کاوش در دنیای رویای شفاف

کاوش در دنیای رویاهای شفاف توسط استفن لابرژ و هوارد راینگولد شما را به دنیای رویاها می برد، جایی که علم پشت رویاها را درک خواهید کرد. خواهید دید که چگونه رویاها به سراغ شما می آیند و چگونه می توانید از چنین رویاهایی برای به دست آوردن سلامتی و انگیزه استفاده کنید. رویاهای خود را بخوانید و رمزگشایی کنید.

آیا تا به حال فکر کرده اید که چگونه خواب می بینید؟ چیزهایی که ممکن است در رویاهایتان با آنها برخورد کرده باشید چیست؟ آیا رویاها می توانند محقق شوند؟ در مورد دیدن رویاها به عنوان انگیزه چطور؟

اگر مجذوب دنیای رویا هستید، در اینجا خلاصه کتابی است که اسرار این جهان را باز می کند.

معرفی

امروز قصد داریم در مورد کتاب “کاوش در دنیای رویای شفاف” که توسط استفن لابرج و هاوارد راینگولد نوشته شده است صحبت کنیم .

این کتاب در مورد آن رویاهای خیالی که روز یا شب می بینیم به ما می گوید. ما هر چیز غیر ممکنی را در رویاهایمان ممکن می کنیم. ما می توانیم هر چیزی را که در رویاهایمان تصور می کنیم به دست آوریم. خواهیم دانست که چگونه باید از رویاهای خود به درستی استفاده کنیم که به کمک آن بتوانیم مشکلات خود را حل کنیم و اعتماد به نفس بیشتری به دست آوریم.

ما قادر خواهیم بود خلاقیت خود را بهبود بخشیم و ترس ها و موانع خود را از خود دور کنیم تا بتوانیم حس جدیدی از توانمندی و استقلال را در زندگی خود ایجاد کنیم.

نویسنده به طور علمی روانشناسی رویا را برای ما توضیح داده است که به ما کمک می کند تا درک خود را از خود افزایش دهیم و متوجه خواهیم شد که امکانات رشد در آگاهی ما بیشتر از آن چیزی است که فکر می کنیم.

ما می توانیم از رویاهای خود برای بهتر کردن زندگی خود استفاده کنیم. و این همه در کنترل ماست که می توانیم رویاهای بد و ترسناک خود را به رویاهای خوب و مطمئن تبدیل کنیم. با درک درست رویاهایمان می توانیم خودمان را به خوبی شناسایی کنیم. و ما می توانیم از رویاهایمان برای بهتر کردن روزمان استفاده کنیم.

برای درک کتاب، قصد داریم در 6 فصل مهم به طور جداگانه به آن بپردازیم. پس بیایید شروع کنیم.

چرا خلاصه را اینجا بخوانید؟

من از معدود افرادی هستم که فقط کتاب را هضم می کنم و سپس سعی می کنم از آن خلاصه کنم.

من یک کانال YouTube دارم – Club Books Readers – که در آن خلاصه ویدیویی از بهترین کتاب های موجود در بازار را آپلود می کنم.

خواندن یک کتاب، خلاصه‌سازی از آن، همگی زمان می‌برد و من مطمئن می‌شوم که برای وقتم ارزش قائل هستم. من همچنین برای زمانی که برای خواندن این خلاصه می گذارید ارزش قائل هستم، بنابراین قصد من این است که بهترین و متفاوت از آنچه در این اینترنت گسترده موجود است خدمت کنم.

فصل 1: رویای شفاف چیست؟

کاوش در دنیای رویای شفاف

اول از همه، ما باید بفهمیم که رویای شفاف چیست. رویای شفاف زمانی اتفاق می‌افتد که شما در خواب «بیدار شوید» و از وقایع درون رویا آگاه باشید. افرادی که کابوس های شبانه را تجربه کرده اند می گویند که این کابوس زندگی آنها را بسیار بهتر کرده است.

