تا زندگی شما را به بالاترین سطح خود برساند.

فرض کنید از قدرت خود استفاده می کنید تا حداقل یک ساعت در روز را به برنامه اختصاص دهید و مفاهیم را به طور مداوم یاد بگیرید و به کار ببرید. در این صورت، بدون شک یک ماه از امروز شاهد بهبودهای عمیقی در کیفیت زندگی خود خواهید بود .

برنامه ساده و قابل پیگیری است. هر روز تمرین‌ها و نکات موفقیتی دارد که باید به کار ببرید. در این قسمت برنامه را با توجه به ذهن و جسم و شخصیت خود خواهیم دید.

روز اول: کارگاه هدف گذاری

ذهن، بدن و شخصیت وجود دارد

امروز اولین روز از بقیه زندگی شماست. شما در قسمت های اول و دوم پتانسیل واقعی ذهن آموخته اید که می توانید زندگی خود را در یک ثانیه متحول کنید. امروز تغییراتی را که مدت ها به تعویق انداخته اید، انجام دهید. پنج هدف برتر فیزیکی خود را فهرست کنید.

پنج پیشرفت برتر در شخصیت خود (خود عمومی و خصوصی شما) را فهرست کنید. اهمیت آنها را در نظر بگیرید و آنها را با صدای بلند هنگام بیدار شدن و بلافاصله قبل از خواب برای 29 روز آینده تکرار کنید.

روز دوم

بدون توانایی تمرکز برای مدت طولانی و تمرکز افکار خود بر روی یک هدف یا هدف، هیچ پیشرفت واقعی و هیچ دستاورد زندگی پایداری وجود نخواهد داشت. تمرین شمع سوزان را هر برنامه باقی مانده در روز حداقل به مدت 15 دقیقه تمرین کنید. تمرین 1: شمع سوزان – یک مکان آرام در یک زمان آرام پیدا کنید.

یک شمع روشن کنید، مطمئن شوید که اتاق تاریک است. تا جایی که ممکن است به شمع نگاه کنید و سعی کنید پلک نزنید. تمرکز شما هر روز بهبود می یابد و می توانید بدون حواس پرتی برای مدت طولانی تری تمرکز کنید.

تمرینات قلبی عروقی خود را از امروز شروع کنید. اگر تازه کار هستید، 15 دقیقه پیاده روی کنید. شما هم باید 28 روز استراحت کنید. اگر تناسب اندام دارید، هر ورزشی را که انجام می دادید انجام دهید.

روز سوم

ذهن خود را آماده کنید تا در هر موقعیتی نکات مثبت را ببیند و سپاسگزار باشید. یکی از بهترین راه ها برای هدایت تمرکز ذهن خود استفاده از سوالات است. سوالاتی از این قبیل بپرسید:

  1. چگونه می توانم امروز را به یک شاهکار زنده تبدیل کنم و چه اقدامی باید انجام دهم؟
  2. برای چه چیزی باید شکرگزار باشم؟

طبیعت می تواند تأثیر درخشانی بر بدن و ذهنی که بیش از حد کار کرده است داشته باشد. پس مدتی را با طبیعت بگذرانید. این رژیم را یک بار در هفته دنبال کنید. ثبت نتایج، ایده ها، الهامات و چالش های روزانه شما ضروری است. چیزی جادویی در نوشتن چیزها وجود دارد.

روز چهارم

پیشنهاد خودکار باید به یکی از ابزارهای اصلی شما برای تسلط شخصی تبدیل شود. برای رسیدن به هدف خود از پیشنهاد خودکار استفاده کنید. هدفی را که برای رسیدن به آن مصمم هستید بنویسید. مطمئن شوید که هدف دقیق و واضح است.

هدف مورد نظر را تا جایی که ممکن است در طول روز با صدای بلند بخوانید تا به ضمیر ناخودآگاه شما وارد شود. مطمئن باشید که در شرایط فعلی شما به حقیقت خواهد پیوست. ذهن شما فرصت ها و نتایج را خلق خواهد کرد.

خودتان را ماساژ دهید. باعث آرامش و آرامش بدن شما می شود. برای تقویت محیط اجتماعی خود، «چگونه دوستان به دست آوریم و بر مردم تأثیر بگذاریم» را بخوانید.

روز پنجم

MegaLiving انگلیسی

کلید موفقیت در زندگی تمرین تمرکز ذهنی برای تمرکز بر زمان حال است نه گذشته یا آینده. آن را با خیره شدن به یک جسم واحد برای مدتی مستقیم تمرین کنید.

