آیا آرزوی شغلی در زمینه بانکداری و مالی و خدمات مالی دارید؟ آیا رویای کار در یک دفتر کار براق و عضوی از یک باشگاه پر زرق و برق حرفه ای را دارید که در سراسر جهان سفر می کنند و شراب می خورند و به سبک غذا می خورند؟ چند نکته و پیشنهاد در مورد چگونگی آماده شدن و کارهایی که باید درست از زمانی که در مدرسه بازرگانی تحصیل می کنید و در رشته مالی دنبال می کنید، انجام دهید، بخوانید.

در واقع، در حالی که شغل مالی ممکن است تماماً «شیر و عسل» به نظر برسد، علاوه بر این که ساعت‌های طولانی پشت میز کار بگذرد و برای شب‌های آخر شب و تمام شب‌ها در محیط کار آماده شود، نیاز به نظم و تمرکز دارد. دفتر.

مهارت های کمی را بیاموزید

برای شروع، بیشتر بانک‌ها و مؤسسات مالی به مهارت‌ها و توانایی‌های کمی پیشرفته نیاز دارند و از این رو، بهتر است شما زودتر شروع کنید و روی مواردی مانند درک صورت‌های مالی و نحوه درک ترازنامه‌ها و درآمد و جریان نقدی کار کنید. بیانیه.

یک منبع خوب می‌تواند کتاب همیشه محبوب «چگونه ترازنامه بخوانیم» است که ارقام محرمانه و داده‌های مالی در صورت‌های مالی مانند ترازنامه و صورت‌های درآمد و جریان نقدی را ابهام می‌کند.

همچنین، بسیاری از وب‌سایت‌ها و سایر منابع آنلاین وجود دارند که می‌توانید برای درک نسبت‌های مالی و «اصطلاحات تخصصی» دیگری که چنین اظهاراتی را تشکیل می‌دهند، با آنها مشورت کنید.

در مدل سازی مالی خوب باشید

در مرحله بعد، شما باید در مدل‌سازی مالی که اساساً هنر و علم تهیه پیش‌بینی‌های آینده مالی، سودآوری و سایر جنبه‌هایی است که نیاز به مدل‌سازی و پیشنهاد انتخاب سرمایه‌گذاری‌ها و میزان سودآوری آن‌ها مورد نیاز است، خوب باشید.

در واقع، مدل‌سازی مالی زمان زیادی را می‌گیرد که یک حرفه در امور مالی در چند سال اول کار مستلزم آن است .

دلایلی که بسیاری از شرکت‌های وال استریت و سایر مؤسسات مالی به مدل‌سازی مالی نیاز دارند این است که مبنای تجزیه و تحلیل اعداد مالی و تهیه پیش‌بینی‌ها در مورد دوام یا غیرمستقیم بودن سرمایه‌گذاری‌های شرکت‌ها، نان و نان متخصصان مالی است و از این رو، باید آماده شوید. برای این کار ترجیحاً با شروع زودهنگام و آشنایی با چنین مهارت هایی.

ظهور کوانت ها

سوم، همه شرکت‌های وال استریت به اصطلاح Quants یا کسانی را استخدام می‌کنند که در مهارت‌های مالی کمی مهارت دارند که در آن نیاز به انجام محاسبات کمی پیچیده و کمک به تهیه نرم‌افزار و سایر ابزارهایی که بر اساس تجزیه و تحلیل کمی هستند بسیار مهم است. در واقع، در برخی از شرکت ها، Quants بهتر از بانکداران پرداخت می شود، به این معنی که اگر بتوانید دوره هایی را در چنین مهارت هایی در آموزش مالی خود بگذرانید، خوب است.

علاوه بر این، می توانید با یادگیری در مورد مشتقات، گزینه ها و سایر محصولات مالی پیچیده که به دانش پیشرفته و سایر توانایی ها برای تسلط بر آنها نیاز دارند، بهتر آماده شوید.

بنابراین، در حالت ایده‌آل باید در مورد چنین محصولاتی زیاد بخوانید، و می‌توانید این کار را نه تنها با یادگیری کتاب‌های درسی و کلاس، بلکه با خواندن مجلات و نشریات معتبری مانند فایننشال تایمز، وال استریت ژورنال، اکونومیست، و مجلات فوربس و فورچون انجام دهید.

انتشارات معتبر را بخوانید و کلاس‌ها را مخفی نکنید

در واقع، این نشریات و سایر نشریات مانند Economic Times اطلاعات ارزشمندی را در مورد آخرین روندها در بازارهای سهام، بازارهای بدهی، و جایگاه های ادغام و اکتساب که در آن اقدام انجام می شود، ارائه می دهند.

بیشتر کارهایی که متخصصان مالی انجام می دهند در این زمینه ها جدا از بانکداری اصلی و فضای سرمایه گذاری خرده فروشی است. در مورد Core Banking صحبت کردن، برای شما بسیار مهم است که قبل از اینکه بتوانید به موضوعات پیشرفته فکر کنید، ابتدا این موضوع را درک کنید. این امر مستلزم درک دقیق و عمیق حسابداری و سایر موضوعاتی است که قبل از اینکه بتوانید به رشته مالی فکر کنید، نیاز دارید.

بنابراین، اگر واقعاً در مورد شغلی در امور مالی جدی هستید، آن کلاس حسابداری را جمع نکنید .

جهان بینی را توسعه دهید

اینطور نیست که شرکت های وال استریت فقط به دنبال مهارت های کمی باشند. در واقع، در میان این شرکت‌ها مد شده است که داوطلبانی را با گرایش‌های هنرهای آزاد و علوم انسانی استخدام کنند تا اطمینان حاصل شود که آنها می‌توانند به روش‌های انتزاعی و غیرخطی که به آنها در کارشان کمک می‌کند فکر کنند.

بنابراین، در حالی که ما به تنهایی در چنین تخصص‌هایی را توصیه نمی‌کنیم، اما به شما پیشنهاد می‌کنیم که اگر بتوانید فردی کامل با مهارت‌های متنوع و سایر ویژگی‌هایی باشید که به شما در حرفه‌تان کمک می‌کند، بهتر است.

حتی اگر مدرسه کسب‌وکار شما دوره‌هایی در این زمینه ارائه نمی‌دهد، همیشه می‌توانید به خواندن آثار تخیلی و غیرداستانی اعتماد کنید که می‌تواند به شما کمک کند جهان‌بینی و دیدگاهی در مورد نحوه کار دنیا ایجاد کنید که می‌تواند در هر شغلی و نه تنها در امور مالی به شما کمک کند. .

مهارت های نرم را به دست آورید

جدای از این، مهارت های نرم شما یکی دیگر از زمینه هایی است که باید روی آن تمرکز کنید. این بدان معنی است که شما باید با نحوه انجام تجارت در سراسر جهان آشنا باشید و درک کنید که فرهنگ های مختلف چگونه به ماهیت تجارت نزدیک می شوند.

در واقع، اگر می‌خواهید در سراسر جهان جت ست کنید، حداقل کاری که می‌توانید انجام دهید این است که مهارت‌های زبانی و سایر مهارت‌های نرم خود مانند مدیریت افراد را تقویت کنید تا بتوانید در فرهنگ‌های مختلف در سراسر جهان کار کنید.

در نهایت، یک حرفه در امور مالی به همان اندازه که به درک دقیق ماهیت انسان مربوط می شود، به این مهارت ها می پردازد. بنابراین، جهان بینی خود را گسترش دهید و حس دیدگاهی را ایجاد کنید که می تواند به شما کمک کند تا در حرفه ای سخت در امور مالی حرکت کنید.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × یک =