بله، ممکن است عجیب یا خارج از کنترل شما به نظر برسد، اما اینطور نیست. در واقع، هر کسی می تواند. شما می توانید از کابوس های خود یاد بگیرید که زندگی خود را بهتر کنید و می توانید این کار را انجام دهید. قبل از اینکه این را بیاموزید، ابتدا باید دنیای رویاهای خود را به روشی پیش پاافتاده کشف کنید و برای این کار باید حالت خواب خود را از حالت بیداری خود جدا کنید.

وقتی از خواب بیدار می شوید، جهان را از طریق حواس خود تجربه می کنید: با چشیدن، شنیدن، لمس کردن و دیدن.

از طرفی در رویاها فرق می کند. اطلاعاتی که مغز شما برای ایجاد رویا از آن استفاده می کند از درون بدن شما می آید زیرا وقتی خواب می بینید، دانش کمتری در خارج از بدن خود دارید.

به عبارت دیگر، زمانی که رویا می بینید، مغز شما مانند یک فرآیند تفکر عمل می کند و درک در حالی که بیدار هستید کار می کند. این موضوع متفاوت است که هیچ عامل خارجی مانع تجربه شما در هنگام خواب نیست. بنابراین، رویاها از اطلاعاتی که از قبل در ذهن شما وجود دارد شکل می‌گیرند، زیرا هیچ محدودیتی برای احتمالات رویاهای شما وجود ندارد.

رویای شفاف این قدرت را دارد که زندگی افراد سالم را شادتر کند. در واقع، بسیاری از رویاپردازان شفاف گزارش می دهند که از رویاهای شفاف برای تأثیر مثبت بر زندگی خود پس از بیدار شدن استفاده کرده اند. این بدان معنی است که هر چه رویاهای خوب و واضح بیشتری داشته باشید، خلاق تر خواهید بود که خود را برای هر موقعیتی آماده کنید.

زیرا شما می توانید هر کاری را که فکرش را بکنید انجام دهید. فقط پس از فکر کردن، شروع به کار برای رسیدن به نتایج خود می کنید. به همین دلیل است که باید تئوری رویای شفاف را نیز درک کنید و آن را بپذیرید.

فصل 2: ​​چگونه رویای شفاف انجام دهیم؟

برای این، ابتدا باید رویاهای خود را به خاطر بسپارید. بهترین راه برای به خاطر سپردن آنچه در خواب می بینید و بهتر آن را درک می کنید، نگه داشتن یک دفترچه رویا است. آن را در کنار تخت خود نگه دارید و هنگامی که از خواب بیدار شدید، رویاهای خود را بنویسید. منتظر نمانید زیرا انتظار می تواند باعث شود نیمی از رویای خود یا رویای خود را به طور کامل فراموش کنید.

کتاب کاوش در دنیای رویای شفاف

وقتی نوشتن را تمام کردید، به سیگنال‌هایی که در رویاهایتان وجود دارد یا چیزهایی که در رویاها به شما می‌گویند خواب می‌بینید فکر کنید. رویاپردازان واضح همچنین می توانند عمداً نتایج رویاهای خود را تغییر دهند.

آنها می توانند اشیاء، افراد، موقعیت ها، دنیاها و حتی خودشان را ایجاد و تغییر دهند. طبق استانداردهایی که از واقعیت فیزیکی و اجتماعی اطلاع دارند، Lucid Dreamers می توانند کارهای غیرممکنی انجام دهند.

رویاهای شما از جایی نمی آیند، اما رویاها مبتنی بر داده های حسی هستند و قدرت حافظه شما در طول روز انباشته می شود. به یاد داشته باشید، ذهنی که با آن رویا می بینید هنوز در ذهن شماست و در حال بیداری هر یک از کارهای خود را با آن انجام می دهید.