یک تکنیک باستانی برای سرزندگی

تبتی‌های باستان به یک تکنیک باستانی خواندن مانتراهای روزانه برای تقویت مهارت‌های تمرکز اعتقاد داشتند و از آن پیروی می‌کردند. تمرین: “Mimm” را حداقل به مدت پنج دقیقه در روز تکرار کنید. با هر تکرار به تدریج صدای خود را پایین بیاورید تا زمانی که بتوانید کل تمرین را با پایین ترین صدای خود انجام دهید تا بهترین نتیجه را به دست آورید.

نشان دادن ادب به هر کسی که ملاقات می کنید شخصیت شما را قدرتمند می کند و روابط شما را به طرز چشمگیری بهبود می بخشد. قدر مردم را بدانیم. به یاد داشته باشید که هیچ کس نمی تواند بدون اجازه شما به شما توهین کند. اگر کسی بی ادب است، در سطح او خم نشوید، بلکه برازنده و متین بمانید. هرگز صدای خود را بلند نکنید و به عنوان فردی بسیار منضبط، مهربان و در عین حال محکم شناخته شوید.

روز ششم

اگر به یک کاوشگر ذهنی تبدیل شوید که به یادگیری در مورد قدرت های ذهن و توانایی های باورنکردنی آن اختصاص دارد کمک خواهد کرد. اولین قدم داشتن ذهنی باز است. مدیتیشن، یوگا، تمرکز و تجسم بخش‌های مهمی از رژیم‌های اوج عملکرد بسیاری از ورزشکاران برتر جهان هستند.

کمتر بخوابید و بیشتر زندگی کنید – بدن شما تنها به شش ساعت خواب در شبانه روز نیاز دارد تا در اوج شرایط قرار گیرد، با این حال بسیاری از مردم خیلی بیشتر می خوابند. یکی از بهترین راهکارها برای افزایش بهره وری، خوابیدن یک ساعت در شب است. یکی از قوانین اولیه طبیعت این است که هر چه بیشتر به دیگران ببخشید و به آنها خدمت کنید، بیشتر به دست می آورید. عادت انجام کارها را برای دیگران، به ویژه کسانی که نیاز دارند، در خود ایجاد کنید.

روز هفتم

یکی از بهترین رازهای حفظ شده این است که هر فردی یک حافظه عکاسی در اعماق خود قفل شده است. بهترین راه برای استفاده از پتانسیل حافظه واقعی خود این است که به ضمیر ناخودآگاه خود دستورات مستقیم بدهید، زمانی که در حالت آمادگی قرار گرفت.

ورزش

ابتدا باید خیلی آرام شوید. در مکانی آرام به پشت دراز بکشید. بیست نفس عمیق بکشید و با هر بازدم هرگونه تنشی که از بدنتان خارج می شود را مجسم کنید. دستور زیر را به مدت پنج دقیقه تکرار کنید: «من حافظه کاملی دارم. من می توانم هر چیزی را به خاطر بسپارم.»

این کار را به مدت 21 روز انجام دهید. گفته می شود که ادیسون 10000 بار شکست خورده است تا اینکه سرانجام با لامپ به آن ضربه بزرگی زد. به جای اینکه بر مشکلات پیروز شوید و بپرسید چرا به نظر می رسد همیشه برای شما اتفاق می افتد، مشکلات را “چالش” خطاب کنید و به آنها به عنوان آزمون شخصیت و فرصت هایی برای یادگیری و رشد نگاه کنید.

روز هشتم

تمرین دیگری را برای سفت کردن ذهن خود یاد خواهید گرفت و آن را برای عملکرد فوق العاده آماده می کنید. آموزش: ذهن دو دقیقه ای – تنها کاری که باید انجام دهید این است که به مدت دو دقیقه به عقربه دوم ساعت خود خیره شوید. تمام توجه خود را به دست دوم معطوف کنید و اجازه ندهید هیچ فکر دیگری توجه شما را به خود مشغول کند. اگر این تکنیک را سه بار در روز انجام دهید، پس از 21 روز، تمرکز خود را بهبود می بخشید.

از امروز به کلاس یوگا بپیوندید یا در خانه یوگا انجام دهید. مزایایی مانند انرژی، چهره بهتر و تون عضلانی کلی را ارائه می دهد. ثابت شده است که دوستی های خوب زندگی را لذت بخش تر و طولانی تر می کند. از امروز به عنوان فرصتی برای بهبود چشمگیر شرکت خود استفاده کنید. پنج دوست را که می خواهید با آنها صمیمی تر شوید انتخاب کنید و نام آنها را بنویسید.

سپس بنویسید که چرا برای دوستی آنها ارزش قائل هستید. در نهایت، یک برنامه عملیاتی دقیق برای بهبود شرکت ایجاد کنید.

روز نهم

خوش بینی زندگی شما را تغییر خواهد داد. و می توان آن را یاد گرفت. در مورد چیزهای خوب زندگی و چیزهایی که برای آنها سپاسگزار هستید عمیقاً فکر کنید.

دنیای شما را روشن می کند. افرادی که از نظر جسمی قوی هستند از نظر ذهنی افراد سختی هستند. قدرت بدنی ایجاد کنید. در اینجا چند تمرین برای امروز آورده شده است: فشارهای سینه، پرس سینه نظامی، حلقه های دو سر بازو، دویدن، اسکات و کلاس های هوازی برای بهبود قلب و ریه های شما.

تمام مزایایی را که در هشت روز گذشته در مورد قدرت شخصی و ویژگی های مثبت خود متوجه شده اید و یاد گرفته اید، به مدت پنج دقیقه در دفتر یادداشت خود بنویسید.

روز دهم

هر روز چیزی الهام بخش و ارزشمند بخوانید. اهمیت وضعیت بدنی خوب: اگر پیر رفتار کنید، پیر خواهید شد. چرا باید این افسانه را بپذیرید که باید طبق یک برنامه و فرآیند خاص پیر شوید؟ اولین قدم این است که از نظر بدنی جوان عمل کنید. وضعیت خود را بهبود بخشید و مطمئن شوید که پشت شما صاف است.

به شما این امکان را می دهد که به درستی نفس بکشید. همچنین گام های هدفمند بردارید و مانند افراد مسن راه نروید. به سفر بروید؛ این سودمندترین کاری است که می توانید برای خود انجام دهید. چند مکان جدید را کاوش کنید.

روز یازدهم

هر لحظه باید از خود در برابر منفی ها محافظت کنید.

ورزش – هنگامی که آرام شدید، تصویر منفی و کیفیت خود را به تصویر بکشید. اکنون تصویر را در ذهن خود واضح تر کنید. آن را ببینید. اکنون، مهمتر از همه، تماشا کنید که تصویر منفی از خود به صد میلیون قطعه کوچک منفجر می شود. تصویر شکسته را ببینید!

اکنون بلافاصله تصویر قدیمی را با تصویری روشن، واضح و بزرگ با کیفیتی که می‌خواهید داشته باشید یا به شکلی که می‌خواهید به نظر برسید جایگزین کنید. این روند را حداقل 20 بار در اولین تلاش و سپس حدود 5 بار در روز برای 21 روز آینده تکرار کنید.

تصویر شما از خود با این تمرین استثنایی به طرز چشمگیری بهبود می یابد. در ده روز گذشته شما ورزش کرده اید. اکنون زمان افزایش زمان است. 20 دقیقه آن را افزایش دهید. فهرستی از تمام نگرانی های خود تهیه کنید. بدهی، مشکلات شخصی و سلامتی شما و غیره، اکنون راه حل هر مشکل را قبل از آن بنویسید و سعی کنید بفهمید که امروز برای حل برخی از مشکلات چه کاری می توانم انجام دهم.

روز دوازدهم

30 تا 40 دقیقه زمان را برای تمرکز بر مدیتیشن یا یوگا یا مطالعه خود اختصاص دهید و از این پس این رژیم را روزانه 40 دقیقه دنبال کنید. مرور اهداف- اهداف فیزیکی خود را از روز اول مرور کنید. آیا هر روز کاری برای حرکت به سمت آنها انجام می دهید؟

به برنامه ریزی رویکرد خود ادامه دهید و یادداشت های الهام بخش برای خود بنویسید تا به اهداف خود برسید. سپس، «این یک دنیای شگفت انگیز است» ساخته جیمی استوارت را تماشا کنید. روحیه شما را روشن می کند.

روز سیزدهم

یک روزنامه یا مجله بردارید. هر اسمی مانند “سلامت” را در بخش سلامت انتخاب کنید. بدون توقف، هر چیزی که در مورد سلامتی به ذهنتان می رسد را بنویسید. بعد از 5 دقیقه با نفس عمیق استراحت کنید و به سراغ مقاله خود بروید. ذهن شما را تیزتر خواهد کرد.