این بدان معناست که اگر می‌خواهید رویای شفاف را تجربه کنید، یک نکته مهم که باید در نظر داشته باشید این است که این مغز شماست که رویاهای شما را خلق می‌کند. رویاهای شما از جای دیگری نمی آیند. این بدان معناست که رویاهای شما از همه چیزهایی تشکیل شده است که با توانایی شما در به خاطر سپردن جمع آوری شده است، بنابراین با کنترل آنچه در طول روز به ذهن شما می رسد. شما می توانید آنچه را که در شب خواب می بینید کنترل کنید.

با در نظر گرفتن این موضوع، نویسندگان در مورد بسیاری از انواع تمرینات صحبت می کنند. اولین کاری که باید انجام دهید این است که عادت کنید هر روز از خود بپرسید: “آیا من خواب می بینم؟”

این موضوع را حداقل پنج تا ده بار در روز از خود بپرسید. با تبدیل آن به یک عادت، احتمال اینکه در طول یک رویا از خود بپرسید، افزایش می‌یابد، که یکی از اولین گام‌ها برای شروع یک رویای روشن است.

حال اگر قادر به یادآوری همه وقایع رویا نیستید، در دفترچه رویای خود بنویسید که چه افکار و احساساتی را به یاد می آورید و در آن زمان چه فکر و احساسی دارید.

هدف در اینجا شروع به شناخت چیزها و موضوعات رایجی است که در رویاهای خود می بینید. هنگامی که متوجه چیزهایی می شوید که بارها و بارها اتفاق می افتد، پس از به خواب رفتن راحت تر قابل تشخیص خواهند بود.

سپس شما این احساس را خواهید داشت که “اوه، وقتی من رویا می بینم همیشه همین اتفاق می افتد” و انجام این کار به شما اطلاع می دهد که در رویا هستید. ثبت رویاها همچنین یادآوری رویاها را بعد از بیدار شدن آسان تر می کند.

برای تبلیغ Lucid Dreaming، باید با نیت بزرگ به خواب بروید. این به این معنی است که فقط به قصد داشتن یک رویای شفاف به خواب بروید .

وقتی روی تخت دراز کشیده اید، چیزهایی را در ذهن خود بگویید که با یادآوری آنها در بیداری تشخیص داده اید.

برای انجام رویاهای شفاف، باید رویاهای خود را به خاطر بسپارید. پس از آن، باید سعی کنید با به خاطر سپردن رویاهای خود، با در نظر گرفتن اتفاقاتی که در روزتان رخ داده، دوباره آنها را ببینید. می توانید رویاهای شبانه خود را تغییر دهید و رویاهای شفاف داشته باشید.

فصل سوم: انواع رویاهای شفاف

دو نوع رویاهای شفاف وجود دارد:

  1. رویاهای شفاف آغاز شده رویا (DILD)
  2. Wake Initiated Dreams Lucid (WILDs).

رویاهای شفاف آغاز شده رویا (DILD)

رویای شفاف به طور کلی به چیزی اشاره دارد که نویسندگان آن را رویاهای شفاف آغاز شده رویا (DILDS) می نامند، به این معنی که وقتی متوجه می شوید که در یک رویا هستید در حالی که در حال وقوع است، و سپس رویای شما یک رویای شفاف است.

در چنین رویاهایی پس از به خواب رفتن و از دست دادن هوشیاری به وضوح رویاهای خود می رسید.

رویاهای شفاف آغاز شده توسط Wake (WILDs)

رویاهای روشن بیدار (WILD) رویاهایی هستند که در آن هنگام حفظ هوشیاری خود به خواب می روید. غیر ممکن به نظر می رسد، اینطور نیست؟

از آنجایی که خوابیدن با خلق و خوی شامل از دست دادن هوشیاری است، در وحشی ها، وقتی ذهن خود را هنگام خواب حفظ می کنید، دیوانه می شوید، بنابراین نمی توانید حواس خود را از دست بدهید.

شما می توانید با استفاده از تصاویر هیپناگوژیک و نگه داشتن توجه خود به نفس یا ضربان قلب خود شرایط وحشی را تجربه کنید. از بیدار شدن تا به خواب رفتن، این رویاها را در چشم ذهن خود می بینید.

خلاصه کاوش در دنیای رویای شفاف

با رویا دیدن شروع کنید بدون اینکه فکر کنید به خواب رفته اید و اکنون دارید رویا می بینید. نویسندگان تکنیکی را در مورد چگونگی انجام این کار توصیف می کنند که به عنوان تصویرسازی هیپنوتیزمی شناخته می شود. به خواب رفتن مانند چرخاندن سوئیچ نیست، در واقع یک زنجیره قوی از فرآیندهای بیولوژیکی است.

با شروع به خواب رفتن، بیشتر سیستم‌های بدن ما آنابولیک می‌شوند، مغزمان شروع به مصرف انرژی کمتری می‌کند، دمای مرکزی بدن ما کاهش می‌یابد، و ما یک دوره انتقالی را به سمت خواب عمیق‌تر یا خواب آهسته‌تر طی می‌کنیم.

پس از این، بدن ما فلج می شود (بنابراین رویاهای خود را برآورده نمی کنیم)، و شروع به خواب رفتن با حرکات سریع چشم (REM) می کنیم، که مشخصه افزایش سطح فعالیت مغز است. این زمانی است که کابوس ها اتفاق می افتد.

هیپناگوژی، همچنین به عنوان انتقال “پیش از خواب” یا بیداری-خواب شناخته می شود. همانطور که هیپنوتیزم را پشت سر می گذارید، معمولاً شروع به دیدن تصاویر در چشم ذهن خود می کنید.

اینها به عنوان تصاویر هیپنوتیزمی یا تصورات غلط هیپنوتیزمی شناخته می شوند که اغلب به شکل نور و الگوهای هندسی هستند. گاهی اوقات این تصاویر شبیه کارهای تکراری هستند که در طول روز انجام می دهید.

به محض اینکه به خواب می روید، خود را در آن تصویر به موضوع رویاهای خود تبدیل می کنید. به همین دلیل است که نویسندگان پیشنهاد می‌کنند که هنگام خواب روی این تصاویر هیپنوتیزم مدیتیشن کنید.

سعی نکنید آنها را کنترل کنید. فقط بی وقفه به آنها توجه کنید توجه خود را به آنها حفظ کنید و از احساسات فیزیکی بدن خود که در آن زمان خواب هستند آگاه شوید.

سعی کنید تمرکز خود را از دست ندهید، اما برای اعتراض یا کنترل تصاویر رویاهای خود، به خواب می روید، اما ذهن شما با رفتن به خواب REM فعال باقی می ماند.

در صورتی که از خواب REM آگاه باشید و به رویایی که می بینید وارد شوید، به محض اینکه به آن رویا بروید «بیدار خواهید شد».

فصل 4: کنترل رویاهای شفاف

شما باید کنترل زیادی بر رویاهای شفاف خود داشته باشید، زیرا آنها دارای معایب زیادی هستند. یکی از اشکالات تلاش برای پاک کردن رویا این است که اغلب قبل از وقوع حادثه، خود را زودتر از موعد از خواب بیدار می کند.

این رویای شفاف شما را از بین می برد و همچنین می تواند باعث ایجاد مشکل در برنامه خواب شما شود. یک دلیل جزئی برای بیدار شدن از رویای شفاف، انفعال است.

اگر فقط در حال رفت و آمد هستید، رویای خود را تماشا می کنید و فعالانه در آن شرکت نمی کنید، نتیجه ممکن است این باشد که به تدریج از رویای خود بیدار شوید. همچنین گاهی اوقات به خود یادآوری کنید که واقعاً در خواب هستید.