آنچه را که در دو روز گذشته خورده اید فهرست کنید. حالا ببینید آیا شیر کامل، سرخ شده یا محصولات چرب می خورید. سعی کنید تنها در این هفته 25 درصد از آن محصولات را حذف کنید. فهرستی از تمام افرادی که زمان را تلف می کنند تهیه کنید. از شایعات تلفنی و تمرکز روی چیزهای بی اهمیت دست بردارید

روز چهاردهم

فهرستی از 10 رویایی که دارید تهیه کنید. فقط مواردی را فهرست کنید که می خواهید اتفاق بیفتد. حالا به این فکر کنید که اگر آن رویاها به حقیقت بپیوندند چه حسی به شما دست می دهد. امروز آمادگی جسمانی خود را به سطح بالاتری ببرید. سریعتر بدوید، کمی بیشتر شنا کنید، یا از آن تپه طولانی بالا بروید.

مشتاق ترین فردی باشید که می شناسید. مهربان، قوی و آرام باشید. جوان رفتار کنید، با هوای سرگرم کننده زندگی کنید، سخت بخندید و اغلب بخندید. زود بخوابید و قبل از ساعت 6 صبح بیدار شوید. نماز خواندن. متواضع باشید، 10 درصد از درآمد ماهانه خود را پس انداز کنید و سالانه چیزی به خیریه بدهید. ماهی یکبار روزه بگیرید. بسیار پاک کننده است.

روز پانزدهم

امروز جملات تاکیدی مانند “هر روز، بهتر و بهتر می شوم”، “من هر آنچه در این دنیا می خواهم و سپاسگزارم” و “هر روز، بهتر و بهتر می شوم” را تمرین می کنم و هر روز به انجام این نوع جملات تاکیدی ادامه می دهم.

برای طول عمر از امروز این چهار کار را انجام دهید:

  1. صورت خود را مرطوب کنید
  2. سعی کنید از کرم رتین استفاده کنید. این یک کرم ضد پیری است.
  3. تمرین با وزنه
  4. هر روز یک پیاده روی سریع باندی بپوشید که روی آن یک “بند شور و شوق” وجود دارد. “هیچ چیز بزرگی هرگز بدون شور و اشتیاق بدست نیامده است.

روز شانزدهم

به تعطیلات بروید تا خود را بدون استرس بسازید – ذهن خود را آزاد کنید تا سرحال شود. برای از بین بردن چربی شکم، ورزش های هوازی انجام دهید. لیستی از افرادی که دوستشان دارید تهیه کنید. و یک نامه عاشقانه بنویسید تا به آنها یادآوری کنید که چقدر آنها را دوست دارید.

روز هفدهم

امروز KAIZEN را شروع کنید. مهارتی را پیدا کنید که می خواهید بر آن مسلط شوید و روزانه یک کار کوچک را انجام دهید تا به تسلط برسید. سعی کنید از همین امروز به خودتان انرژی بدهید. از امروز نگرانی بیش از حد را متوقف کنید، مدیتیشن کنید و اگر خیلی خسته هستید، چرت بزنید. به طور مستقیم دفترچه یادداشت خود را بنویسید.

روز هجدهم

امروز بعد از شام به موسیقی ملایم و آرام گوش دادم. روحت را پر خواهد کرد. اگر سالم فکر می‌کنید، سودمند خواهید بود—خود بهتری را برای مشاهده تغییر در زندگی واقعی تصور کنید. هر فرد ایده آلی این فضیلت ها را به کار می گیرد:

  • تسلط بر خود در همه شرایط.
  • کنترل خود بر تمام حواس.
  • کنترل در رژیم غذایی و هوشیاری.
  • خود فرمانی بر خلق و خو و امیال.
  • تواضع در موفقیت، امید در شکست.

روز نوزدهم

کار کنید تا روی خلاقیت خود ضربه بزنید. برای بهبود خلاقیت کار کنید. به دنبال ایده باشید. از آنجایی که 18 روز از ورزش می گذرد، حتماً تغییراتی را احساس می کنید. آیا می توانید مزایای آن را بنویسید؟ این به شما انگیزه می دهد که کارهای بیشتری انجام دهید.

برای تبدیل شدن به یک رهبر، سعی کنید کلیدهای اصلی رهبران را توسعه دهید – ایمان به رویاهای خود، اشتیاق، شجاعت و پشتکار عالی، میل سوزان برای موفقیت، برنامه ریزی بلندمدت، و ریسک پذیری حساب شده.