کاوش در دنیای انگلیسی رویای شفاف

فراموش کردن و فراموش کردن آسان است. شما باید از رویای شفاف به یک رویای بیکار معمولی بروید. هر از چند گاهی با صدای بلند گفتن “این یک رویا است” را شروع کنید تا به یاد بیاورید که دارید خواب می بینید.

همچنین، سعی کنید بگویید اگر می‌خواهید از رویاهای شفاف بیدار شوید. یا فقط این دستورالعمل ها را معکوس کنید، غیرفعال باشید و تمرکز خود را روی چیزهایی که در خواب هستید متوقف کنید، که باعث می شود راحت تر از رویای خود بیرون بیایید.

بیدار شدن قبل از یکی از زمان های تحقق رویاهای شفاف نیز برای بسیاری از افراد مانع بزرگی است. اما اغلب می توان با توجه به جزئیات رویا به رویاهای خود ادامه داد. تا زمانی که درگیر رویا هستید، احتمال بیدار شدن شما کمتر است.

هنگامی که شما شروع به دیدن رویاهای شفاف می کنید، سپس شروع به یادآوری آنها می کنید و کنترل رویاهای خود برای شما امکان پذیر می شود. شما فقط چیزهایی را می بینید که در طول روز فکر می کنید یا انجام می دهید. مهم است که رویاهای شفاف خود را کنترل کنید تا بر شما غلبه نکنند. و می توانید از آنها در واقعیت نیز استفاده کنید.

تمرین تمرکز شمع برای تمرکز و تجسم:

1. به شعله شمع نگاه کنید

یک شمع سوزان در مقابل خود قرار دهید. حالا حدود سه یا چهار فوت دورتر از شمع بنشینید تا بتوانید شعله را به راحتی ببینید. شعله را با دقت تماشا کنید. تا جایی که می توانید این کار را انجام دهید، اما آنقدر این کار را انجام ندهید که چشمان شما خسته شود.

2. زمانی که نیاز دارید استراحت کنید

هنگامی که فشار را در چشمان خود احساس کردید، چشمان خود را ببندید و مدتی ساکت بنشینید و به تصویر شعله جلوی خود فکر کنید. این کار را روزانه تمرین کنید و به زودی می توانید توانایی توجه خود را افزایش دهید.

فصل 5: مزایای سلامتی رویاهای شفاف

تا اینجا ممکن است احساس کنید که تماشای Lucid Dreams فقط یک تجربه سرگرم کننده است، اما در واقعیت، می تواند برای سلامت روان شما نیز بسیار مفید باشد ، چیزی که برای بسیاری از افراد اتفاق افتاده است.

با این حال، اعتبار کهن الگوهای روانشناسی یونگ (که گروهی از استعاره ها هستند که به ما کمک می کنند تا انواع عناصر مغز انسان را توضیح دهیم) به ما می گوید که رویاهای ما عمیقاً نمادین هستند و ارتباط نزدیکی با روانشناسی ما دارند.

این می تواند به ما در درک جنبه هایی کمک کند که ممکن است در زندگی بیداری خود متوجه آن ها نباشیم یا شاید نخواهیم با آنها روبرو شویم.

جنبه‌های تاریک شخصیت ما که همه ما از آن برخورداریم، جنبه‌هایی هستند که ما را به خود خرابکاری یا رفتار مخرب خود سوق می‌دهند، یا باعث می‌شوند ناخواسته دیگران را آزار دهیم.

دیدن رویاهای شفاف می تواند به ما کمک کند تا با این چیزهای نمادین درون خود روبرو شویم و به این کمک می کند که بپذیریم به جای مبارزه با آنها، باید احساس کنیم که آنها بخشی از ما هستند و با انجام این کار، از همه آن افکار بد رها می شویم.