روز بیستم

امروز تصمیم بگیرید که استانداردهای خود را مانند افراد موفق بالا ببرید. نگرش خود را تغییر دهید، عادت کنید که برجسته باشید و غیره. امروز به تعطیلات بروید و برای افزایش تمرکز و تمرکز خود تمرین کنید. بیشتر روز را با طبیعت بگذرانید. خودتان طوفان فکری کنید امشب یک دفترچه موفقیت بنویس فهرستی از 25 چیز را که در زندگی می خواهید بنویسید و برای آن برنامه ریزی کنید.

روز 21

شما باید عضله خلاقیت ذهنی خود را توسعه دهید. امروز کاری خلاقانه امتحان کنید، از یک گالری هنری دیدن کنید یا کار دیگری انجام دهید. شما در 20 روز گذشته ورزش کرده اید. حتما احساس بهتری نسبت به قبل دارید. فقط پنج فایده ای که از این کار به دست آوردید را بنویسید.

این شما را به انجام بیشتر تشویق می کند. رهبر شوید – به خود و رویاهایتان ایمان داشته باشید، شجاعت و اشتیاق داشته باشید، میل شدید به موفقیت داشته باشید، یک برنامه ریزی بلند مدت.

روز 22

MegaLiving هندی

شما استاندارد خود را بالا می برید. امروز تصمیم بگیرید زندگی خود را تغییر دهید. توقعات را از خودتان بالا ببرید. متوسط ​​بودن را قبول نکنید. نگرش خود را تغییر دهید تا بهترین باشید. آرامش را تمرین کنید. ذهن شما را آرام می کند. این با تمرین همراه است. باعث افزایش تمرکز و تمرکز خواهد شد. آن را تا نه روز آینده تمرین کنید.

روز 23

به شکست اعتقاد نداشته باشید. امروز یاد بگیرید که خود را باور کنید. با قاطعیت و اشتیاق دل خود را دنبال کنید. قدم زدن؛ باعث ایجاد آرامش و شادی می شود. امروز سعی می کنم نام افراد را به خاطر بسپارم. لبخند اغلب در طول روز شنونده خوبی می شود.

روز بیست و چهارم

خود را در یک فروشگاه مواد غذایی تصور کنید و سعی کنید ده چیزی را که باید بخرید با تصور آنها به خاطر بسپارید. حافظه شما را تقویت می کند. هنگامی که به مدت سه هفته ورزش می کنید، باید احساس اعتماد به نفس، پرانرژی و سلامت داشته باشید.

امروز تمرین طولانی تری انجام خواهم داد و روزهای باقیمانده آن را حفظ خواهم کرد. برنامه MegaLiving به شما نشان داده است که نحوه دیدن رویدادها شادی و موفقیت شما را تعیین می کند. امروز در مکانی ساکت از خودتان سوال بپرسید. و در نهایت یاد خواهید گرفت که بهترین تصمیم را برای خود بگیرید.

روز بیست و پنجم

امروز از تکنیک بلستر استاد استفاده کنید، بیرون بروید و کاری را انجام دهید که همیشه از انجام آن می ترسید. ملاقات با مردم، سخنرانی عمومی، و بسیاری موارد دیگر. امروز در یک لحظه آرام، خود را در 2،10،20 سال آینده با این رژیم تصور کنید. این عزم شما را نسبت به تمرینات بدنی تقویت می کند.

با کمک این کتاب دانش کافی به دست آورده اید. حالا وقت آن است که شخصیت خود را بسازید. شخصیت «قوی مثل سنگ» را به یکی از مهمترین اهداف خود تبدیل کنید. اهداف و ارزش های خود را بالا تنظیم کنید به خود و توانایی های انسانی خود ایمان داشته باشید.

روز بیست و ششم

کلمات تاثیر بسزایی در زندگی ما دارند. آنچه ما فکر می کنیم و آنچه در طول روز می گوییم به واقعیت ما تبدیل می شود. سرسختی ذهنی خود را با تکرار مکرر «من سرسخت هستم، من قدرتمندم» تقویت کنید. بدن بعد از تمرین خودتان را با یک کاهش دهنده استرس درمان کنید.

یک ماساژور حرفه ای رزرو کنید یا خودتان ماساژ دهید. به شما احساس آرامش می دهد. امروز به مدت 1 ساعت کتاب “بیندیشید و ثروتمند شوید” ناپلئون هیل را خواندم. این کتاب به طور قابل توجهی بر شما تأثیر می گذارد و شما را به فراوانی شخصی و مالی سوق می دهد.

روز 27

از امروز گوش دادن به مثبت اندیشان بزرگ مانند نورمن وینسنت پیل را شروع کنید و کتاب های امرسون و کارنگی را بخوانید . از امروز سعی کنید یک روز در هفته روزه بگیرید.

سموم را از بدن شما دفع می کند. یاد بگیرید که شنونده بهتری باشید. برای آن، این چیزها را امتحان کنید. زیاد حرف نزنید، تصور کنید که بهترین شنونده دنیا هستید و حرف دیگران را قطع نکنید.

روز 28

امروز صبح، من قدردان قدرت سکوت هستم. یک ساعت و نیم در ساکت ترین اتاق خانه خود بنشینید. تمرکز بر سکوت؛ از آرامش لذت ببر بعد از چند دقیقه احساس می‌کنید که می‌خواهید از جای خود بلند شوید، اما کمی خودکنترلی را که در چند روز گذشته به دست آورده‌اید نشان دهید و این کار را تمام کنید. حال شما بهتر خواهد شد.

شما در 27 روز گذشته ورزش کرده اید. این زمان برای انجام ورزش است تا خسته نشوید. برخی از نکات زندگی: هرگز در مورد مسائل خصوصی یا کاری با مردم صحبت نکنید. هر هفته یک شب را به تنهایی با همسرتان اختصاص دهید. به آزمایش ایده های جدید ادامه دهید و از دشمن سازی خودداری کنید.

روز 29

خوشبختی با آرامش و هیچ کاری به دست نمی آید. خوشبختی فقط از دستیابی و دانستن اینکه روزانه در حال پیشرفت هستید به دست می آید. استاندارد خود را بالا ببرید و بهترین باشید.

به عنوان مثال، در روز پنجم، یاد گرفتید که چگونه تهویه صدا سلامتی ایجاد می کند. امروز تمرینات زمزمه کردن را امتحان کنید تا صدای خود را عمیق تر کنید. مسابقه خود را اجرا کنید از مقایسه خود با دیگران دست بردارید. اهدافی را برای خود تعیین کنید و برای رسیدن به آنها شروع کنید. آنچه دیگران می گویند برای شما اهمیت کمی دارد.

روز سی ام

توسعه مهارت‌های تمرکز قدرتمند به شما اجازه می‌دهد تا افکار درست به ذهنتان خطور کند. امروز به روز دوم برنامه مگا لایو برگشتم و به مدت 25 دقیقه تمرینات شمع سوزی را انجام دادم. تمرکز شما را بهبود می بخشد . آنچه در بدن خود قرار می دهید بر ذهن شما تأثیر می گذارد. فهرستی از غذاهایی که در 24 ساعت گذشته خورده اید تهیه کنید.

غذاهای سخت هضم مانند گوشت و غیره را فهرست کنید. حالا سبزیجات و میوه ها را جایگزین آنها کنید. امروز، مغز متفکر تسلط شخصی خود را برنامه ریزی کنید. به چهار نفر از مثبت ترین افرادی که می شناسید فکر کنید. در مورد این مفهوم مغز متفکر با آنها بحث کنید و ایده هایی را در مورد تکنیک های برتری مخفی در این جلسات مطرح کنید.

بررسی کتاب MegaLiving

 MegaLiving نوشته رابین شارما یک کتاب خودیاری الهام بخش است که راهبردهای عملی برای موفقیت شخصی و حرفه ای ارائه می دهد.

رابین تنها در 100 صفحه، بینش‌های ارزشمندی در مورد تسلط بر ذهن، تعیین اهداف، ایجاد عادت‌های مثبت و مدیریت مؤثر زمان به اشتراک می‌گذارد.

این کتاب بر اهمیت نظم و انضباط، قدردانی و یادگیری مستمر تاکید می کند و خوانندگان را راهنمایی می کند تا پتانسیل واقعی خود را باز کنند و زندگی خارق العاده ای داشته باشند.

“MegaLiving” با توصیه های مختصر و قدرتمند خود، یک جعبه ابزار انگیزشی است که گام های عملی را برای افزایش بهره وری، شادی و رفاه کلی در اختیار خوانندگان قرار می دهد. خواندن این کتاب برای کسانی است که به دنبال بهبود خود و زندگی کامل هستند.

متشکرم.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × سه =