کاوش در دنیای هندی رویای شفاف

تماشای رویاهای شفاف می تواند به بهبود خلاقیت ما کمک کند. ممکن است برای شما خیالی به نظر برسد، اما تمرین چیزی که روی آن کار می کنید، مانند ساختن یک وسیله یا نقاشی، در رویاهای شما برای بهبود قابلیت های دنیای واقعی شما کار می کند.

به همین دلیل است که برای دستیابی به سلامتی بهتر باید رویاهای شفاف را اتخاذ کنید. شما می توانید با رویاهای واضح خود را از افکار منفی و رفتار بد خود خارج کنید. رویاهای شفاف شما را وادار به خلق کردن می کند تا بتوانید در بقیه کارهای خود به نتایج خوبی برسید.

فصل ششم: مقابله با کابوس ها

اغلب کابوس‌هایی خواهید دید که احساس بدی در شما ایجاد می‌کند، و این کابوس‌ها می‌تواند با عوامل بسیاری از جمله استرس در زندگی بیداری، داشتن بدن بسیار سرد هنگام خواب، یا تب در هنگام بیماری ایجاد شود.

خلاصه کتاب Exploring the World Of Lucid Dreaming

البته، تماشای Lucid Dreams ممکن است به شما کمک نکند تا با همه آن چیزها کنار بیایید، اما Lucid Dreams می تواند به مقابله با کابوس های مکرر ناشی از ترس یا نگرانی کمک کند.

شما در رویاهای شفاف فقط چیزهایی را می بینید که به یاد می آورید و می توانید زمانی که فراموش کردید آنها را تغییر دهید و وقتی یک رویای بد می بینید قبل از رسیدن به پایان آن از خواب بیدار می شوید. به همین دلیل نتیجه بد خود را نمی گیرید و از ترس خود بیرون می آیید.

یک کابوس معمولی که همه ما دیده ایم خواب دیر رسیدن به مدرسه یا محل کار بود. یا در خواب ببینید که آمادگی مواجهه با امتحان یا شغلی را ندارید که برای آماده شدن برای آن سخت کار کرده اید.

شاید در خیابان مورد دزدی یا تجاوز قرار گرفته اید و به دلیل آسیب دیدگی مدام در مورد آن کابوس می بینید.

یکی از آزاردهنده ترین عناصر این کابوس ها، موقعیتی است که هیچکس به شما کمک نمی کند. شما نمی توانید آنچه در رویاهایتان اتفاق می افتد را کنترل کنید، اما با رویاهای شفاف، می توانید رویاهای خود را کنترل کنید.

زمانی که خواب بد می بینید، از تمریناتی که قبلا توضیح داده شد استفاده کنید تا به خودتان الهام دهید که رویاهای شفاف ببینید و سپس به جای اینکه خود را مجبور به بیدار شدن کنید، به رویا دیدن ادامه دهید.

هر دانش یا چیزی که در خواب هستید، رویاهای شفاف به شما کمک می کند که به شما یادآوری کند که رویای شما نمی تواند به شما آسیب برساند زیرا فقط یک رویا است و ممکن است با متجاوز یا درد خود روبرو شوید. و آنها را از رویاهای خود خارج کنید.

فقط زمانی طول می کشد که در رویای خود احساس امنیت کامل کنید، درست زمانی که آن کابوس خاص متوقف شود.

چند تمرین برای مقابله با کابوس ها وجود دارد:

تمرین: کابوس های مکرر

1. کابوس های تکراری را به خاطر بسپارید و آنها را ضبط کنید

اگر بیش از یک بار کابوس دیده اید، آن را تا حد امکان با دقت به خاطر بسپارید و آن را یادداشت کنید. آن را برای نقاطی که می‌توانید برای تأثیرگذاری بر حالت رویدادها انجام دهید، بررسی کنید.

2. یک نقطه رزومه و روش جدید را انتخاب کنید

برای تغییر، بخش بزرگی از رویا را انتخاب می کنید و به روشی جدید، روی آن نقطه کار می کنید. حالا موضوع رویای خود را تغییر دهید. اگر این یک رویای طولانی است، می توانید با بخشی شروع کنید که بلافاصله قبل از رویدادهایی که از آن متنفر هستید شروع کنید.

3. کاملاً استراحت کنید

زمان و مکانی را پیدا کنید که بتوانید حدود ده یا بیست دقیقه تنها و بدون وقفه باشید. اکنون در حالتی راحت، چشمان خود را ببندید و به طور مداوم استراحت کنید.

با تماشای Lucid Dreams می توانید با کابوس های خود روبرو شوید و بر ترس های خود غلبه کنید. به این ترتیب از کابوس های خود دور می شوید. چون می دانی که این فقط یک رویاست و می توانی در آن رویا هرکسی را شکست بدهی، پس چرا باید بترسی؟

شما می توانید با دیدن رویاهای خوب خود را قوی کنید زیرا ترس در درون شما تمام خواهد شد.

نتیجه

کتاب ” کاوش در دنیای رویاهای شفاف ” به شما قدرت می دهد تا زندگی رویاهای خود را به واقعیت تبدیل کنید. این کتاب می تواند به شما کمک کند خودتان را بهتر بشناسید.

با خواندن خلاصه کتاب، حتماً متوجه شده اید که چگونه رویاهای خود را درک کرده و تغییر دهید، و همچنین با بیرون آمدن از کابوس های خود آشنا شده اید.

با استفاده از این، بر ترس غلبه خواهید کرد، در زندگی بیداری خود مطمئن خواهید شد و قادر خواهید بود با هر ترسی روبرو شوید.

بررسی کتاب دنیای رویای شفاف

“کاوش در دنیای رویای شفاف” یک کتاب راهنمای جذاب است که به خوانندگان درک جامعی از رویای شفاف و مزایای آن ارائه می دهد.

این کتاب توسط استفن لابرژ و هاوارد راینگولد نوشته شده است، این کتاب تکنیک ها و بینش های عملی را در مورد چگونگی دستیابی به رویای شفاف و مزایای بالقوه چنین تجربیاتی ارائه می دهد.

نویسندگان توضیح می‌دهند که رویای شفاف توانایی آگاهی از اینکه در حال دیدن رویا هستید در حالی که هنوز در حالت رویا هستید است.

این کتاب دستورالعمل های گام به گام در مورد چگونگی افزایش شانس داشتن رویاهای شفاف و نحوه کنترل رویاهای خود را پس از آگاهی از آنها ارائه می دهد. همچنین شامل حساب‌های شخصی افرادی می‌شود که با موفقیت به رویای شفاف دست یافته‌اند و اینکه چگونه بر زندگی آنها تأثیر گذاشته است.

یکی از نقاط قوت این کتاب پوشش جامع آن به موضوع است. نویسندگان تاریخچه رویای شفاف، علم پشت آن و کاربردهای بالقوه آن در زمینه های مختلف را بررسی می کنند.

آنها همچنین در مورد انواع مختلف رویاهای شفاف، مانند رویاهای پرواز و کنترل کابوس بحث می کنند و نکاتی را در مورد نحوه استفاده از رویای شفاف برای رشد شخصی و حل مشکلات ارائه می دهند.

به طور کلی، “کاوش در دنیای رویای شفاف” یک کتاب راهنمای روشنگر و کاربردی برای هر کسی است که به رویای شفاف علاقه مند است. این به خوبی نوشته شده است، به راحتی قابل پیگیری است و اطلاعات زیادی در مورد این پدیده جذاب ارائه می دهد.

چه یک مبتدی یا یک رویاپرداز باتجربه باشید، این کتاب مطمئناً بینش ها و تکنیک های ارزشمندی را ارائه می دهد تا به شما کمک کند دنیای شگفت انگیز رویای شفاف را کشف کنید.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × سه =